ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πιο συμφέρουσα αγορά φορτηγού πλοίου των τελευταίων 20 χρόνων, προχώρησε ο Όμιλος Βαφεία. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία που ελέγχεται από τον Νίκο Χ.Βαφειά απέκτησε το capsize φορτηγό «C Winner», χωρητικότητας 169.000 τόνων και ναυπηγήσεως το 2008, έναντι 11 εκατομμυρίων δολαρίων. Όπως επισημαίνει η Tradewinds, είναι η πρώτη συμφωνία για φορτηγό πλοίο που κλείνει ο Νίκος Βαφειάς μετά την επιστροφή του στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις το 2013 με Eco Dry Ventures. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης αναφέρεται ότι στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου πουλήθηκε παρόμοιο πλοίο, χωρητικότητας 167.000 τόνων, ναυπηγημένο το 2009, το Golden Hope, έναντι 18,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πρόκειται για το τρίτο φορτηγό πλοίο που περνάει στον έλεγχο του Ομίλου. Τα άλλο δύο είναι το χωρητικότητας the 177.700 τόνων «Brave Argentina» ναυπηγημένο το 2010 και το «Brave Haralambos», ναυπηγήσεως του 2009, τα οποία αγοράστηκαν έναντι 90 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα όταν η ναυλαγορά ήταν ισχυρή.
Αν και ο Νίκος Βαφειάς της εισηγμένης Stealthgas, αναμενόταν να στραφεί σε μικρότερης χωρητικότητας σύγχρονα φορτηγά πλοία, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην ευκαιρία που του παρουσιάστηκε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φρίντριχ Μερτς: Προσκαλεί τον πρόεδρο της Συρίας για συνομιλίες σχετικά με τον επαναπατρισμό προσφύγων
- Wall Street: Στήριξη στον S&P 500 από τη συμφωνία Amazon-Nvidia, κόντρα στην απογοήτευση για τη μεταποίηση
- Τουρκία: Σεισμός 4,3 Ρίχτερ στη δυτική περιοχή
- ΗΠΑ: Το ΥΠΟΙΚ εκτιμά ότι θα δανειστεί $569 δισ. το δ’ τρίμηνο