array(0) {
}
        
    
Menu
-0.47%
Τζίρος: 129.57 εκατ.

Νέα φάρμακα για το αδυνάτισμα: Στα σκαριά νέοι συνδυασμοί, στόχος η απώλεια μυϊκής μάζας, εξηγεί ο Πλ. Τζούλης

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κερδοφορία, αγορές μετοχών άλλων εταιρειών, έκδοση ομολόγων και ναυπήγηση νεότευκτων για τις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες
Ποιοι μιλάνε για τον Greg, xορεύοντας με τους ισχυρούς των μετοχών, το hot παρασκήνιο για την ΕΧΑΕ κι ο ρόλος του Πιέρ, γιατί πούλησαν Γερμανός-Κάτσος και τα ολέθρια λάθη του Λάτση, το νέο deal Σαραντίτη, η μάχη TITAN-MOH και τα ερωτικά μηνύματα βουλευτή
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Εξασφαλισμένα έσοδα 2,5 δισ. δολάρια – Νέα παραγγελία για 4 πλοία κοντέινερ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε ρυθμούς ανανέωσης οι Έλληνες εφοπλιστές: Τα παλιά πλοία φεύγουν, τα νέα έρχονται
Γιώργος Μουτάφης: Ποιος είναι ο Ελληνας επικεφαλής της Fincantieri που «χτίζει» πλοία σε όλο τον κόσμο
Βασίλης Κικίλιας: «Η Θεσσαλονίκη έχει τεράστιες δυνατότητες μέσα από το λιμάνι και τις λιμενικές υποδομές της»
Συνάντηση Θ. Τζάκρη με Δ. Θεοδωράτο για θέματα πράσινης μετάβασης και ακτοπλοϊκών γραμμών για εδαφική συνέχεια
Πράσινος εκσυγχρονισμός και τετραετείς άγονες γραμμές – Νέα εποχή για την ελληνική ακτοπλοΐα
Ιδιόλεκτος Τσίπρα
Imperial Petroleum (Χάρης Βαφειάς): Έσοδα 68, 4 εκατ. δολάρια και καθαρά κέρδη 25,6 εκατ. δολάρια
Μαρίνα Χατζημανώλη: Διευρύνονται οι ναυτιλιακές σχέσεις της Κύπρου με τις Αραβικές χώρες
Σταυριάνα Ασπρογιαννίδου: Ποιο είναι το όραμα της Howden Marine για την παρουσία της στην Ελλάδα
Naftomar: Στο στόλο της Λούλου Ζέιν έξι πλοία της BP – Ισχυρή παρουσία με 13 product tanker