ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυξητική η τάση μόνο στις διαδικτυακές πωλήσεις
Η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας H&M, δήλωσε την Πέμπτη ότι οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 57%, κατά την περίοδο από 1η Μαρτίου έως 6 Μαΐου, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Στην εξέλιξη αυτή συνετέλεσε φυσικά η εξάπλωση της πανδημίας, καθώς και τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν εξαιτίας αυτής, κρατώντας τα περισσότερα από τα καταστήματα της εταιρείας ανά τον κόσμο κλειστά.
«Από τα τέλη Απριλίου και μετά, ο όμιλος H&M άρχισε να ανοίγει σταδιακά καταστήματα σε ορισμένες αγορές», ανέφερε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση. «Σε εκείνες τις αγορές που έχουν αρχίσει να ανοίγουν, το εμπόριο στα καταστήματα σε πρώτη φάση παρουσιάζει «ακινησία», προστίθεται στο ίδιο σχόλιο.
Σημειώνεται, επίσης, ότι, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε η εταιρεία, μόνο οι διαδικτυακές πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση, της τάξεως του 32% το διάστημα αυτό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αριστείδης Πίττας (EuroDry): Επανασχεδιασμός της στρατηγικής και ανανέωση στόλου – Μείωση εσόδων και κερδών
- ΕΕ: Οι Ουκρανοί πρέπει να μπορούν «να αποφασίσουν για το μέλλον τους»
- Τραμπ: Φέρνει τα πάνω κάτω στο BLS – Διορίζει τον συντηρητικό οικονομολόγο Ε.Τζ. Αντόνι
- Imperial Petroleum: Η ναυτιλιακή του Χάρη Βαφειά αγόρασε τρία πλοία από την Brave Maritime
