• Business

    Ναυτεμπορική: Αναδιάρθρωση δανείου 2,9 εκατ. ευρώ απο τη Eurobank


    Στη δεύτερη αναδιάρθρωση επιχειρηματικού χρέους μέσα σε περίπου ένα μήνα προχώρησε η Eurobank. Μετά την «θορυβώδη»  και αμφιλεγόμενη περίπτωση της NIKAS, η Εurobank προχώρησε αθόρυβα αυτή τη φορά σε μία ανάλογη κίνηση στον εκδοτικό χώρο αυτή τη φορά. Πρόκειται για την περίπτωση της Ναυτεμπορικής, η οποία όμως σε αντίθεση με αυτή της ΝΙΚΑΣ δεν περιελάμβανε κούρεμα των δανείων.
    Παρά τις περικοπές δαπανών το 2015 ήταν μια ακόμα πολύ δύσκολη χρονιά για τη Ναυτεμπορική η οποία ναι μεν πέτυχε τα ίδια έσοδα με το 2014 και περιόρισε δραστικά τις ζημίες αλλά βρέθηκε αντιμέτωπη με δυσχέρειες χρηματοδότησης.
    Η εταιρία έχει κέρδη από τον εκτυπωτικό κλάδο και ζημίες από την εκδοτική δραστηριότητα ως αποτέλεσμα της κατάργησης δημοσίευσης των ισολογισμών που αποτελούσαν σημαντικό έσοδο τα προηγούμενα έτη.
    Η εταιρία δηλώνει ότι θα συνεχίσει τις περικοπές δαπανών και το 2016 αλλά δεν θα μπορούσε να συνεχίσει ομαλά τη λειτουργία της χωρίς αναδιάρθρωση δανεισμού και πώλησης ακινήτων που έχει στην ιδιοκτησία της.
    mouseio-tupografias-gianni-kai-elenis-garedaki
    Στις 23 Φεβρουαρίου του έτους 2016 η εταιρεία σύναψε τροποποιητικές συμβάσεις με την τράπεζα Eurobank αναφορικά για την παράταση ληκτικότητας δανείων ύψους 2,899 εκατ. ευρώ τα οποία θα αποπληρωθούν σε 10 ισόποσες εξαμηνιαίες δόσεις έως το 27/7/2021 με πρώτη καταβολή κεφαλαίου και τόκων στις 27/7/2017 συνολικού ποσού 290.000 ευρώ.
    Ταυτόχρονα η Ναυτεμπορική βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την εκποίηση τμήματος της ακίνητης του περιουσίας, η οποία δεν χρησιμοποιείται στην παραγωγική διαδικασία του.
    Σε περίπτωση που η εκποίηση αυτή ολοκληρωθεί, ο όμιλος με την είσπραξη από την πώληση αυτή θα αποπληρώσει μέρος του δανείου που έχει ληφθεί με προσημείωση του συγκεκριμένου οικοπέδου ποσού περίπου 1,8 εκατομμυρίων ευρώ και επομένως θα μπορέσει να καλύψει τις υποχρεώσεις του για τουλάχιστον δώδεκα μήνες από σήμερα. Ωστόσο,  η διαπραγμάτευση δε έχει ολοκληρωθεί.
    Αξιοσημείωτο είναι πάντως το γεγονός ότι οι βασικοί μέτοχοι της Ναυτεμπορικής δεν λαμβάνουν αμοιβές διοίκησης, σε αντίθεση με την μεγάλη πλειοψηφία των εισηγμένων που αντιμετωπίζουν προβλήματα.



    ΣΧΟΛΙΑ