ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στον αποκλεισμό της Εθνικής Οδού για 15 λεπτά θα προχωρήσουν αύριο το πρωί στις 9.30 οι εργαζόμενοι της Χαλυβουργικής, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή τους. Όπως σημειώνουν σε ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων της Χαλυβουργικής, που υπογράφει ο Πρόεδρος του Σωματείου κ. Γάκης οι εργαζόμενοι της εταιρείας είναι απλήρωτοι εδώ και τρεις μήνες.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- BriQ Properties: Πιστοληπτική διαβάθμιση σε «AA» από την ICAP CRIF RATINGS
- Παραμένει στο MEGA η Αγγελική Νικολούλη
- Χρυσός: Υποχώρηση κάτω από τα 4.100 δολάρια – Πιέσεις από το ισχυρότερο δολάριο και τις προσδοκίες για τα επιτόκια
- Εκτοξεύονται τα ναύλα πετρελαιοφόρων στον Περσικό Κόλπο – Supertanker κλήθηκε να πληρώσει ναύλα στο 897% της τιμής αναφοράς
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.