array(0) {
}
        
    
Menu
-0.67%
Τζίρος: 173.49 εκατ.

Galaxy Cosmos Mezz: Πληρωμές €1,2 εκατ. τον Απρίλιο από κουπόνια ομολογιών

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Costamare: Ο οδικός χάρτης για την εισαγωγή των μετοχών της Costamare Bulkers Holdings στο NYSE
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Πότε θα πληρωθούν τα μερίσματα των μετοχών
Επικεφαλής της Costamare Bulkers Holdings ο Γρηγόρης Ζήκος

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσο «φούσκωσαν» τα πορτοφόλια των CEO’s των εισηγμένων στην Ελλάδα – Οι πιο κερδισμένοι κλάδοι
Galaxy Cosmos Mezz: Πληρωμές €1,2 εκατ. τον Απρίλιο από κουπόνια ομολογιών
Ισραήλ: Σε πύρινο κλοιό η Ιερουσαλήμ – Ζητήθηκε βοήθεια και από την Ελλάδα
Ιδού η Bentley Batur Convertible
Ερντογάν: Θέλουμε σχέσεις καλής γειτονίας με την Ελλάδα – Ζήτησε λύση «δύο κρατών» στην Κύπρο
Τραμπ: «Εργοστάσια κλείνουν σε όλη την Κίνα επειδή δεν θέλουμε τα προϊόντα τους»
Ντόναλντ Τραμπ: «Εξετάζει προσεκτικά» μια δικαστική προσφυγή σε βάρος των New York Times
Στα χέρια των United Group και Motor Oil Ελλάς ο Alpha – H ανακοίνωση της Κομισιόν
ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Υπογράφηκε η συμφωνία για την πώληση της «ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις» στον όμιλο Aktor
Νέα σύγκρουση Γεωργιάδη – Κωνσταντοπούλου: «Οι φούστες έχουν μεγαλύτερη αξιοπρέπεια κάποιες φορές από τα παντελόνια» – «Να το βρείτε στα πρακτικά»