ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πωλήσεις των Lego αυξήθηκαν κατά 14% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους καθώς οι οικογένειες που βρέθηκαν σε καθεστώς καραντίνας πέρασαν περισσότερο χρόνο παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι, ανακοίνωσε σήμερα η δανέζικη εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών.
Η οικογενειακή αυτή επιχείρηση επέστρεψε στην κερδοφορία το 2017 έπειτα από την απότομη παύση της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων επί μια δεκαετία.
Έκτοτε η εταιρεία έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε οικονομική ανάπτυξη την συνολική αγορά παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.
Γνωστότερη για τα πολύχρωμα πλαστικά τουβλάκια της η Lego συναγωνίζεται για μερίδιο αγοράς την κατασκευάστρια εταιρεία της Barbie, την Mattel, και την Hasbro.
“Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown εξαιτίας του κορονοϊού όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego”, είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν.
“Είδαμε να συνεχίζεται η τάση και μετά τον Ιούλιο, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά τους και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά απλώς τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους”, τόνισε ο Κρίστιανσεν, ο οποίος ανέλαβε την διοίκηση της εταιρείας το 2017.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποιόν είδε ο Αδωνις στον Λευκό Οίκο, πότε πιάνει δουλειά ο Πιέρρ, ποιος υπουργός κερνάει κρασάκι, το dogfight στο Αιγαίο και το άγριο beef στη Βουλή
- Άδωνις Γεωργιάδης – ΗΠΑ: Πολλές κλινικές μελέτες έρχονται στην Ελλάδα – Με ποιες εταιρείες έγιναν επαφές
- Η ακρίβεια ως κληρονομιά: Lange & Söhne Lange 1 Daymatic HONEYGOLD®
- Έλλη Ιωάννου: Bliss, Asshole, το σουρεάλ στη σύγχρονη γλώσσα