ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συνέχεια στη συνεργασία της με την Hudson Shipping Lines έδωσε η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, επεκτείνοντας τη ναύλωση ενός πλοίου της και υπογράφοντας και δεύτερη συμφωνία ναύλωσης για άλλο πλοίο της.
Ειδικότερα, η Diana προχώρησε στην επέκταση του συμβολαίου της με τη Hudson για τη ναύλωση του πλοίου Protefs (χωρητικότητας 73.630 dwt, κατασκευής 2004) για 12 έως 15 μήνες έναντι 11.000 δολαρίων ημερησίως, αρχής γενομένης από τις 19 Σεπτεμβρίου. Η τρέχουσα ναύλωση του πλοίου από τη Hudson είναι στα 7.900 δολάρια ημερησίως.
Παράλληλα, συμφώνησε για τη ναύλωση του πλοίου Nirefs (χωρητικότητας 75.311 dwt, κατασκευής 2011) για 11 έως 14 μήνες έναντι 10.750 δολαρίων με άμεση ισχύ. Προηγουμένως το πλοίο είχε ναυλωθεί από την Jaldhi Overseas έναντι 9.400 δολαρίων ημερησίως.
Και από τις δύο συμφωνίες η Diana αναμένεται να έχει έσοδα 7,34 εκατ. δολάρια για τις ελάχιστες περιόδους ναύλωσης.
Σύμφωνα με την Clarksons, η μέση τιμή ναύλωσης για πλοία panamax είναι στα 12.625 δολάρια ημερησίως.
Όπως αναφέρει το TradeWinds, η Diana είναι η ένατη μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια πλοίων panamax στον κόσμο, έχοντας στον στόλο της 32 τέτοια πλοία. Συνολικά ο στόλος της διαθέτει 50 πλοία ξηρού φορτίου, με συνολικό τονάζ περίπου 5,8 εκατ. dwt και μέση ηλικία τα 8,97 χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Χατζηιωάννου: Η Safe Bulkers επενδύει και πάλι σε μεταχειρισμένο capesize
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Βαλέντης: Περιμένει δυνατό φθινόπωρο στα τάνκερ η Pyxis
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Κούστας: Οριστικοποιήθηκε το deal χάρη στο οποίο η Danaos γλιτώνει χρέη 550 εκατ. ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βίσση, Κούστα, Καρβέλας για μπέργκερ στο μαγαζί του πρώην της Σοφίας Καρβέλα
- Εμπορική ανάσα για τις ναυτιλιακές: Η εκεχειρία ΗΠΑ – Κίνας εκτοξεύει τη ζήτηση στη ναυτιλία και ανεβάζει τις τιμές των ναύλων
- Καφούνης (ΕΣΕΕ): Το εμπόριο πρέπει να έχει κεντρική θέση στην αναπτυξιακή πολιτική – Συνάντηση με Τάκη Θεοδωρικάκο
- Έντι Ράμα: Με ιδιαίτερη θέρμη υποδέχθηκε την Τζόρτζια Μελόνι με… γονάτισμα στο κόκκινο χαλί (βίντεο)
