Το καλώδιο που συνέδεε τα δύο βαγόνια του τελεφερίκ Γκλόρια στη Λισαβόνα, η αποσύνδεση του οποίου προκάλεσε τον πολύνεκρο εκτροχιασμό του στις αρχές Σεπτεμβρίου, δεν ήταν σύμφωνο με τους κανονισμούς.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε, σύμφωνα με μια προκαταρκτική έκθεση που δόθηκε απόψε στη δημοσιότητα, η Υπηρεσία Ερευνών των Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (GPIAAF) της Πορτογαλίας.

1

Η Υπηρεσία συνέστησε επίσης να παραμείνουν ακινητοποιημένα όλα τα υπόλοιπα τελεφερίκ της πρωτεύουσας, ώστε να διασφαλιστεί ότι διαθέτουν συστήματα πέδησης και καλωδιώσεις εντός των προδιαγραφών, «ικανές να ακινητοποιήσουν τα βαγόνια στην περίπτωση που σπάσει το καλώδιο».

Τα τελεφερίκ της Λισαβόνας έχουν διακόψει τη λειτουργία τους μετά το δυστύχημα της 3ης Σεπτεμβρίου.

Διαβάστε επίσης: 

Ισραήλ: Aνάκτηση μια ακόμη σορό ομήρου που κρατείτο στη Γάζα μέσω του Ερυθρού Σταυρού

Παπαθανάσης: Ξεκίνησε ο σχεδιασμός για τη νέα προγραμματική περίοδο του Interreg 2028 – 2034

Κυριάκος Μητσοτάκης: Αύριο, Τρίτη η ομιλία του πρωθυπουργού στη βουλή με θέμα την τροπολογία για το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη