Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Μαζί με τον γιο του, Κωνσταντίνο Μητσοτάκη

Την πρώτη ανάρτησή του στο Instagram, μετά την άσκηση του εκλογικού του δικαιώματος έκανε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κρατώντας τα ψηφοδέλτια στα χέρια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί με τον γιο του ποζάρουν χαμογελαστοί στον φακό.

«Οι εκλογές είναι η γιορτή της δημοκρατίας! Ειδικά για αυτούς που συμμετέχουν πρώτη φορά!», έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας ο πρόεδρος της ΝΔ.

https://www.instagram.com/p/Bx65jLzoJZs/