array(0) {
}
        
    
Menu
0.93%
Τζίρος: 37.01 εκατ.

Μιχαηλίδου από την έδρα του ΟΗΕ: Η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή για το παιδί και την οικογένεια

Αλέξης Περάκης – Βαλάτ: Ο νέος CEO της L’Oréal Αμερικής είναι από την Κρήτη – mononewsTV

Ένα παγκόσμιο ταξίδι καριέρας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αλέξης Περάκης – Βαλάτ: Ο νέος CEO της L’Oréal Αμερικής είναι από την Κρήτη
Armani: Γιατί η L’Oréal είναι ο πιο πιθανός αγοραστής του
L’Oréal & Mugler: Η στρατηγική συμμαχία που αλλάζει το παιχνίδι στο μακιγιάζ

Η ιστορία του Αλέξη Περάκη-Βαλάτ μοιάζει με συναρπαστικό ταξίδι που ξεκινά από το Ηράκλειο της Κρήτης και φτάνει μέχρι τις υψηλότερες θέσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας ομορφιάς. Από την 1η Ιανουαρίου 2026, ο Έλληνας Πρόεδρος του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων της L’Oréal θα αναλάβει επισήμως τον ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου της L’Oréal Αμερικής.

Διαδέχεται τον David Greenberg, σε μια κίνηση που σηματοδοτεί την ενίσχυση της στρατηγικής σημασίας της αμερικανικής αγοράς για τον γαλλικό κολοσσό.

1

Ένα παγκόσμιο ταξίδι καριέρας

Ο Περάκης-Βαλάτ εργάζεται στη L’Oréal εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες, χτίζοντας μια εντυπωσιακή πορεία που ξεκίνησε το 1999 ως Γενικός Διευθυντής, και τον οδήγησε σε ηγετικές θέσεις σε Ευρώπη, Ασία και ΗΠΑ. «Η πρώτη μου ευθύνη για τα κέρδη και τις ζημίες (P&L) ήταν σε μια μικρή επιχειρηματική μονάδα της Maybelline στο Βέλγιο, όταν ήμουν 27 ετών», αναφέρει στο εισαγωγικό του σημείωμα στο LinkedIn.

Από το 2001 έως το 2009, διετέλεσε σε υψηλόβαθμες θέσεις σε πολλές άλλες χώρες και για διαφορετικά τμήματα του ομίλου ως Γενικός Διευθυντής L’Oréal Paris Ισπανίας, Γενικός Διευθυντής SoftSheen Carson στη Νέα Υόρκη, Γενικός Διευθυντής Γερμανίας, και Γενικός Διευθυντής Ευρώπης. Αναφέρεται στον εαυτό του ως «πολίτης του κόσμου» και αναγνωρίζει ότι η L’Oreal του έδωσε την ανεκτίμητη ευκαιρία να ζήσει και να ταξιδέψει παντού, κάτι που διαμόρφωσε τον τρόπο σκέψης του.

Τα έξι χρόνια στην Κίνα ως CEO της L’Oréal Κίνας ήταν καθοριστικά. Αργότερα ακολούθησε ο ρόλος του Αντιπρόεδρου για την Ασία και τον Ειρηνικό. Από το 2016, ηγείται του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων στo Παρίσι – του μεγαλύτερου και πιο αναγνωρισμένου τμήματος της εταιρείας, που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Maybelline, η L’Oréal Paris και η NYX. Υπό την καθοδήγησή του, οι πωλήσεις του τμήματος εκτοξεύτηκαν από 14 σε 19 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ επέβλεψε εξαγορές στρατηγικής σημασίας, όπως αυτή της κορεατικής εταιρείας προϊόντων περιποίησης Dr. G.

 

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ?https://bit.ly/3de5Kl9

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επάνοδος με σούπερ συμβόλαιο: Το νέο deal του Θανάση Αντετοκούνμπο με τους Μπακς

Το «τρικ με τα τάνκερ»: Πώς ο Αριστοτέλης Ωνάσης κέρδισε το παιχνίδι των πετρελαίων

Καλώδιο Ελλάδας-Κύπρου: Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με την Κομισιόν- “Νίπτει τα χείρας της” η ΡΑΕΚ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μελίνα Τραυλού: Η ναυτιλία δημιουργεί και επενδύει – mononewsTV
Eurostat: Mετά τα 30 φεύγουν οι νέοι από το πατρικό στην Ελλάδα – Πρωταθλητές και στο κόστος στέγασης – mononewsTV
Μηδενίζει το τραπεζικό χρέος των πλοίων του ο Χάρης Βαφειάς – mononewsTV
Οι πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές στον κόσμο για το 2025 – mononewsTV
Έλον Μασκ: Επένδυση 17 δισ. δολαρίων για να φέρει σήμα κινητής τηλεφωνίας παντού – mononewsTV
Lamda Development: 1,4 δισ. στο ταμείο από τις πωλήσεις στο Ελληνικό – mononewsTV
Formula 1: Πώς Liberty Media και… Μπραντ Πιτ περνούν τη F1 σε άλλη οικονομική διάσταση – mononewsTV
EuroDry (Αριστείδης Πίττας): Πώληση πλοίου με κέρδος – mononewsTV
Labubu: Κόπασε η φρενίτιδα – Εξανεμίστηκαν 13 δισ. δολ. από την κεφαλαιοποίηση της Pop Mart – mononewsTV
Patrico στην Πάρο: Επανερμηνεύοντας τη μνήμη του τόπου – mononewsTV