ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Γρηγόρης Πυρπύλης, ο Έλληνας Διευθυντής Δημιουργικού του τμήματος ομορφιάς της Hermès, αν και σπούδαζε Αγγλική Φιλολογία πριν αποφασίσει να ασχοληθεί με το μακιγιάζ, θεωρείται πλέον ιδιοφυΐα στον κόσμο της ομορφιάς.
Ο ταλαντούχος Έλληνας δεν ασχολούνταν πάντα με αυτό. Παρά το γεγονός ότι από μικρή ηλικία τον έλκυαν οι τέχνες, μόλις στην εφηβεία του ανακάλυψε το πάθος του για το μακιγιάζ. Μεγάλωσε σε μια οικογένεια φαρμακοποιών και σπούδαζε Αγγλική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, όταν ένα απλό γεγονός του άλλαξε τη ζωή και τον ώθησε να ακολουθήσει μια εντελώς διαφορετική καριέρα.
View this post on Instagram
Η αρχή της δημιουργίας και η σταδιοδρομία
Ένα βράδυ, η καλύτερή του φίλη τού ζήτησε να τη βοηθήσει με το μακιγιάζ της. Το αποτέλεσμα, αν και απλό, ήταν μια τεράστια επιτυχία. Το περιστατικό αυτό πυροδότησε το ενδιαφέρον του για την ομορφιά και μέχρι το τέλος της ίδιας εβδομάδας είχε εγγραφεί σε σχολή μακιγιάζ. Από τότε δεν έχει κοιτάξει πίσω.
Ο Πυρπύλης ξεκίνησε την καριέρα του το 2006, αφού εντάχθηκε στην ομάδα της MAC. Το 2012, αποφάσισε να μετακομίσει από την Ελλάδα στο Παρίσι. Λίγο μετά την άφιξή του στην Πόλη του Φωτός, έγινε ο πρώτος μαθητής του πρώην Διευθυντή Δημιουργικού της Shiseido, Tom Pecheux.
View this post on Instagram
Σε ηλικία 23 ετών, εντυπωσίασε τη Maybelline New York με τα σύγχρονα και μινιμαλιστικά μακιγιάζ του και έγινε το πρόσωπο της μάρκας στην Ελλάδα και την Κύπρο. Πιο συγκεκριμένα, ήταν ο πρώτος που έγινε παγκόσμιος αντιπρόσωπος της μάρκας περιποίησης δέρματος, Bioderma, από το 2015 έως το 2017. Το 2018, ο Πυρπύλης έγινε επίσης το πρόσωπο της Shiseido στην Ευρώπη.
Ο ρόλος και τα καθήκοντα που αφήνουν στίγμα στην Hermès
Μέχρι που τον Ιανουάριο του 2022 ανέλαβε τον ρόλο του Διευθυντή Δημιουργικού τμήματος ομορφιάς στην Hermès και εκτοξεύθηκε. Πλέον εργάζεται υπό την ηγεσία της CEO της Hermès Parfums & Beauté, Agnès de Villers.
View this post on Instagram
O ταλαντούχος Έλληνας έχει έναν σημαντικό ρόλο καθώς καθοδηγεί τη δημιουργία και ανάπτυξη των συλλογών ομορφιάς. Ο ρόλος του συμβάλει και στη συνεχή εξέλιξη του τομέα ομορφιάς της Hermès που περιλαμβάνει μια σειρά προϊόντων ομορφιάς τα οποία αρχικά κυκλοφόρησαν τον Μάρτιο του 2020 και συνεχώς ανανεώνονται.
Ο θαυματουργός του μακιγιάζ έχει εδραιωθεί στον κόσμο της ομορφιάς και έχει συνεργαστεί με πολλές διασημότητες, όπως η Cindy Crawford, η Carla Bruni, η Alexa Chung και η Laetitia Casta, οι οποίες τον έχουν επαινέσει για την προσγειωμένη προσωπικότητά του και την εξειδίκευσή του στο μακιγιάζ.
Θεωρεί το μακιγιάζ και την περιποίηση της επιδερμίδας ως μέσο και όχι σκοπό. Τα προϊόντα ομορφιάς όπως αναφέρει είναι θαυμάσια εργαλεία που ξεπερνούν την εμφάνιση και ωφελούν την ευεξία.
Από όλα τα επιτεύγματά του, όμως, ο Πυρπύλης θεωρεί ότι το πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των γυναικών με τις οποίες συνεργάζεται, κάτι που θεωρεί «ανεκτίμητο».

Η έμπνευση για το Rocabar ρουζ
Πρόσφατα, έμπνευσή του για τη μεταξένια πούδρα Rocabar ήταν η έκφραση της ομορφιάς για τις γιορτές. Το σχέδιό της αποτίει φόρο τιμής στο μαντίλι που σχεδίασε ο θρυλικός σχεδιαστής της Hermès, Henri d’Origny, με το όνομα «Rocabar». Το όνομα «Rocabar» συνδυάζει την αγγλική λέξη «rug» (χαλί) και τον γαλλικό όρο «à barres», που σημαίνει «ριγέ».

Το σχέδιο απεικονίζει τα ριγέ χαλιά που χρησιμοποιούνταν για να κρατούν ζεστά τα άλογα αγώνων τον 19ο αιώνα. Πέρα από τη λειτουργία του προϊόντος ομορφιάς, οι λεπτομέρειες και τα χρώματα του μοτίβου συνδυάζονται και αποκαλύπτουν το μοναδικό και κομψό σχέδιο με το άλογο-σύμβολο της Hermès στο επίκεντρο.
Η συμπίεση της πούδρας αποτελεί τεχνικό θαύμα, δημιουργώντας ένα οπτικό αφιέρωμα στην τέχνη της μαρκετερί, που είναι ιδιαίτερα αγαπητή στην Hermès. Η στρογγυλή θήκη είναι πολυτελής και κλασική καθώς αποτελεί την τυπική συσκευασία προϊόντων ομορφιάς Hermès σε μορφή compact όπως ρουζ, πούδρες και highlighter. Ο λευκός δίσκος φωτός με τις χρυσές λεπτομέρειες και τη λαβή ανοίγματος με το μοτίβο H έχει σχεδιαστεί από τον Γάλλο σχεδιαστή Pierre Hardy.

Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα οφείλεται στον συνδυασμό χρωστικών ουσιών και μαργαριταριών. Τα υλικά προσφέρουν ένα φυσικό, λαμπερό τελείωμα που ενισχύεται από πέπλο ροδαλού χρώματος μακράς διάρκειας που συμπληρώνει τον τόνο του δέρματος.
Με γνώμονα τη βιωσιμότητα, η συσκευασία ξαναγεμίζεται, απλά αφαιρώντας και αντικαθιστώντας το δοχείο της πούδρας. Τα ανταλλακτικά δεν είναι διαθέσιμα για τα χρώματα περιορισμένης έκδοσης, αλλά η συσκευασία μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί αντικαθιστώντας το δοχείο με οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη απόχρωση πούδρας, ρουζ ή highlighter.
Η ομορφιά του ελληνικού ταλέντου
Και έτσι το ταξίδι του Γρηγόρη Πυρπύλη από την επαρχιακή πόλη του Αγρινίου, όπου μεγάλωσε και ανέπτυξε από πολύ μικρή ηλικία κλίση στη ζωγραφική, την αισθητική και το σχέδιο, συνεχίζεται με το ταλέντο και το πάθος του στον διεθνή χώρο της ομορφιάς.
Αυτές οι πρώιμες δημιουργικές επιρροές αποτέλεσαν τη βάση για την εξέλιξή του, οδηγώντας τον από τις σπουδές στην Αγγλική Φιλολογία σε μια διεθνή καριέρα στο μακιγιάζ και την αισθητική, που κορυφώνεται σήμερα στον ρόλο του Διευθυντή Δημιουργικού του τμήματος ομορφιάς της Hermès.
Ο Πυρπύλης αποδεικνύει πως το ελληνικό ταλέντο, όταν συνδυάζεται με πάθος και αφοσίωση, μπορεί να αφήσει ανεξίτηλο στίγμα όχι μόνο στον κόσμο της ομορφιάς, αλλά και σε οποιονδήποτε κλάδο.
Διαβάστε επίσης:
Christie’s: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ δημοπρασίας δύο σπάνιων Hermès άγγιξε τα 8 εκατομμύρια
Estée Lauder: Οι συλλεκτικές πούδρες των γιορτών επιστρέφουν με νοσταλγία για άλλες εποχές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πούτιν: Αν δεν αποσυρθούν οι ουκρανικές δυνάμεις θα πάρουμε δια της βίας το Ντονμπάς
- Υπεγράφη το σύμφωνο συνεργασίας για την κατασκευή του σιδηροδρομικού και οδικού άξονα Ελλάδας-Βουλγαρίας-Ρουμανίας
- Ράλι στις μετοχές των Porsche, Mercedes και Volvo μετά την πρόταση Τραμπ στα καύσιμα
- Τουρκία: Σύννεφα στις σχέσεις Ερντογάν – Μπαχτσελί λόγω της Σχολής της Χάλκης