ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Evalend Shipping (Κρίτων Λεντούδης): Παρήγγειλε άλλα δύο πλοία και έφτασε τα 32 υπό ναυπήγηση, αξίας 3,3 δισ. δολάρια
Με μια νέα κίνηση-ματ επανέρχεται στο προσκήνιο της ναυτιλίας ο Έλληνας εφοπλιστής Κρίτων Λεντούδης, ιδιοκτήτης του ναυτιλιακού ομίλου Evalend Shipping. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις των brokers, ο κ. Λεντούδης φέρεται να έχει προχωρήσει στην εξαγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων που ανήκαν στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Evalend Shipping Tankers που διαχειρίζεται τις δραστηριότητες του ομίλου στον κλάδο των μεταφορών υγρών φορτίων πιστεύεται ότι προχώρησε στην εξαγορά των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών προϊόντων τύπου handysize Royal Flos, Royal Natura, Strilen και Ema Querida (όλα χωρητικότητας 20.000-dwt και κατασκευής 2008) – τα οποία ανήκαν στο στόλο της Hanjin.
Το mononews.gr ήλθε σε επικοινωνία με τη ναυτιλιακή, ωστόσο, μέχρι και την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν κατέστη δυνατό να επιβεβαιώσει την είδηση.


Σύμφωνα πάντα με τους brokers, η ναυτιλιακή του κ. Λεντούδη κατέβαλε το ποσό των 13,5-14 εκατ. δολαρίων για το καθένα από τα τέσσερα χημικά δεξαμενόπλοια (και για τα 4 κατέβαλε συνολικά 54-56 εκατ. δολάρια) – όλα έχουν κατασκευαστεί στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Sekwang Heavy Industries. Αν το συγκεκριμένο ποσό αληθεύει, δεν είναι μακριά από τις εκτιμήσεις της πλατφόρμας δεδομένων VesselsValue, η οποία εκτιμά τη συνολική αξία των τεσσάρων αυτών πλοίων στα 50,4 εκατ. δολάρια.
Ωστόσο, υπάρχουν και ορισμένοι brokers που υποστηρίζουν ότι η εξαγορά των τεσσάρων χημικών δεξαμενόπλοιων δεν έχει ολοκληρωθεί. Πάντως οι εκτιμήσεις των περισσοτέρων συγκλίνουν ότι τα πλοία της πάλαι ποτέ κραταιάς νοτιοκορεάτικης εταιρείας θα ταίριαζαν ιδανικά στο προφίλ της Evalend.


Σημειώνεται ότι η θυγατρική Evalend Shipping Tankers διαθέτει και διαχειρίζεται τη δεδομένη περίοδο έναν στόλο που αποτελείται από τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων, από τα οποία τα Motivator (χωρητικότητας 13,100-dwt και κατασκευής 2007), Patriotic (χωρητικότητας 13,100-dwt και κατασκευής 2008) και Mentor (χωρητικότητας 13,000-dwt και κατασκευής 2007) έχουν επίσης κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Sekwang Heavy Industries.
Επιπλέον, η ναυτιλιακή του κ. Λεντούδη έχει παραγγείλει στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard και δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) χωρητικότητας 38.000-cbm τα οποία αναμένεται να παραλάβει μέσα στο έτος 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Frontline ναύλωσε τάνκερ VLCC του ομίλου Χανδρή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νικόλας Μαρτίνος: η νέα στρατηγική κίνηση της Thenamaris
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ηλίας Γκότσης: Επεκτείνει τον στόλο της η Eurotankers με το τρίτο της πλοίο μέσα σε ένα χρόνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νετανιάχου: Έτοιμος για την τρίτη συνάντηση με τον Τραμπ – Κύριο θέμα στην ατζέντα, η Γάζα
- Μπέσεντ: «Εάν δεν υπάρξει συμφωνία με τις ΗΠΑ εντός των προσεχών ημερών, από 1η Αυγούστου ισχύουν οι δασμοί 50%»
- Υεμένη: Επίθεση με πυρά και drones σε ελληνόκτητο πλοίο – Σοβαρές ζημιές, σώο το πλήρωμα
- Καύσωνας: Τηλεργασία και παύση εργασιών σε εξωτερικούς χώρους προτείνει το Υπουργείο Εργασίας για την Δευτέρα 7/7
