ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο όμιλος Χανδρή φαίνεται πως βρήκε προσοδοφόρα απασχόληση για ένα από τα VLCC του (Πολύ Μεγάλα Δεξαμενόπλοια Αργού).
Η Litasco ναύλωσε το χωρητικότητας 290.000 dwt Britanis (έτος κατασκευής 2002) για έναν χρόνο έναντι 37.208 ευρώ, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds.
Το ποσό αυτό είναι χαμηλότερο από τη μέση ημερήσια τιμή spot στην αγορά για φέτος, που ανέρχεται σε 47.894 ευρώ.
Τον Φεβρουάριο είχε ακουστεί ότι ο όμιλος Χανδρή είχε συμφωνήσει στη ναύλωση του Britanis για δύο χρόνια από την Reliance Industries έναντι 35.436 ευρώ ημερησίως, ωστόσο πηγές του TradeWinds αναφέρουν πως η συμφωνία αυτή δεν ολοκληρώθηκε.
Οι τιμές σποτ για VLCC κινήθηκαν ανοδικά την Τρίτη. Η CSSA ναύλωσε ένα τάνκερ Euronav από τη Μέση Ανατολή για την Κίνα, σε μία κίνηση που υποδεικνύει βελτίωση στην κύρια διαδρομή.
Το χωρητικότητας 300.000 dwt Antigone (έτος κατασκευής 2015) ναυλώθηκε έναντι 47.557 ευρώ ημερησίως, συνυπολογιζομένων των «νεκρών» ημερών, και 52.347 ευρώ ημερησίως, χωρίς να υπολογίζονται οι «νεκρές» ημέρες, σύμφωνα με την Tankers International.
Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr: Ανδρέας Στυλιανόπουλος: Οι εταιρίες κρουαζιέρας στηρίζουν ακόμα την ελληνική αγορά!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μόνο οι δύο μεγάλες εταιρείες της ακτοπλοΐας έχουν έσοδα 858,1 εκατ. ευρώ
- Ασφαλιστική αγορά: Τα 2+1 στοιχήματα για το τελευταίο μίλι του 2025 – Οι προσδοκίες και η…ΔΕΘ
- Οι καλοκαιρινές αναμνήσεις από τις Σπέτσες, το πάρτυ του ζεύγους Κούστα στους Αρκιούς, τα γενέθλια της Maria Martinez de Medinilla στην Marbella
- Η Laopu και το στοίχημα του κινεζικού Cartier
