ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μία νέα έρευνα της UBS ανατρέπει τα δεδομένα στο χώρο των ειδών πολυτελείας. Ο μέσος όρος ηλικίας των βασικών υποστηρικτών και πελατών των οίκων Gucci και Louis Vuitton έχει υποχωρήσει θεαματικά.
Οι καταναλωτές ηλικίας από 18 έως 35 ετών συνέβαλαν σε ποσοστό 85% στην ανάπτυξη της ειδών πολυτελείας πέρυσι, αναφέρει ο διεθνής οίκος αξιολόγησης.
Οι millennials νιώθουν πιο αισιόδοξοι για τα μελλοντικά τους κέρδη σε σχέση με τους καταναλωτές μεγαλύτερων ηλικιών και ξοδεύουν περισσότερα σε πολυτελή αγαθά.
Η έρευνα της UBS έχει συμπεριλάβει πάνω από 3.000 καταναλωτές στην Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Οι ηλικίες 18 έως 35 ετών θα αντιπροσωπεύουν το 45% των συνολικών δαπανών ειδών υψηλού κόστους, μέχρι το 2025, επισημαίνει η έκθεση.
Οι αγαπημένες φίρμες των millennials είναι η Gucci και η Louis Vuitton. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι υπάρχει μεγαλύτερη πρόθεση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα για αγορές on line από ότι στους μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους για αγορές.
Οι Κινέζοι millennials, μία σημαντική κινητήριος δύναμη πίσω από την αύξηση των πωλήσεων, διαθέτουν περίπου των 20% των εισοδημάτων τους για την αγορά πολυτελών ειδών, ποσοστό παρόμοιο με αυτό που διαθέτουν οι καταναλωτές των παλαιότερων γενεών.
Οι νεότεροι στην Ιταλία και στις ΗΠΑ διαθέτουν μεγαλύτερα ποσοστά του εισοδήματος τους για αγορές καταναλωτικών αγαθών σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, αναφέρει η έρευνα της UBS.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Rolex Datejust: Ο ορισμός της διαχρονικής κομψότητας
- Ά. Γεωργιάδης: Τα 10 βήματα για την αξιολόγηση του ΕΣΥ, οι 8 άξονες και η βεβαιότητα
- Το παρασκήνιο με την Κίμπερλι Γκιλφόιλ, μοντέλο Έβρου στο μεταναστευτικό, ο καβγάς 3 γαλάζιων βουλευτών και τι τρέχει με το «FILIA»
- Μπαίνει ο Τσάκος στον Ολυμπιακό; Από το «τρίποντο» της χορηγίας… «συμπαίκτης» με τους Αγγελόπουλους
