ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το καλώδιο που συνέδεε τα δύο βαγόνια του τελεφερίκ Γκλόρια στη Λισαβόνα, η αποσύνδεση του οποίου προκάλεσε τον πολύνεκρο εκτροχιασμό του στις αρχές Σεπτεμβρίου, δεν ήταν σύμφωνο με τους κανονισμούς.
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε, σύμφωνα με μια προκαταρκτική έκθεση που δόθηκε απόψε στη δημοσιότητα, η Υπηρεσία Ερευνών των Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (GPIAAF) της Πορτογαλίας.
Η Υπηρεσία συνέστησε επίσης να παραμείνουν ακινητοποιημένα όλα τα υπόλοιπα τελεφερίκ της πρωτεύουσας, ώστε να διασφαλιστεί ότι διαθέτουν συστήματα πέδησης και καλωδιώσεις εντός των προδιαγραφών, «ικανές να ακινητοποιήσουν τα βαγόνια στην περίπτωση που σπάσει το καλώδιο».
Τα τελεφερίκ της Λισαβόνας έχουν διακόψει τη λειτουργία τους μετά το δυστύχημα της 3ης Σεπτεμβρίου.
Διαβάστε επίσης:
Ισραήλ: Aνάκτηση μια ακόμη σορό ομήρου που κρατείτο στη Γάζα μέσω του Ερυθρού Σταυρού
Παπαθανάσης: Ξεκίνησε ο σχεδιασμός για τη νέα προγραμματική περίοδο του Interreg 2028 – 2034
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κακλαμάνης: «Η Ελλάδα αξιώνει σεβασμό στην ιερότητα του πολιτισμού της»
- ΟΣΕΘ: Στον αέρα ο διαγωνισμός για το Συγκοινωνιακό Έργο του 2026 ύψους €36,350 εκατ.
- Δέσποινα Βανδή: Μεταφέρθηκε με περιπολικό μετά από λάστιχο (video)
- Τράπεζα της Ελλάδος: Άλμα στο πλεόνασμα τρεχουσών συναλλαγών τον Αύγουστο – Στα 1,1 δισεκ. ευρώ
