array(0) {
}
        
    
Menu
0.15%
Τζίρος: 154.34 εκατ.

Μαρία Καρυστιανού: Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να μπω στην πολιτική – «Θα είμαι στην πρώτη γραμμή»

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσα κέρδη μάζεψαν οι ναυτιλιακές των Μαρινάκη, Τσάκου, Κωνσταντακόπουλου, Αλαφούζου, Χατζηπατέρα, Γιουρούκου, Τσαντάνη
Οι Έλληνες εφοπλιστές στοιχηματίζουν στα feeder containerships – Κύμα νέων παραγγελιών
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Ναυπηγεί 6 πλοία κοντέινερ και διαχειρίζεται 69 πλοία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Performance Shipping (Αλίκη Παληού και Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Παρέλαβε το M/T P. Bel Air και αναμένει άλλο ένα αδελφό πλοίο
Λέων Πατίτσας (Atlas Maritime): Ονοματοδοσία του νεότευκτου πλοίου Geneva Star
Θλίψη για την οικογένεια του Βαγγέλη Μαρινάκη: Έφυγε από τη ζωή η μητέρα του Ειρήνη
Ουκρανία: Χτύπημα σε ρωσικό υποβρύχιο στο Νοβοροσίσκ
Δεξαμενόπλοια αλλάζουν πορεία μετά την κατάσχεση φορτίου πετρελαίου της Βενεζουέλας από τις ΗΠΑ
Κορκίδης: Σοβαρό πλήγμα στην αγορά από τις κινητοποιήσεις των αγροτών
Five Senses Consulting: Στρατηγική Συνεργασία για την τοποθέτηση του Ληξουρίου στον Χάρτη της Πολυτελούς Κρουαζιέρας
Ιστορική συμφωνία μεταξύ της MSC Cruises και της MEYER WERFT για τη ναυπήγηση 6 κρουαζιεροπλοίων
Γκίκας: Η διατήρηση και η ανάδειξη της ναυτικής παράδοσης αποτελεί σημαντική υποχρέωση
CrediaBank: Συνεργάτης επιλογής και στη ναυτιλία