ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένα νεογέννητο κοριτσάκι βρέθηκε εγκαταλελειμμένο μπροστά από πολυκατοικία, το μεσημέρι της Τρίτης, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, ένοικος της πολυκατοικίας εντόπισε το βρέφος γύρω στη 1 το μεσημέρι, στην είσοδο της πολυκατοικίας η οποία βρίσκεται στην οδό Ιακώβου Πολυλά, στην Ανάληψη.
Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία, αλλά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε το κοριτσάκι, στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο. Το μωράκι είναι καλά στην υγεία του.
Η αστυνομία ερευνά το περιστατικό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στουρνάρας για κόκκινα δάνεια: Αναγκαία και χρήσιμη η ρύθμιση για το Ν. Κατσέλη
- Αποκολλήθηκε με ίδια μέσα το «Κίσσαμος» μετά από προσάραξη στη Μήλο λόγω μπλακ άουτ – Στο πλοίo βρίσκονται 1.246 επιβάτες
- Κλιμάκωση μετά τα πλήγματα των ΗΠΑ – Οι Φρουροί της Επανάστασης επιτέθηκαν κατά αμερικανικών θέσεων στον Κόλπο
- Το Τσιπριστάν και οι φωστήρες του, η υπερπλούσια διαβίωση και βάλε το πράσινο φουστάνι εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις με ΠΑΣΟΚ
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.