• Ναυτιλία

    Σ. Παληός: Τι δείχνει για την αγορά του ξηρού φορτίου το deal της Diana Shipping

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Ανοδικά κινήθηκαν οι τιμές στην αγορά του ξηρού φορτίου την Πέμπτη, αντιστρέφοντας μία τάση που έφερε τον δείκτη Baltic Dry κοντά στο ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων, αν και μία συμφωνία ναύλωσης που ανακοίνωσε η Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού υποδεικνύει μία πτωτική τάση για τις τιμές των panamaxes, συγκριτικά με τον περασμένο μήνα.

    Η ανάκαμψη στην αγορά spot δεν ήταν μεγάλη, με την τιμή των capesizes να διαμορφώνεται μόλις στα 8.458 δολάρια ημερησίως, όμως ήταν αρκετή για να προσθέσει 11 μονάδες στον Baltic Dry, ανεβάζοντάς τον στις 1.020 μονάδες.

    Η μέχρι στιγμής πορεία του ξηρού φορτίου στο τέταρτο τρίμηνο μέχρι τώρα είναι μακράν κατώτερη των προσδοκιών, με την Cleave Securities να εκτιμά πάντως πως η “εκτόξευση” της αγοράς αναβλήθηκε, αλλά δεν ακυρώθηκε.

    Διατηρούμε την πρόβλεψή μας για την ανάπτυξη της ετήσιας ζήτησης στο 3-4% το 2019 και το 2020, αλλά αποστερημένη από το πρώτο μισό του 2019 προς το δεύτερο μισό λόγω των πιθανών επιπτώσεων από τον εμπορικό πόλεμο”, δήλωσε ο αναλυτής Joakim Hannisdahl.

    Εν τω μεταξύ, η Diana Shipping ανακοίνωσε τη συμφωνία της για τη ναύλωση του panamax Thetis (χωρητικότητας 73.600 dwt, κατασκευής 2004) από την Hudson Shipping Lines για 14 έως 17 μήνες έναντι 10.650 δολαρίων ημερησίως, δηλαδή αισθητά κάτω από τα 11.731 δολάρια ημερησίως που ήταν η μέση τιμή spot του Baltic Exchange.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Μουνδρέας: Η επικερδής κίνηση της NGM Energy

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Τα νέα σχέδια του εφοπλιστή στην αγορά LNG

    MH ΧΑΣΕΤΕ: Αθ. Φειδάκης: Η μεγάλη επιστροφή της Globus Maritime στα κέρδη



    ΣΧΟΛΙΑ