ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο όμιλος καλλυντικών L’Oréal έχει επενδύσει ένα αρχικό ποσό 60 εκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιό του στο Gauchy, στη βόρεια Γαλλία, με στόχο να διπλασιάσει την παραγωγική του ικανότητα.
Το εργοστάσιο, που ειδικεύεται στην παραγωγή αρωμάτων, εργάζεται με στόχο να καλύψει τη παγκόσμια ζήτηση. Όπως αναφέρει η Milano Finanza, η επιχείρηση αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου, ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ, που θα υλοποιηθεί σε τρία χρόνια.
Η L’Oréal έχει στοχεύσει στην επικείμενη προσθήκη των αρωμάτων Gucci και Balenciaga, μετά την πρόσφατη συμφωνία που υπέγραψε με την Kering για την εξαγορά του τμήματος Kering Beauty έναντι 4 δισεκατομμυρίων ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει και την Creed.
Η συμφωνία εδραίωσε την κυριαρχία της L’Oréal στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας και αναζωπύρωσε τις εικασίες για μια πιθανή κίνηση απόκτησης μεριδίου στην Armani, αν και οι τελευταίες εξελίξεις τοποθετούν την EssilorLuxottica σε αυτόν τον ρόλο. Η Armani, της οποίας η άδεια για αρώματα και καλλυντικά βρίσκεται ήδη στα χέρια του γαλλικού ομίλου για περισσότερο από δύο δεκαετίες, θα μπορούσε να είναι ο επόμενος στόχος εξαγοράς.
Η επένδυση δίνει την ευκαιρία στο γαλλικό εργοστάσιο να φτάσει σε παραγωγή έως και 200 εκατομμύρια φιάλες αρώματος ετησίως. Το εργοστάσιο στο Gauchy απασχολεί περισσότερους από 230 εργαζόμενους και αποτελεί ένα από τα πιο στρατηγικά στοιχεία του ομίλου για τις εξαγωγές. Εγκαινιάστηκε το 1986 και ο κύκλος εργασιών του έφτασε τα 43,4 εκατομμύρια ευρώ το 2024.
Το σχέδιο της L’Oréal περιλαμβάνει περισσότερες τοποθεσίες. Το εργοστάσιό της στο Saint-Quentin έλαβε 70 εκατομμύρια ευρώ για την επέκταση της παραγωγής και την ενσωμάτωση νέων σειρών συσκευασίας αφιερωμένων στην περιποίηση του δέρματος, με έμφαση στη CeraVe, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες του ομίλου. Άλλα 60 εκατομμύρια ευρώ έχουν διατεθεί για την ενίσχυση της υποδομής παραγωγής αφιερωμένης στα δερμοκαλλυντικά, ιδιαίτερα στη La Roche-Posay.
Παρά την επιβράδυνση στον κλάδο των καλλυντικών, η L’Oréal έκλεισε τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος οικονομικού έτους με πωλήσεις 32,80 δισεκατομμυρίων ευρώ, 1,2% περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αύξηση 3,4% σε συγκρίσιμη βάση.
Η εταιρεία βελτίωσε την απόδοσή της σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, υποστηριζόμενη από την ανάκαμψη στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη δύναμη της Ευρώπης και τη συνεχή δυναμική της περιοχής που συγκεντρώνει τη Νότια Ασία, τον Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Έτσι, μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, η εταιρεία πέτυχε κύκλο εργασιών 10,3 δισεκατομμυρίων ευρώ, 0,5% περισσότερο από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Υπενθυμίζεται ότι αμέσως μετά τη συμφωνία L’Oréal-Kering, η Coty, η τρέχουσα κάτοχος αδειών για τα καλλυντικά της Gucci, κινήθηκε δικαστικά εναντίον της Kering για παραβίαση σύμβασης.
Ωστόσο, με την πρόσφατη κίνησή της και την ένταξη ισχυρών brand πολυτελείας όπως η Gucci, η L’Oréal θωρακίζει την παραγωγή της, ενισχύει την κυριαρχία της στην αγορά καλλυντικών πολυτελείας και επιβεβαιώνει τον ρόλο της ως αδιαμφισβήτητος παγκόσμιος ηγέτης στη βιομηχανία ομορφιάς.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραμπ: Το δικαστήριο απέσυρε τις κατηγορίες σε βάρος του για απόπειρα ανατροπής των αποτελεσμάτων των εκλογών του 2020
- Εθνική Ασφαλιστική: Ξεκλειδώνει νέες προοπτικές εξέλιξης η ένταξή μας στον Όμιλο της Πειραιώς
- Πυρά Τουρκίας για την συμφωνία Κύπρου – Λιβάνου για ΑΟΖ: «Δεν έχετε την εξουσία για αποφάσεις που αφορούν όλο το νησί»
- Xρηματιστήριο: Η αντίδραση της ΙΝΛΟΤ και γιατί η προσοχή στρέφεται στον ΟΠΑΠ