ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το παλαιότερο πλοίο της πουλά η ναυτιλιακή Goulandris Bros της οικογένειας Γουλανδρή, σε μία κίνηση που προφανώς εντάσσεται στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της.
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking το χωρητικότητας 74,090-dwt Rodon Amarandon (κατασκευής 2001) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 6,6 εκατ. δολαρίων. Και μολονότι γενικά οι τιμές στην αγορά του ξηρού φορτίου βρίσκονται υπό πίεση το τελευταίο διάστημα, η τιμή αυτή είναι υψηλότερη κατά 2 εκατομμύρια δολάρια από την αξία διάλυσης του πλοίου.
Πάντως, όταν η εταιρεία έβαλε για πρώτη φορά πωλητήριο στο πλοίο, τον περασμένο Ιούλιο, το Rodon Amaranton πιθανότατα άξιζε κοντά στα 10 εκατομμύρια δολάρια, ωστόσο την περίοδο εκείνη δεν υπήρξε κάποια συμφωνία για την πώλησή του.
Το συγκεκριμένο πλοίο ήταν πραγματικό «χρυσωρυχείο» για την Goulandris Bros, που το απέκτησε το 2001 έναντι 23 εκατομμυρίων δολαρίων. Το 2007 η αξία του πλοίου υπολογιζόταν στα 72 εκατομμύρια δολάρια.
Το Rodon Amaranton ήταν ναυλωμένο για πολλά χρόνια από την Kristian Jebsens Rederi και απασχολείτο στη βόρεια Νορβηγία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Goulandris Bros δεν είναι ιδιαίτερα ενεργή στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων. Σύμφωνα με το TradeWinds, η τελευταία φορά που πούλησε πλοίο της ήταν τον Δεκέμβριο του 2017, όταν ένα παρόμοιο πλοίο, το Zagora (χωρητικότητας 73.400 dwt, κατασκευής 2001) πωλήθηκε επίσης σε κινεζική εταιρεία έναντι 8,5 εκατ. δολαρίων. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα έξι πλοία panamax και kamsarmax.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Ματθαίου: Οι Κούφιοι άνθρωποι της εποχής μας
- Το Βιετνάμ των κροίσων: Superyachts, ιδιωτικά jets και μια νέα παγκόσμια τάση πολυτέλειας
- H επιτυχία του Πιέρ, η ντροπή στα Κατεχόμενα, η Γιάννα και το τηλεσκόπιο, τι θα γίνει με Βορίδη – Αυγενάκη και το ποσοστό της ΝΔ
- Το πάρτι του ΑΝΤ1 με ηχηρές απουσίες και σιωπηρές παρουσίες, γιατί ο Ιβάν αποτίμησε τα ΜΜΕ, η αποχώρηση-«σταθμός» του Σόλακ, η Σία, ο Ζούλας και ο Σκάι
