• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Νέα, συνδρομητική υπηρεσία από την BMW: Πληρώνεις με τον μήνα και οδηγείς τα κορυφαία μοντέλα

    • Bloomberg


    Μια νέα, πιλοτική συνδρομητική υπηρεσία, η οποία θα ανοίγει τις πόρτες των κορυφαίων σε επιδόσεις μοντέλων της, λανσάρει στις ΗΠΑ η BMW, με στόχο να τεστάρει ένα νέο μοντέλο ιδιοκτησίας για τους εκλεκτότερους πελάτες της.

    Η εν λόγω υπηρεσία, η οποία θα παρέχεται μέσω ειδικής εφαρμογής, θα δίνει στους συνδρομητές απεριόριστη πρόσβαση σε πολλαπλά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας έναντι καθορισμένης μηνιαίας συνδρομής.

    Η ακριβότερη συνδρομή, η οποία θα φτάνει τα 3.700 δολάρια τον μήνα, θα δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές να οδηγήσουν κορυφαία σπορ αυτοκίνητα, όπως το M5, η λιανική τιμή του οποίου υπερβαίνει τα 100.000 δολάρια, ενώ η συνδρομή των 2.000 δολαρίων θα ανοίγει τις πόρτες κορυφαίων σε πωλήσεις μοντέλων, όπως το X5 SUV, τα sedan της Σειράς 5, αλλά και των υβριδικών τους εκδόσεων.

    Σύμφωνα με τον CEO της BMW Group Financial Services για την Αμερική, που «τρέχει» το πρόγραμμα, ο λόγος για τον οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε να απευθυνθεί στους πλουσιότερους πελάτες της είναι επειδή μπορεί να μάθει πολλά από τη συγκεκριμένη πελατεία. «Με τον τρόπο αυτό θα μάθουμε και θα διασφαλίσουμε εμείς και οι αντιπροσωπείες μας ότι χτίζουμε ένα επιχειρηματικό μοντέλο που είναι βιώσιμο πιο μακροπρόθεσμα και όχι κάτι που θα είναι στη μόδα μόνο για φέτος», λέει χαρακτηριστικά.

    Το πιλοτικό πρόγραμμα Access της BMW βαδίζει στα χνάρια του προγράμματος Cadillac της General Motors και ενός παρόμοιου προγράμματος που λάνσαρε τον περασμένο Οκτώβριο η Porsche και συνδυάζει μίσθωση, ασφάλιση αυτοκινήτου και σέρβις σε ένα «πακέτο» που διατίθεται με τον μήνα. Δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδρομητές να αλλάζουν αυτοκίνητο με το πάτημα ενός κουμπιού, η BMW προσπαθεί να προσελκύσει πελάτες οι συνήθειες των οποίων έχουν διαμορφωθεί από κολοσσούς της Silicon Valley, όπως η Uber Technologies και η Airbnb.

    Αν επιτύχει, δε, το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα, η BMW θα λανσάρει και ένα τρίτο, φθηνότερο «πακέτο» για να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Το γκολ-όνειρο του Ρονάλντο οδήγησε τη μετοχή της Juventus στο -8%!!! (video)



    ΣΧΟΛΙΑ