Η Ford καλωσορίζει έναν από τους πιο γνωστούς και παθιασμένους οπαδούς της αυτοκίνησης στην οικογένεια της νέας Mustang Dark Horse – της πιο αυθεντικής έκφρασης του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου της αμερικάνικης εταιρείας για οδήγηση τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Ο πρώην συμπαρουσιαστής του Top Gear και συνδημιουργός του The Grand Tour αποκάλυψε ότι απέκτησε πρόσφατα την δική του Mustang Dark Horse – και μάλιστα εκείνη που οδήγησε για τις ανάγκες των γυρισμάτων του DriveTribe. «Πάντα λάτρευα την Mustang. Αλλά αυτή είναι πραγματικά κάτι εντελώς διαφορετικό», δήλωσε με ενθουσιασμό ο Βρετανός παρουσιαστής.

Η σχέση του Ρίτσαρντ Χάμοντ με την Mustang δεν είναι νέα. Ο ίδιος έχει ακόμα και σήμερα στην κατοχή του μια 390 GT του ‘69, χρονιά που η ταινία Bullit καθήλωσε με πρωταγωνιστή το αμερικάνικο pony της Ford τους ανά τον κόσμο θεατές στη μεγάλη οθόνη. «Οι σχεδιαστές μιλάνε πάντα για στιλιστικά στοιχεία και αναφορές στο παρελθόν. Αλλά μόνο όταν βλέπεις μαζί τις δύο αυτές Mustang, τα στοιχεία αυτά ζωντανεύουν πραγματικά. Βλέπεις, για παράδειγμα, τις μεγάλες μάσκες τους, τα φώτα αλλά και τις γραμμές στο πλάι. Αρχίζεις να καταλαβαίνεις ότι αυτοί οι άνθρωποι ξέρουν καλά τι κάνουν! Είμαι πολύ χαρούμενος που θα έχω και τις δύο», είπε χαρακτηριστικά ο Ρίτσαρντ Χάμοντ. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ.

Ford Mustang Dark Horse: Αδρεναλίνη με υπογραφή Mustang
Η νέα Ford Mustang Dark Horse είναι η πλέον κατάλληλη Mustang μαζικής παραγωγής για χρήση σε πίστα και την ίδια στιγμή ένα μοναδικό στο είδους του σπορ κουπέ μοντέλο, το οποίο τροφοδοτείται από μια ισχυρότερη έκδοση του μοναδικού 5.0L V8 κινητήρα Coyote της Ford, με νέους εκκεντροφόρους και μοναδικές ρυθμίσεις. Ο σχεδιασμός του συστήματος εισαγωγής αέρα με δύο πεταλούδες γκαζιού επιτρέπει σε διπλάσιες ποσότητες φρέσκου αέρα να εισέρχονται στον κινητήρα, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση 454 ίππων και ροπή 540 Nm.
Ο κορυφαίος αυτός κινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της TREMEC με επιλογέα από τιτάνιο που έχει κατασκευαστεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης ή εναλλακτικά με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι. Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα συνοδεύονται με σημαντικές αναβαθμίσεις τόσο στο εσωτερικό όσο και στην καμπίνα, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζουν τη θέση της ως το πιο «προσηλωμένο» όχημα ευρείας παραγωγής της Ford Mustang έβδομης γενιάς για χρήση σε πίστα. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τη σχετική δοκιμή μας.

Διαβάστε επίσης:
Leapmotor B10: Δείτε πως τα πήγε στα crash test
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Πόσα κέρδη είχαν στο 9μηνο Κούστας, Φράγκου, Τσάκος, Κωνσταντακόπουλος, Προκοπίου, Παληού, Αλαφούζος
Το turning point της Metlen, πώς MOH και ΕΛΠΕ κερδίζουν το παιχνίδι, το σπίτι των 5,5 εκατ. ευρώ στην Ύδρα, η πονηρή απόφαση για το Marina Tower, τα νέα σχέδια Πιερρ και Παπασταύρου, η διπλή έξοδος της Κίμπι και τα δυο ταλαντούχα κορίτσια του υπουργού