• City Stories

    Κινηματογραφική Λέσχη Πετρούπολης: Δωρεάν προβολές ταινιών για τον Φεβρουάριο

    Το τελευταίο σημείωμα


    Το Κινηματοθέατρο «Πετρούπολις» συνεχίζει τις προβολές ταινιών του και υποδέχεται κάθε μήνα κόσμο της περιοχής και όχι μόνο. Μια πληθώρα από σημαντικές ταινίες του κινηματογράφου πρόκειται να προβληθούν τις Τετάρτες, αλλά και τα Σαββατοκύριακα. Η Κινηματογραφική Λέσχη Πετρούπολης θα μας περιμένει στο Κινηματοθέατρο «Πετρούπολις» που βρίσκεται στην οδό Μπουμπουλίνας 59 & Αθ. Διάκου, με ελεύθερη είσοδο κάθε Τετάρτη και γενική είσοδο 5€ για τα Σαββατοκύριακα. Αξίζει να σημειωθεί πως στις παιδικές ταινίες η είσοδος για τα παιδιά έως 12 ετών είναι δωρεάν.

    Ακολουθεί το πρόγραμμα:

    – Σάββατο 3/2 & Κυριακή 4/2/2018 – 18:00 & 20:00

    “Το Τελευταίο Σημείωμα” του Παντελή Βούλγαρη

    Πολεμικό Δράμα 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 117′
    Ελληνική ταινία, σκηνοθεσία Παντελής Βούλγαρης με τους: Αντρέα Κωνσταντίνου, Αντρέ Χένικε, Βασίλη Κουκαλάνι, Μελία Κράιλινγκ, Τάσο Δήμα

    Ο Παντελής Βούλγαρης επιστρέφει στην πολύπαθη σύγχρονη ελληνική ιστορία για να αποδείξει για άλλη μια φορά, την ειλικρίνεια των προθέσεών του και την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί άμεσα με το κοινό.

    Η εκτέλεση των 200 κομμουνιστών την Πρωτομαγιά του 1944, η μαζικότερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, απασχολεί τον Παντελή Βούλγαρη στο Τελευταίο Σημείωμα. Το επίκεντρο είναι ο Ναπολέων Σουκατζίδης (δωρικός, πειστικός ο Ανδρέας Κωνσταντίνου), νέος, αγωνιστής, διερμηνέας του ναζί διοικητή στο Μπλοκ 15 στο Χαϊδάρι, το διαβόητο στρατόπεδο συγκέντρωσης – ευθέως ανάλογο με τα κολαστήρια στη Γερμανία και στην Πολωνία την ίδια περίοδο. Ο Σουκατζίδης δέχτηκε το πόστο αναγκαστικά, απρόθυμα, και λόγω χαρακτήρα όχι αδιαμαρτύρητα, και έπαιξε έναν διπλό ρόλο, ειδοποιώντας τους κρατούμενους συντρόφους του όποτε μπορούσε να αποσπάσει πληροφορίες, την ίδια στιγμή που έκανε τη δουλειά του όσο πιο υπεύθυνα του ζητούσαν οι Γερμανοί.

    Η σχέση του με τη Χαρά (Μελία Κράϊλινγκ), μια νοσοκόμα που με καρτερία και περηφάνια τον επισκεπτόταν στη φυλακή, λειτουργεί ως υπενθύμιση αλλά και φαντασιακό παράθυρο σε μια ζωή που ίσως ανθούσε κάτω από καλύτερες συνθήκες και ο Βούλγαρης την τοποθετεί ανάμεσα στις προσωπικές συγκρούσεις του ήρωα, το κουράγιο που δεχόταν και έδινε στους συναγωνιστές του αλλά και τη δυσπιστία που αντιμετώπιζε από έναν καλό του φίλο, ο οποίος, δικαίως, δεν έβλεπε με καλό μάτι την ιδιαίτερη μεταχείριση της οποίας έτυχε από τον διοικητή (Αντρέ Χένικε). Ανάμεσα στον Σουκατζίδη και στον άτυπο προϊστάμενό του αναπτύσσεται η πιο ενδιαφέρουσα πτυχή της ταινίας, ένα παιχνίδι επιβολής και ανθεκτικότητας, που συμπυκνώνει το παράλογο του πολέμου, μια άσκηση βαρβαρότητας με ανθρώπινες ανάσες. Επιπλέον, η ματιά του Σίμου Σαρκετζή και η μουσική με τους ήχους του The Boy προσδίδουν μια σύγχρονη στόφα σε ένα κλασικό στόρι που δεξιοτεχνικά ξεφεύγει από το μελό και τον διδακτισμό, με ήρεμη δύναμη και πίστη στους χαρακτήρες.

    Γενική Είσοδος 5€

    – Τετάρτη 7/2/2018 – 20:00

    “Βενέτσια / Venezzia”

    Κινηματογραφική Λέσχη Πετρούπολης σε συνεργασία με την πρεσβεία της Βενεζουέλας
    95’, του Olegario Barrera

    Υπήρξε η πιο κερδοφόρα ταινία του 2009 και βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία που συνέβη στη Βενεζουέλα το 1942 κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, όπου ο κόσμος της κατασκοπίας αναμιγνύεται σε ένα ερωτικό τρίγωνο. Το 1942, οι Ναζί καταφέρνουν να διαφύγουν στην Καραϊβική μέσα σε δεξαμενόπλοια με τα οποία γινόταν η προμήθεια των καυσίμων προς τους Συμμάχους κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Για να διασφαλιστεί αυτή η προμήθεια ο Στρατός των ΗΠΑ στέλνει στη Βενεζουέλα τον Φρανκ, έναν τεχνικό επικοινωνίας που θα βρεθεί μπλεγμένος σε ένα ερωτικό τρίγωνο με τη Βενέτσια, τη σύζυγο ενός Βενεζουελάνου καπετάνιου.

    Είσοδος ελεύθερη

    – Σάββατο 10/2 & Κυριακή 11/2/2018 – 20:00

    “Χωρίς Αγάπη / Nelyubov”

    Kοινωνική 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 127′
    Ρωσογαλλική ταινία, σκηνοθεσία Αντρέι Σβιάνγκιντσεφ με τους: Μαριάνα Σπίβακ, Αλεξέι Ροζίν, Ντάρια Πισάρεβα

    Ο Μπόρις και η Ζένια περνάνε το στάδιο του διαζυγίου. Διαφωνώντας συνεχώς, και κατά τη διαδικασία της πώλησης του διαμερίσματος τους, προετοιμάζονται ήδη για τη νέα τους ζωή. Ο Μπόρις με τη νεαρή και έγκυο φίλη του, και η Ζένια με τον πλούσιο εραστή της που θέλει να την παντρευτεί. Κανείς όμως δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται για τον 12χρονο γιο τους, Αλιόσα. Μέχρι που αυτός εξαφανίζεται. Ο σπουδαίος σκηνοθέτης της «Επιστροφής» και του «Λεβιάθαν» σκηνοθετεί υποδειγματικά μια αστυνομική ιστορία εξαφάνισης ενός παιδιού, παρασύρεται όμως από την ανάγκη του να είναι αυτή μια ταινία – μεταφορά για την εξαφάνιση μιας ολόκληρης χώρας.

    Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο 70ό Φεστιβάλ Καννών, Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ του Λονδίνου, η επίσημη υπόβολη της Ρωσίας για το Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

    Γενική Είσοδος 5€

    – Τετάρτη 14/2/2018 – 20:00

    “Ο κύριος Γιουσέφ / Αgha Υousef”

    Κινηματογραφική Λέσχη Πετρούπολης σε συνεργασία με την πρεσβεία του Ιράν.
    94’, του Ali Rafie

    Ένας άνδρας που ζει με τη μοναχοκόρη του, κάνει ότι μπορεί για να επιβιώσουν ελπίζοντας πως θα μείνει μαζί του για πάντα. Αλλά μία παρεξήγηση θα φέρει μεγάλες ανατροπές στη σχέση τους κάνοντας την όλη κατάσταση πολύ σύνθετη.

    Είσοδος ελεύθερη

    – Σάββατο 17/2 & Κυριακή 18/2/2018 – 20:00

    “Το αυτό / Ιt”

    Τρόμου 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 135′
    Aμερικανική ταινία, σκηνοθεσία Άντι Μουσιέτι με τους: Μπιλ Σκάρσγκαρντ, Τζέντεν Λίμπερχερ, Τζακ Ντίλαν Γκρέιζερ, Γουάιατ Όλεφ

    Όταν μικρά παιδιά αρχίζουν να εξαφανίζονται στην πόλη του Ντέρι, στο Μέιν, μια ομάδα παιδιών έρχεται αντιμέτωπη με τους μεγαλύτερους φόβους της, καθώς θα τα βάλει με έναν κακό κλόουν, τον Πένιγουαϊζ, με ιστορικό φόνων και βίας που γυρίζει αιώνες πίσω στο παρελθόν.

    Το διάσημο best-seller του Στίβεν Κινγκ γίνεται κινηματογραφική ταινία και σπέρνει τον τρόμο ακριβώς όπως οφείλει στο πρωτότυπο υλικό του! Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε η κινηματογραφική μεταφορά του ίσως πιο αγαπημένου εδώ και πάνω από 30 χρόνια βιβλίου του Στίβεν Κινγκ, συνοδεύτηκε κι από ένα τεράστιο hype. Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει το συγκεκριμένο μυθιστόρημά του να γίνεται ταινία (το 1990 είχε μεταφερθεί στην τηλεόραση ως μια τηλεταινία χωρισμένη σε δυο μέρη, με τον Τιμ Κάρι να δίνει μια από τις καλύτερές του ερμηνείες στον ρόλο του σατανικού κλόουν Πένιγουαϊζ), η ανάγκη για μια μεγάλη κινηματογραφική παραγωγή του γινόταν ολοένα και μεγαλύτερη καθώς περνούσαν τα χρόνια και τον τελευταίο καιρό μέχρι και επιτακτική μετά τη διαδοχή κακών κινηματογραφικών μεταφορών βιβλίων των Κινγκ στο σινεμά. Μια από τις καλύτερες, γεμάτες ψυχή και πάθος, και πιο πιστές κινηματογραφικές μεταφορές που βασίζονται σε κάποιο βιβλίο του μετρ του τρόμου, που έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό.

    Γενική Είσοδος 5€

    – Τετάρτη 21/2/2018 – 20:00

    “Fish ’n’ Chips” του Ηλία Δημητρίου

    Κοινωνική | Παραγωγή: 2011 | 102’, του Ηλία Δημητρίου.         

    Ο Αντι είναι Κύπριος μετανάστης στο Λονδίνο. Περνά τη ζωή του τηγανίζοντας «fish and chips» κι ακούγοντας τη μάνα του που θέλει να γυρίσει στην πατρίδα. Κάποια στιγμή αυτό θα γίνει και δικό του όνειρο και ο Αντι θ’ αποφασίσει να επιστρέψει στην Κύπρο και να ανοίξει τη δική του επιχείρηση, παίρνοντας τη ζωή του στα χέρια του. Μόνο που ο Αντι, αντί να δει το όνειρό του να γίνεται πραγματικότητα, θα έρθει αντιμέτωπος με μια απρόσμενη αλήθεια: η Κύπρος δεν είναι Λονδίνο αλλά κι εκείνος δεν είναι σίγουρος για το πού ανήκει και για το πόση σημασία έχει αυτό.

    Στην πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία, ο Ηλίας Δημητρίου έχει την εξυπνάδα να μιλήσει για κάτι που γνωρίζει καλά, το θέμα της ανθρώπινης ταυτότητας, της προέλευσης, της βαρύτητας και της προδοσίας της. Με την οικειότητα που του δίνει η γνώση του και με σκηνοθετική σιγουριά, φτιάχνει έναν ήρωα πολυδιάστατο και ταυτόχρονα γνώριμο και προσιτό, ο οποίος καταλαβαίνεις αμέσως ποιος είναι. Ο Αντι είναι ο βιοπαλαιστής, ο «μικρός» άνθρωπος που ως ονειροπόλος θέλει να προσαρμόσει το κοινωνικό περιβάλλον στο όνειρό του. Κι όταν οι καλές του προθέσεις δε βρουν ανταπόκριση, θα νιώσει το μικρό θάνατο της προδοσίας.

    Στο τέλος της προβολής θα ακολουθήσει συζήτηση με το σκηνοθέτη.

    Είσοδος ελεύθερη

    – Παρασκευή 23/2- Σάββατο 24/2- Κυριακή 25/2/2018 – 18:00 & 20:00

    “Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές/Murder on the Orient Express”

    Μυστηρίου | 2017 | 114′
    Σκηνοθεσία: Κένεθ Μπράνα
    Ηθοποιοί: Τομ Μπέιτμαν, Κένεθ Μπράνα, Πενέλοπε Κρουζ, Ουίλεμ Νταφόε, Τζούντι Ντεντς, Τζόνι Ντεπ, Τζος Γκαντ, Ντέρεκ Τζακόμπι, Λέσλι Όντομ Τζούνιορ, Μισέλ Φάιφερ, Ντέιζι Ρίντλεϊ, Μαρουάν Κενζάρι, Ολίβια Κόλμαν, Λούσι Μπόιντον, Μανουέλ Γκαρσία-Ρούλφο, Σεργκέι Πολούνιν

    Μία ιστορία που ξεκινάει ως ένα πολυτελές ταξίδι με τρένο στην Ευρώπη, εξελίσσεται γρήγορα σε ένα από τα πιο κομψά, αγωνιώδη και συναρπαστικά μυστήρια που έχουν ειπωθεί ποτέ. Από τη συγγραφέα των best-sellers, Αγκάθα Κρίστι, το «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές», διαδραματίζεται το 1935, όταν ο Ηρακλής Πουαρό επιβιβάζεται στο πολυτελές τρένο, με αφετηρία την Κωνσταντινούπολη και προορισμό το Λονδίνο. Τη δεύτερη μέρα του ταξιδιού το τρένο παγιδεύεται στο χιόνι και οι επιβάτες ανακαλύπτουν το πτώμα του πάμπλουτου Αμερικάνου Samuel Ratchett (Depp). Ο διάσημος ντετέκτιβ θα κλιθεί να λύσει το μυστήριο της δολοφονίας, αφού είναι ξεκάθαρο ότι ο φόνος έγινε στο τρένο και ο φονιάς βρίσκεται ανάμεσα στους επιβάτες. Μεταξύ αυτών, η νεαρή Αγγλίδα δασκάλα Mary Debenham (Ridley), η σοσιαλιτέ και ομιλιτοκότατη κα Hubbard (Pfeiffer), η Ουγγαρέζα Δούκισσα Andrenyi (Boynton) και η Ρωσίδα πριγκίπισσα Dragomiroff (Dench).

    Το απόλυτο all star cast… επιβιβάζεται στο διασημότερο μυθιστόρημα της Αγκάθα Κρίστι.

    Γενική Είσοδος 5€

    – Τετάρτη 28/2/2018 – 20:00

    “Η Τάξη / La Clase”

    Κινηματογραφική Λέσχη Πετρούπολης σε συνεργασία με την πρεσβεία της Βενεζουέλας
    90’, του Jose Antonio Varela.

    Η Τίτα είναι μια πολλά υποσχόμενη νεαρή που παίζει βιολί, η οποία ζει σε μια γειτονιά του Καράκας. Είναι μέρος μιας συμφωνικής ορχήστρας που της δίνει πολύ μεγάλη ικανοποίηση, αλλά η παραμονή της σε αυτή είναι σε κίνδυνο,η οικογένειά και η γειτονιά  της δεν είναι συμβατές με τη ζωή ενός μουσικού. Της δίνεται η ευκαιρία να δραπετεύσει σε ένα νέο κόσμο, διαφορετικό από αυτό που γνωρίζει, αλλά οι μοίρα της χώρας την οδηγεί σε ένα διαφορετικό σταυροδρόμι.
     
    Είσοδος ελεύθερη

    η τάξη ταινία



    ΣΧΟΛΙΑ