Η Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε. – Ελληνική Ζύμη είναι μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες καταψυγμένης ζύμης στην Ευρώπη και η #1 εταιρεία ελληνικών παραδοσιακών καταψυγμένων προϊόντων ζύμης παγκοσμίως. Με πυλώνες λειτουργίας για πάνω από 50 χρόνια, την καινοτομία, την υψηλή ποιότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη, με σεβασμό στο περιβάλλον και τον άνθρωπο, δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, αυθεντικές ελληνικές γεύσεις, επιλέγοντας άριστης ποιότητας πρώτες ύλες, και συμβάλλει στη διαφύλαξη της ελληνικής διατροφικής παράδοσης, με τα προϊόντα της να διαδίδουν από γενιά σε γενιά και σε όλο τον κόσμο, την αξία της ελληνικής διατροφικής σοφίας.
Παράγοντας στα 3 ιδιόκτητα υπερσύγχρονα εργοστάσια πάνω από 700 κωδικούς τόσο για τον χώρο του Food Service όσο και για τον χώρο του Retail, μέσω των μαρκών της – Χρυσή Ζύμη και Ελληνική ζύμη – και μίας πληθώρας άλλων μαρκών του λιανεμπορίου (Private label), η Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε. δημιουργεί μοναδικά προϊόντα με ποικιλία ειδών ζύμης και απολαυστικών γεμίσεων βασισμένες σε αυθεντικές σπιτικές συνταγές του τόπου μας επιλέγοντας πρώτες ύλες υψηλής διατροφικής αξίας, δίνοντας προτεραιότητα στην ποιότητα, την πιστοποίηση και την εντοπιότητα όπως τυριά Π.Ο.Π., παρθένο ελαιόλαδο, λαχανικά κ.α.
Ανταποκρινόμενη στις τρέχουσες διατροφικές απαιτήσεις των καταναλωτών, δημιουργεί πρωτοπόρα προϊόντα υψηλής ποιότητας, πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, χαμηλής περιεκτικότητας σε σάκχαρα, χωρίς υδρογονωμένα λίπη και έλαια & χωρίς συντηρητικά και χρωστικές. Φύλλα για σπιτικές δημιουργίες, η λαχταριστή μπουγάτσα, τα παραδοσιακά στριφτάρια, τα τραγανά ρολά & τρίγωνα και τα αφράτα κρουασάν είναι μερικά από τα προϊόντα υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας που έχουν κερδίσει διαχρονικά την προτίμηση των καταναλωτών.
Η εταιρεία έχει δημιουργήσει και αναπτύσσει συνεχώς ένα σημαντικό δίκτυο πωλήσεων σε πάνω από 40 χώρες και μετρά πάνω από 4.500 πελάτες παγκοσμίως. Από την αρχή της λειτουργίας της μέχρι σήμερα οδηγεί διαχρονικά την ανάπτυξη της αγοράς των καταψυγμένων προϊόντων ζύμης, συμβάλει σημαντικά στη διάδοση των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές, συνεισφέροντας στην εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας και την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
Έχοντας καταγράψει ήδη για το 2025 μια δυναμική πορεία εξαγωγών, προερχόμενη από υπάρχουσες συνεργασίες και προϊόντα αλλά και από νέους πελάτες στην Ευρώπη, Καναδά και Αμερική, συνεχίζει δυναμικά να επενδύει στην εξωστρέφεια. Το ποσοστό των εξαγωγών στον συνολικό τζίρο έχει πλέον ξεπεράσει το 50%, θέτοντας την παγκόσμια επέκταση της εταιρείας ως έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξής της.
Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και περαιτέρω εδραίωσης της στη διεθνή αγορά, η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία του διεθνές Retail brand Elzymi το οποίο είναι βασισμένο στο brand identity και τις αξίες της επιτυχημένης μάρκας στην ελληνική αγορά Χρυσή Ζύμη και δημιουργήθηκε με σκοπό να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των αγορών του εξωτερικού. Βρίσκεται ήδη σε μεγάλους retailers στην αγορά του Καναδά και της Ευρώπης, με συνεχή διεύρυνση τοποθετήσεων σε νέες αγορές και πελατολόγιο. Η προϊοντική γκάμα περιλαμβάνει αγαπημένες παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις που αναδεικνύουν και επικοινωνούν στη διεθνή αγορά τον ελληνικό διατροφικό πλούτο.
Παράλληλα, η Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε. αντιλαμβανόμενη εδώ και χρόνια τη δυναμική της αγοράς των προϊόντων Private Label έχει επενδύσει σε ωφέλιμες συνεργασίες με κορυφαίους retailers σε Ελλάδα και εξωτερικό καταστώντας ιδιαίτερα σημαντική την συμμετοχή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στον συνολικό τζίρο της εταιρείας.
Η συνεχής ανάπτυξη οδηγεί σε αυξημένα επενδυτικά σχέδια και, ως εκ τούτου, στην επέκταση των υποδομών παραγωγής και στη βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες παραγωγής. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε αυτοματοποιημένες διαδικασίες, στην ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού, τη χρήση robotics σε ακόμη περισσότερα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας και τη δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων για την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών. Παράλληλα, επενδύει στους ανθρώπινους πόρους μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης & ανάπτυξης των εργαζομένων και στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων προστιθέμενης αξίας που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις
Η εταιρεία με δυναμική και βιώσιμη ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά, στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικονομία και κοινωνία, με σεβασμό στο περιβάλλον, τους συνεργάτες και τους καταναλωτές και μέσα από τη δραστηριότητά της δημιουργεί αξία για όλους.
- Βρετανία: Πρωτοφανής γκάφα του Γραφείου Προϋπολογισμού – «Τεχνικό λάθος» η πρόωρη δημοσίευση που κίνησε τις αγορές
- ΑΑΔΕ: Απαιτείται καταχώρηση ΙΒΑΝ στο myAADE για άμεση καταβολή επιστροφών και επιδοτήσεων
- Intrafashion Group: Πώς ο Δημήτρης Ματεμτζής δημιουργεί ένα ελληνικό fashion ecosystem
- Κρι-Κρι: Έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους €7,7 εκατ.