«Όταν το σώμα σου μιλάει… το ακούς;»

Γύρω από αυτή τη φράση χτίστηκε μια εμπειρία διαφορετική. Στελέχη της αγοράς, συνεργάτες, εκπρόσωποι του Τύπου και decision makers συναντήθηκαν σε μια βραδιά που είχε στόχο όχι μόνο να παρουσιάσει ένα νέο επιχειρηματικό κεφάλαιο, αλλά να ανοίξει έναν διάλογο για τη σχέση μας με τον εαυτό και το σώμα μας.

1

Η εκδήλωση είχε δύο διακριτές, συμπληρωματικές ενότητες. Στο πρώτο μέρος, ο κος Δημήτρης Ματεμτζής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intrafashion, παρουσίασε το νέο στρατηγικό μοντέλο του Ομίλου, μια μετάβαση σε ένα σύγχρονο ελληνικό fashion ecosystem που στηρίζεται στους τρεις βασικούς πυλώνες του: Pink Woman, Bodytalk και Mira Mira. Ένα ενιαίο πλαίσιο που συνδέει brands με διαφορετικό χαρακτήρα, αλλά κοινή φιλοσοφία και πορεία.

Στο δεύτερο μέρος, πέντε γυναίκες, με διαφορετικές διαδρομές, ανέβηκαν στη σκηνή και μοιράστηκαν προσωπικές ιστορίες για τη στιγμή που άκουσαν πραγματικά το σώμα τους: όταν τις προειδοποίησε, τις σταμάτησε, τις απελευθέρωσε ή τις ώθησε σε μια ουσιαστική αλλαγή.

Από αυτές τις ιστορίες γεννήθηκε το «Stories that move us», το κεντρικό μήνυμα της βραδιάς για όλες εκείνες τις ιστορίες που μας κινούν ή μας συγκινούν και μας βγάζουν από την αυτόματη λειτουργία της καθημερινότητας.

Στιγμιότυπα από την εκδήλωση
Στιγμιότυπο από την εκδήλωση

Δημήτρης Ματεμτζής: «Η Intrafashion οικοδομεί το δικό της fashion ecosystem με διεθνή δυναμική»

Με αφετηρία αυτό το στρατηγικό όραμα, ο Όμιλος προχωρά με σαφή βήματα στην ενίσχυση και την εξέλιξη των τριών brands που συγκροτούν το οικοσύστημά του.

H Pink Woman παραμένει ο σταθερός πυλώνας του ομίλου και η «μηχανή ανάπτυξης». Το δίκτυο καταστημάτων συνεχίζει να επεκτείνεται, ενώ παράλληλα το brand έχει εισχωρήσει δυναμικά στην ιταλική αγορά με monobrand καταστήματα. Μέσα σε μόλις έξι μήνες, άνοιξαν 16 καταστήματα και ο στόχος είναι να ξεπεράσει τα 20, το επόμενο διάστημα.

Η εξαγορά του 100% της Bodytalk σηματοδότησε την είσοδο του ομίλου στον χώρο του athleisure / sportswear, αλλά με νέα στρατηγική: δεν θα ακολουθηθεί το μοντέλο monobrand-λιανικής, αλλά η ανάπτυξη θα εστιαστεί σε συνεργασίες με key retailers και χονδρική.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ο Όμιλος: μετά από ζημίες το 2024, ύψους 2,2 εκατ. ευρώ, η Bodytalk στοχεύει να κλείσει το 2025 ισοσταθμισμένα και το 2026 να πετύχει επαναφορά σε θετικό, μονοψήφιο ποσοστό κερδοφορίας.

Παράλληλα με ένδυση και athleisure, η Intrafashion επεκτείνει το αποτύπωμά της και στα αξεσουάρ μέσω του brand Mira Mira ενισχύοντας το οικοσύστημα με μια τρίτη κατεύθυνση μόδας και απαριθμώντας σήμερα 12 καταστήματα πανελλαδικώς.

Η στρατηγική του ομίλου με συγκροτημένο πλάνο brand-building, εξυγίανση, επανατοποθέτηση και επέκταση οδηγεί σε σταθερά χρηματοοικονομικά αποτελέσματα:

– Ο προβλεπόμενος κύκλος εργασιών του 2025 για τον όμιλο φτάνει τα 55 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβάνοντας την ενσωμάτωση της Bodytalk.
– Τα καθαρά κέρδη για 2025 προβλέπονται στα 6,5-7 εκατ. ευρώ.
– Η Pink Woman αναπτύσσει διεθνές δίκτυο — στην πιο απαιτητική αγορά της Ευρώπης, την Ιταλία – και επεκτείνει τα monobrand καταστήματα, με στόχο να ξεπεράσει τα 20, ενισχύοντας έτσι τη διεθνή παρουσία του ομίλου.
– Για τη Bodytalk, το πλάνο για 2026 προβλέπει επιστροφή σε κερδοφορία μετά τον αναγκαστικό περιορισμό των σημείων φυσικής λιανικής και την αλλαγή μοντέλου.

«Ο σχεδιασμός μας είναι να δημιουργηθεί ένα ελληνικό fashion cluster, με πλήρη ιδιοκτησία των brands, καθετοποιημένη δομή και ανάπτυξη που δεν βασίζεται στις αντιπροσωπείες αλλά σε σήματα με δική τους ταυτότητα. Στόχος είναι η οικοδόμηση μιας πλατφόρμας που θα μπορεί να ανταγωνιστεί σε διεθνές επίπεδο.

Το μοντέλο αυτό προβλέπει συνέργειες μεταξύ των brands, κοινές υποδομές, supply chain, παραγωγή, αγορά και διανομή με στόχο την οικονομία κλίμακας, την ταχύτητα στην αγορά και την ανθεκτικότητα σε αλλαγές της αγοράς» ανέφερε ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της Intrafashion, κος Δημήτρης Ματεμτζής και συνέχισε: «Στόχος είναι η οργανική, υγιής ανάπτυξη σε πολλαπλές αγορές, με συνέπεια στη φιλοσοφία και την αξία που παράγει κάθε brand».

Γεωργία Παράσχου
Γεωργία Παράσχου

Σε ό,τι αφορά την επανατοποθέτηση της Bodytalk στην ελληνική αγορά ανέφερε:

«Τη Bodytalk θέλουμε να την επαναπροσδιορίσουμε με συλλογές που σέβονται το σώμα, με σωστή διανομή, με στρατηγικές συνεργασίες. Αυτό δεν είναι relaunch , είναι ολική επανεκκίνηση. Η Intrafashion πέτυχε να μετασχηματίσει τα μεγέθη της με σταθερά βήματα, επενδύοντας σε design, παραγωγή, δίκτυο και ανθρώπινο κεφάλαιο. Η νέα Bodytalk αποτελεί παράδειγμα του πώς ένα brand μπορεί να επανατοποθετηθεί στρατηγικά, με καθαρή φιλοσοφία και στοχευμένο μοντέλο ανάπτυξης».

Το δεύτερο μέρος της βραδιάς επικεντρώθηκε σε ένα από τα πιο ουσιαστικά στοιχεία της νέας φιλοσοφίας της Bodytalk: την αξία της αγάπης προς τον εαυτό μας και της σχέσης μας με το σώμα μας στην πράξη. Πέντε γυναίκες, από διαφορετικούς χώρους και με διαδρομές που συχνά δοκιμάζουν τα όρια αντοχής, μοιράστηκαν τη στιγμή όπου το σώμα λειτούργησε ως σαφές σημείο καμπής μια στιγμή που έγινε αφετηρία αλλαγής, επαναπροσδιορισμού ή ενδυνάμωσης.

Η Κατερίνα Γκαγκάκη, η Χριστίνα Δημητρέλου, η Νόνη Δούνια, η Νίκη Κάρτσωνα και η Γεωργία Παράσχου μίλησαν με τρόπο άμεσο και προσωπικό, μεταφέροντας προσωπικές εμπειρίες που δεν ακούγονται συχνά. Κάθε ιστορία ανέδειξε μια διαφορετική πτυχή της φροντίδας εαυτού: τη στιγμή που χρειάζεται να σταματήσεις, τη στιγμή που πρέπει να προχωρήσεις, τη στιγμή που το σώμα ζητά χώρο, χρόνο ή επαναπροσδιορισμό. Για τους παρευρισκόμενους, οι ιστορίες αυτές λειτούργησαν ως καθρέφτης, υπενθύμισαν ότι πίσω από τους ρόλους, τις απαιτήσεις και τον ρυθμό της καθημερινότητας, υπάρχει μια κοινή ανάγκη: να ακούμε πιο προσεκτικά τον εαυτό μας και να του προσφέρουμε τον σεβασμό και τη φροντίδα που του αναλογούν.

Κατερίνα Γκαγκάκη, Δημήτρης Ματεμτζής, Iren Kaplan Matemtzis (Brand Director Mira Mira), Χριστίνα Δημητρέλου, Μαρία Ματεμτζή, Νόνη Δούνια, Σοφία Τουντούρη, Νίκη Κάρτσωνα
Κατερίνα Γκαγκάκη, Δημήτρης Ματεμτζής, Iren Kaplan Matemtzis (Brand Director Mira Mira), Χριστίνα Δημητρέλου, Μαρία Ματεμτζή, Νόνη Δούνια, Σοφία Τουντούρη, Νίκη Κάρτσωνα

Με αυτό τον τρόπο καταγράφηκε ξεκάθαρα και ο πυρήνας της Bodytalk: ένας τρόπος ζωής που ενθαρρύνει την κίνηση και την εσωτερική ευθυγράμμιση, μια στάση ζωής που βασίζεται στη συνειδητή επιλογή να ακούμε, να σεβόμαστε και να φροντίζουμε το σώμα μας, ώστε να ανταποκρινόμαστε με σταθερότητα στις απαιτήσεις της κάθε ημέρας.

Διαβάστε επίσης:

Θαλάσσια ρύπανση στην Ελευσίνα – Μία σύλληψη

Κυρ. Μητσοτάκης: Στη χώρα μας υλοποιείται το μεγαλύτερο πρόγραμμα αναβάθμισης του κτιριολογικού εξοπλισμού του ΕΣΥ

Κων. Κυρανάκης: Το λειτουργικό κόστος των τρόλεϊ είναι υπερδιπλάσιο από ένα ηλεκτρικό λεωφορείο νέας γενιάς