ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
O γαλλικός οίκος μόδας Balmain μετά από 70 ολόκληρα χρόνια αλλάζει το logo του, το οποίο και γνωστοποιήθηκε για πρώτη φορά στην παρουσίαση της 2019 Pre-Fall κολεξιόν.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο logo δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το design studio Adulte Adulte και περιλαμβάνει τα δύο αρχικά του ιδρυτή του οίκου Pierre Balmain που ενώνονται, σχηματίζοντας ένα κομψό και μίνιμαλ ”PB”.
Το αποτέλεσμα είναι ένα minimal όνειρο– η διπλή γραμματοσειρά που όλοι γνωρίζαμε έφυγε, και έμειναν οι λέξεις BALMAIN PARIS. Φυσικά οι διπλές γραμμές δε θα μπορούσαν να εξαφανιστούν, καθώς αποτελούν σήμα κατατεθέν του brand.
Το νέο logo έχει τυπωθεί ήδη στις ζώνες και τα μπλουζάκια της συλλογής για το επόμενο φθινόπωρο, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι αναμένεται να φέρει στον οίκο κέρδη 370 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μύρων Χιλετζάκης: Αυτός είναι ο Κρητικός αγροτοσυνδικαλιστής που συνελήφθη στην Κρήτη – Υπήρξε καλεσμένος του Θέμου Αναστασιάδη (βίντεο)
- UBS: Σε υψηλό 17ετίας η μετοχή καθώς «χαλαρώνουν» οι κανόνες για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
- The Cardom Revolution: Ξαναγράφοντας τους κανόνες στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
- Mononews Quiz: Κάνε την ενημέρωση παιχνίδι
