Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Ένα νέο της μήνυμα για την καθημερινότητά της μετά το δυστύχημα και τον θάνατο του Παντελή Παντελίδη έστειλε η Μίνα Αρναούτη, μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook.

Η 32χρονη, που βρέθηκε την προηγούμενη χρονιά στο επίκεντρο της δημοσιότητας, έγραψε:

«Ξυπνήσαμε, ήπιαμε καφέ, πήγαμε στο δικαστήριο μας, πήραμε τον γιατρό μας τηλέφωνο, μιλήσαμε με δημοσιογράφους και τώρα έχουμε όλη τη μέρα μπροστά μας… Ότι κάνει όλος ο κόσμος το πρωί.. Θέλω την ξέγνοιαστη ζωή μου πίσω..! Πόσος χρόνος έμεινε, πριν αρχίσω και πηδάω από μπαλκόνια;».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Η 70’s εμφάνιση των Αμάλ Κλούνεϊ και Σίντι Κρόφορντ για το Χάλογουιν

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ο Γεωργούλης και η Σωτηροπούλου για ποτάκι με τη Νία Βαρντάλος (video)