Επιμένει στο σχέδιό του για λιγότερες προωθητικές ενέργειες ο βρετανικός κολοσσός μόδας, Asos, ακόμη και καθώς η μεγαλύτερη από την αναμενόμενη πτώση εσόδων απογοήτευσε τους επενδυτές, θέτοντας παράλληλα σε αμφισβήτηση την πρόοδο ενός σχεδίου ανάκαμψης της εταιρείας.

Η εταιρεία ανέφερε ότι τα έσοδα μειώθηκαν κατά 15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 2,48 δισεκατομμύρια λίρες (3,2 δισεκατομμύρια δολάρια) στο δωδεκάμηνο που έληξε τον Αύγουστο, χάνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

1

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν σε 131,6 εκατομμύρια λίρες, φτάνοντας ελάχιστα το κατώτερο όριο του εύρους πρόβλεψης.

Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε έως και 11% στο Λονδίνο, φτάνοντας σε χαμηλό 17ετίας, ενώ η αξία της μετοχής έχει σχεδόν μειωθεί στο μισό φέτος.

Καθυστερεί η ανάκαμψη

Σύμφωνα με το Bloomberg, τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η ανάκαμψη της Asos υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο, Χοσέ Αντόνιο Ράμος Καλαμόντε (Jose Antonio Ramos Calamonte), διαρκεί περισσότερο από το αναμενόμενο, εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού από εταιρείες όπως η κινεζική εταιρεία γρήγορης μόδας Shein και του αδύναμου καταναλωτικού κλίματος, ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο αριθμός των πελατών και η συχνότητα των παραγγελιών «εξακολουθούν να οδεύουν προς τη λάθος κατεύθυνση», δηλώνουν οι αναλυτές.

Παρόλα αυτά, ο CEO δήλωσε ότι το ευρύ φάσμα τιμών που προσφέρονται στους καταναλωτές, καθιστά την «φόρμουλα» της Asos ανθεκτική.

Μάλιστα τόνισε ότι αυτό αναμένεται να προσελκύσει ακόμη και πελάτες με οικονομικές δυσκολίες.

«Αρνούμαι να πιστέψω ότι ο μόνος τρόπος για να κερδίσεις την καρδιά ενός καταναλωτή είναι να κάνεις μια προωθητική ενέργεια», επεσήμανε σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους.

«Δώσε τους αυτό που επιθυμούν, αλλά σε μια ανταγωνιστική τιμή, αυτή είναι η φιλοδοξία μας», πρόσθεσε.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η Asos αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων μεταξύ 150 και 180 εκατομμυρίων λιρών για το επόμενο οικονομικό έτος.

Το τελευταίο διάστημα ωστόσο, οι αγοραστές είναι επιφυλακτικοί στις αγορές τους ενόψει της εορταστικής περιόδου και του προϋπολογισμού της κυβέρνησης που θα ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα.

Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με δύο σημαντικές έρευνες που δημοσιεύθηκαν αυτή την εβδομάδα, με την αύξηση των μισθών να υποχωρεί και την ανεργία να φτάνει το 5%, η καταναλωτική εμπιστοσύνη βρίσκεται σε πρωτοφανή χαμηλά επίπεδα.

Διαβάστε επίσης: 

Warner Bros.: Προσφορές για εξαγορά από Netflix, Comcast και Paramount

Γιουβέντους: Πουλάει μετοχές για να μειώσει το χρέος – Εξασφάλισε 98 εκατ. ευρώ

TSMC: Επεκτείνει την παρουσία του στις ΗΠΑ ο ασιατικός κολοσσός κατασκευής τσιπ – Επενδύσεις $165 δισ.