Ο Φερστάπεν κέρδισε για δεύτερη φορά στο Λας Βέγκας (η πρώτη ήταν το 2023). Πρόκειται για μια νίκη καθοριστική για την μάχη του τίτλου καθώς απομένουν 58 βαθμοί να μοιραστούν σε δυο αγώνες και ένα Sprint τις δυο ερχόμενες Κυριακές. Οι ΜcLaren αποκλείστηκαν γιατί είχαν φθορά εκτός ορίων στο πάτωμα.

Ο Φερστάπεν που εκκινούσε από τη 2η θέση εκμεταλλεύτηκε τη λάθος τοποθέτηση του Νόρις στην εσωτερική και πέρασε πρώτος στην έξοδο της 1ης στροφής. Ο Νόρις που έχασε την πορεία του, βρέθηκε από πρώτος, τρίτος καθώς ο Ράσελ επίσης μπόρεσε να εκμεταλλευτεί το λάθος του και να ανέβει από 4ος, 2ος.  Πιο πίσω ο Πιάστρι δέχτηκε χτύπημα από το Λώσον στην εσωτερική, αλλά περιέργως ο οδηγός της RB την γλύτωσε χωρίς ποινή.

1

LAS VEGAS, NEVADA – NOVEMBER 22: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB21 leads Lando Norris of Great Britain driving the (4) McLaren MCL39 Mercedes George Russell of Great Britain driving the (63) Mercedes AMG Petronas F1 Team W16 and Carlos Sainz of Spain driving the (55) Williams FW47 Mercedes at the start prior to the F1 Grand Prix of Las Vegas at Las Vegas Strip Circuit on November 22, 2025 in Las Vegas, Nevada. (Photo by Sam Bloxham/LAT Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202511230185 // Usage for editorial use only //

Όλοι οι οδηγοί στις πρώτες σειρές εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Πιο πίσω είδαμε και τη σκληρή και τη μαλακή γόμα. Για παράδειγμα ο Αντονέλι εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και στους δυο γύρους έβαλε τη σκληρή γόμα. Δεν χρειάστηκε άλλη αλλαγή, τερμάτισε μετά από 48 γύρους μ’ αυτό το λάστιχο. Ο Ράσελ με την άλλη Mercedes ήταν ο πρώτος από τους επικεφαλής, που άλλαξε ελαστικά από μέση σε σκληρή γόμα στον 18ο γύρο.

Καθώς είχε 32 γύρους να βγάλει μ’ αυτό το σετ, χρειάστηκε διαχείριση με αποτέλεσμα ο Νόρις να τον φτάσει και να τον περάσει. Έτσι η McLaren ανέβηκε στην 2η θέση. Ο Λεκλέρκ που εκκινούσε 9ος κατάφερε να περάσει τους Χάτζαρ και Σάινθ αλλά και τον Πιάστρι στην πίστα. Δυστυχώς για τον Μονεγάσκο η στρατηγική της Ferrari τον έριξε πάλι πίσω από τη McLaren του Αυστραλού. Ο Αντονέλι πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων για πρόωρη εκκίνηση έτσι βρέθηκε 5ος πίσω από τον Πιάστρι αλλά μπροστά από το Λεκλέρκ. Δύσκολο να καταλάβει κανείς πως ο Μονεγάσκος έχασε την 3η εν τέλει θέση, για 2 δέκατα. Μάλλον στην Ferrari δεν ασχολούνται με λεπτομέρειες όπως η διαφορά γύρο με το γύρο. 

LAS VEGAS, NEVADA – NOVEMBER 22: Race winner Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing and Second placed Lando Norris of Great Britain and McLaren in a Lego pink Cadillac in parc ferme during the F1 Grand Prix of Las Vegas at Las Vegas Strip Circuit on November 22, 2025 in Las Vegas, Nevada. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202511230346 // Usage for editorial use only //

Στους τελευταίους γύρους ο Νόρις φάνηκε να χάνει μέρος της ταχύτητας του, ως αποτέλεσμα τον πλησίασε σημαντικά ο Ράσελ. Ο τεχνικός έλεγχος στο parc ferme αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα αποκάλυψε φθορά στο κατώτατο σημείο αναφοράς – ένα ξύλο κόντρα πλακέ που πρέπει κατ’ ελάχιστο να διατηρεί πάχος 9mm – και των δυο μονοθεσίων της McLaren. Το πάχος μετρήθηκε στα 8,88mm με μικρόμετρο Mitutoyo το οποίο διαθέτει σύμφωνα με τον κατασκευαστή ακρίβεια χιλιοστού του χιλιοστού. O τεχνικός έφορος της FIA, Τζο Μπάουερ ως όφειλε το μετέφερε στους αγωνοδίκες, οι οποίοι κάλεσαν την ομάδα και τους οδηγούς για απολογία. Από την ομάδα παρέστη ο αγωνιστικός διευθυντής Αντρέα Στέλλα. Η McLaren ισχυρίστηκε ότι λόγω των καιρικών συνθηκών δεν μπόρεσαν να σετάρουν με ακρίβεια το μονοθέσιο. Οι αγωνοδίκες αποδέχτηκαν ότι δεν υπήρχε δόλος από την πλευρά της ομάδας. Η απόφασή τους, όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, ήταν αποκλεισμός από τα αποτελέσματα του αγώνα. Έτσι η μάχη του πρωταθλήματος φουντώνει καθώς πηγαίνοντας στους δυο τελευταίους αγώνες θα έχουμε το Νόρις (390β.) με διαφορά μόλις 24 βαθμών από τους Πιάστρι και Φερστάπεν που ισοβαθμούν στη 2η θέση. 

Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Μαξ Φερστάπεν τόνισε: «Δεν ήξερα πραγματικά τι θα έκαναν τα ελαστικά, όλοι προσπαθούσαν να βρουν έναν ρυθμό. Στο τέλος, είχαμε μια αξιοπρεπή διαφορά και αισθανόμουν άνετα. Δούλεψε πολύ καλά. Κανονικά ο αγώνας είναι δύσκολος για εμάς, συνήθως δεν είμαστε τόσο καλοί στα ελαστικά. Όμως σήμερα φάνηκε ότι είχαμε περισσότερα πράγματα υπό έλεγχο και πίεσα λίγο περισσότερο.

Απλά ξεκλείδωσα λίγο περισσότερο ρυθμό, μπόρεσα να μείνω έξω περισσότερο και ουσιαστικά χώρισα τον αγώνα στα δύο και αυτό σίγουρα βοήθησε πολύ. Το μονοθέσιο δούλευε αρκετά καλά, πολύ περισσότερο όπως μου αρέσει. Όσο για τα επόμενα Σαββατοκύριακα, θα προσπαθήσουμε ξανά να κερδίσουμε τον αγώνα, και στο τέλος, στο Άμπου Ντάμπι, θα δούμε πού θα καταλήξουμε. Αλλά είμαι πολύ περήφανος για όλους». 

Επόμενος και προτελευταίος αγώνας της χρονιάς την ερχόμενη Κυριακή 30/11 στο Κατάρ. Εκεί θα έχουμε και το τελευταίο Sprint της χρονιάς.  Η τελική κατάταξη και οι βαθμολογίες άλλαξαν μετά τον αποκλεισμό των McLaren.

Τελική κατάταξη (οι McLaren αποκλείστηκαν): 

Διαβάστε επίσης

F1 Λας Βέγκας: Την πάτησε σα πρωτάρης ο Χάμιλτον

F1 Λας Βέγκας: Ο Νόρις στην pole

Μια Rolls-Royce για gamers (video)