Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο επανέλαβε την Πέμπτη την αντίθεση της Ουάσιγκτον στην επιβολή τελών διέλευσης στο Στενό του Ορμούζ, δηλώνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει «απόλυτο χάος».

«Εάν δεχθούμε ότι μπορούμε να επιβάλλουμε χρέωση για τη χρήση μιας διεθνούς θαλάσσιας οδού διότι βρίσκεται κοντά στο έδαφός μας, αυτό θα εξαπλωνόταν στον κόσμο σαν επιδημία», δήλωσε ο Μάρκο Ρούμπιο, σε συνάντηση με τους ομολόγους του από το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (CCG) στη Μανάμα (Μπαχρέιν).

1

Διαβάστε επίσης:

Μητσοτάκης: Υποχρέωσή μας για να κρατήσουμε ασφαλή την Ελλάδα, να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογνωσίας

Οριστική έγκριση της εμπορικής συμφωνίας ΗΠΑ-ΕΕ πριν από την προθεσμία Τραμπ

Ο Τραμπ «χτυπά» κατά Μπέρναμ: «Είναι ακραία φιλελεύθερος»