ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H Chipita, προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την Euroleague Basketall καθώς γίνεται Name Partner στο πρωτάθλημα Eurocup και Premium Partner στο Turkish Airlines Euroleague. Για πρώτη φορά ελληνική εταιρεία προχωρά σε μια τόσο σημαντική διεθνή χορηγία στο χώρο του αθλητισμού. Επίσης, το 7DAYS γίνεται το πρώτο καταναλωτικό προϊόν που συνεργάζεται ως Name Partner με την Euroleague.
Ο CEO της CHIPITA, κύριος Σπύρος Θεοδωρόπουλος, παρευρέθηκε στη Βαρκελώνη σήμερα για την ανακοίνωση έναρξης της συνεργασίας και την μετονομασία του Eurocup σε 7DAYS Eurocup. To νέο όνομα και το λογότυπο ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του νέου 7DAYS Eurocup , που ξεκινά επίσημα τον Οκτώβριο.
Χαρακτηριστικά ο κύριος Θεοδωρόπουλος είπε: “Η Chipita είναι πραγματικά περήφανη για αυτή τη συνεργασία. Είναι σημαντικό να βρίσκεις συνεργάτες με ίδιους στόχους και προσδοκίες. Σαν εταιρία στηρίζουμε το μπάσκετ, το κάναμε και παλαιότερα με δύο ομάδες στην Ελλάδα. Το όραμα μας είναι να αναπτύξουμε μία μακροχρόνια συνεργασία με την Euroleague Basketall . Θέλουμε να καλωσορίσουμε τις ομάδες που είναι μέλη της οικογένειας της Euroleague Basketball και δεσμευόμαστε να δουλέψουμε για την από κοινού ανάπτυξη των δύο διοργανώσεων”.
Η Chipita μέσα από αυτήν την στρατηγική συνεργασία , στοχεύει να αποκτήσει την ιδανική πλατφόρμα επικοινωνίας με τον καταναλωτή της καθώς το 7DAYS croissant κατέχει ηγετική θέση στις χώρες που δραστηριοποιούνται οι δύο κορυφαίες μπασκετικές διοργανώσεις.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το «τρικ με τα τάνκερ»: Πώς ο Αριστοτέλης Ωνάσης κέρδισε το παιχνίδι των πετρελαίων
- Άδωνις Γεωργιάδης στο mononews για Τέμπη, Καρυστιανού, Σαμαρά, Τσίπρα και για την κατάσταση στα νοσοκομεία
- Το 3ο Συμπόσιο για μια νέα Ελευσίνα, επτανησιακή γιορτή στη σκιά της Ακρόπολης, το party της ART ATHINA 2025 και Breathe with Hope
- Απόβαση… στη Βρετανία: Το NBA Europe και τα 71 δισ. ευρώ που γράφουν ιστορία
