ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γέννησε τα ξημερώματα στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» της Θεσσαλονίκης η 39χρονη από τη Βέροια που βρέθηκε θετική στον κορονοϊό.
Το βρέφος, ένα κοριτσάκι βάρους 3,2 κιλών, υποβλήθηκε σε τεστ το οποίο ήταν αρνητικό και αναμένεται το δεύτερο αποτέλεσμα του μοριακού ελέγχου από το νοσοκομείο «ΑΧΕΠΑ»
Ωστόσο, για προληπτικούς λόγους, μεταφέρθηκε στη μονάδα εντατικής νοσηλείας νεογνών της Α’ Νεογνολογικής Κλινικής ΑΠΘ.
Η 39χρονη νοσηλεύεται σε καλή κλινική κατάσταση στο «Ιπποκράτειο» και η διοίκηση του νοσοκομείου, με ανακοίνωση της, συγχαίρει το ιατρικό, μαιευτικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό της Β’ Μαιευτικής/Γυναικολογικής κλινικής καθώς και της Α’ Νεογνολογικής Κλινικής/ΜΕΝΝ για την άμεση, σωστή και επιστημονικά άρτια αντιμετώπιση του περιστατικού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σεισμός στην Κάρπαθο μεγέθους 5,1 Ρίχτερ
- Politico: Η Ελλάδα μεταξύ χωρών που εξετάζουν να στέλνουν σε Ρουάντα και Ουζμπεκιστάν όσους απορρίπτεται η αίτηση ασύλου τους
- Eurobank: Τιμήθηκε με το πρώτο Σήμα Διαφορετικότητας από το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
- «Τρέχω και δε φτάνω»: Μια μοναδική παράσταση για το ρόλο του χρόνου στη ζωή μας
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.