Το Ισπανικό GP παραδοσιακά είναι προβλέψιμος αγώνας. Σήμερα όχι, καθώς τρεις διεκδικούν τη νίκη στα ίσα (Cosmote, ΕΡΤ 16:00).
Αν υπάρχει μια βεβαιότητα στο σημερινό αγώνα, αυτή είναι πως δεν μπορεί να κερδίσει υπό φυσιολογικές συνθήκες ο Λεκλέρκ με τη Ferrari ο οποίος εκκινεί 4ος. To μεγάλο στοίχημα για το Μονεγάσκο είναι να καταφέρει να διατηρήσει αυτή τη θέση, καθώς πίσω του βρίσκονται οι δυο McLaren, η Red Bull του Πέρεζ και ο teammate του Κάρλος Σάινθ, που λαχταρά όσο τίποτα μια καλή εμφάνιση μπροστά στους συμπατριώτες του.

Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε ο αγώνας σήμερα είναι δυο ταχυτήτων. Έχουμε τους τρεις πρώτους (σ.σ: για πολλοστή φορά) Χάμιλτον (100στη pole) Φερστάπεν, Μπότας να διεκδικούν τη νίκη. Είναι σχεδόν βέβαιο πως όλοι θα πάνε σε στρατηγική δυο αλλαγών. Αυτό οφείλεται στην αυξημένη τριβή και στην υψηλή θερμοκρασία οδοστρώματος (+40 βαθμούς Κελσίου).

Επιπλέον σημειώστε πως η γόμα C1 είναι 3 sec πιο αργή από τη C3, σ’ αυτή την πίστα, κοντολογίς δεν ταιριάζει και δεν βλέπω να πολυχρησιμοποιείται. Εκτός κι αν κάποιος αποφασίσει να ρισκάρει με μια αλλαγή. Δεδομένου ότι όλοι όσοι μπήκαν στο Q3 εκκινούν με τη μαλακή γόμα τα επικρατέστερα σενάρια για τους 66 γύρους είναι: S/S/M ή S/M/S ή S/M/M.

Εδώ τώρα παρατηρώντας τι ελαστικά έχουν απομείνει στον καθένα είναι ξεκάθαρο ότι ο Φερστάπεν έχει ένα μικρό πλεονέκτημα γιατί του έχει περισσέψει ένα σετ μαλακής γόμας άθικτο. Από την άλλη οι Mercedes έχουν δυο σετ μέσης γόμας διαθέσιμα και λογικά θα πάνε σε δυο διαφορετικές στρατηγικές για να καλύψουν όλα τα ενδεχόμενα. Πολλά θα εξαρτηθούν βέβαια και από την εκκίνηση καθώς είναι σχεδόν 600m ως την πρώτη στροφή. Η λογική βέβαια λέει πως ο Φερστάπεν έχει μειονέκτημα καθώς εκκινεί από την ακάθαρτη γραμμή.

Πιο πίσω θα δοθεί μια δεύτερη μάχη για την 4η θέση με αδιαφιλονίκητο φαβορί το Σέρτζιο Πέρεζ. Ο Μεξικάνος εκκινεί από την 8 η θέση και θέλει όσο πιο γρήγορα γίνεται να εκμεταλλευτεί τη δυναμική της Red Bull για να περάσει τα δυο Ferrari και τον Οκόν και το Ρικιάρντο. Βασικό είναι φυσικά να μείνει εκτός επαφών στην εκκίνηση. Θυμίζουμε ότι οι δυο Mercedes το 2016 είχαν χτυπήσει μεταξύ τους στην 4 η στροφή μετά την εκκίνηση, αυτό έδωσε την ευκαιρία στο Φερστάπεν να πάρει την 1 η του νίκη. Παρότι υπάρχουν δυο ευθείες με ζώνες DRS, αυτή της εκκίνησης τερματισμού και η πίσω που τελειώνει στη διαφοροποιημένη στροφή 10 τα προσπεράσματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα στη συγκεκριμένη πίστα. Οπότε η στρατηγική θα παίξει καθοριστικό ρόλο.

Περισσότερα θα πούμε σήμερα στις 15:30, μισή ώρα πριν την εκκίνηση στο Instagram Live με τον Πάνο Σεϊτανίδη. Σας περιμένουμε!
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Γιατί η μετοχή κάνει ράλι και πού οφείλονται τα νέα υψηλά 25 ετών
- ΒΣ Καρούλιας: Πού ψάχνει έξτρα τζίρο και κέρδη ο Χρήστος Αργυρού
- Κομισιόν: Απόφαση σταθμός “απενεργοποιεί” το ETS2- Τι αλλάζει για τα ορυκτά καύσιμα και τον εξηλεκτρισμό
- Το απίστευτο τρολάρισμα στον Αλέξη από τον… Χάρι Πότερ, ποια είναι η Ζωή του Μαξίμου, ο Γιάνης και το Grexit και πως έφτασε η Νίκη στη… νίκη
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Trendyol: Αγωγή ύψους €500.000 από ελληνική εταιρεία για προσβολή εμπορικού σήματος και αθέμιτo ανταγωνισμό
Επιχείρηση δεν έκοψε 25.000 αποδείξεις σε δυο χρόνια και ζήτησε… διαγραφή του προστίμου – Τι επικαλέστηκε στην εφορία για τη νομοθεσία
Χρυσή Βαρδινογιάννη: Στην εκδήλωση μνήμης για τον Βαρδή Βαρδινογάννη με τον πατέρα της, τον Νικόλαο και την Άννα Μαρία