ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Meta Platforms παρουσίασε την Τετάρτη τα πρώτα της έξυπνα γυαλιά με ενσωματωμένη οθόνη, επιχειρώντας να ενισχύσει τη δυναμική της σειράς Ray-Ban, η οποία είχε αναδειχθεί ως μία από τις πρώτες καταναλωτικές επιτυχίες της εποχής της τεχνητής νοημοσύνης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, παρουσίασε τα Meta Ray-Ban Display και ένα νέο controller για τον καρπό, αποσπώντας το χειροκρότημα στο συνέδριο Meta Connect, παρά κάποια προβλήματα κατά τη διάρκεια της επίδειξης.
Η Meta έχει γευτεί την επιτυχία με τα έξυπνα γυαλιά της και ο Ζούκερμπεργκ τα περιέγραψε ως τον ιδανικό τρόπο για τους ανθρώπους να φτάσουν στην υποσχόμενη «υπερνοημοσύνη» της τεχνητής νοημοσύνης.
«Τα γυαλιά είναι η ιδανική φόρμα για την προσωπική υπερνοημοσύνη, γιατί επιτρέπουν να παραμείνετε παρόντες στη στιγμή, ενώ αποκτάτε πρόσβαση σε όλες αυτές τις δυνατότητες AI που σας κάνουν πιο έξυπνους, βοηθούν στην καλύτερη επικοινωνία, βελτιώνουν τη μνήμη, τις αισθήσεις και πολλά άλλα», δήλωσε ο Ζούκερμπεργκ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Λεπτομέρειες για τα Νέα Γυαλιά
Τα νέα Display γυαλιά διαθέτουν μια μικρή ψηφιακή οθόνη στον δεξί φακό για βασικές λειτουργίες όπως ειδοποιήσεις. Η τιμή τους ξεκινά από τα 799 δολάρια και θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα από τις 30 Σεπτεμβρίου. Στην τιμή περιλαμβάνεται και ένα wristband, το οποίο μετατρέπει τις χειρονομίες του χεριού σε εντολές, όπως η απάντηση σε μηνύματα και κλήσεις.
Η παρουσίαση έγινε στο ετήσιο συνέδριο Meta Connect για προγραμματιστές, το οποίο πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της Meta στο Μένλο Παρκ, Καλιφόρνια, και αποτελεί την τελευταία προσπάθεια της εταιρείας να καλύψει το χαμένο έδαφος στον ανταγωνισμό για την ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Αντιπαλότητα με Ανταγωνιστές στο AI
Παρά το γεγονός ότι η Meta βρίσκεται στην πρώτη γραμμή ανάπτυξης έξυπνων γυαλιών, καθυστερεί σε σύγκριση με αντιπάλους όπως η OpenAI και η Alphabet, η οποία είναι η μητρική εταιρεία της Google, στη διάθεση εξελιγμένων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης.
Ο Ζούκερμπεργκ έχει ξεκινήσει έναν πόλεμο ταλέντων στην Σίλικον Βάλεϊ, προκειμένου να αποσπάσει μηχανικούς από τους ανταγωνιστές και έχει υποσχεθεί να επενδύσει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε εξελιγμένα τσιπ τεχνητής νοημοσύνης.
Τα νέα γυαλιά κυκλοφορούν σε μια περίοδο που η Meta βρίσκεται υπό έλεγχο για τη διαχείριση της ασφάλειας των παιδιών στις πλατφόρμες της. Το Reuters ανέφερε τον Αύγουστο ότι τα chatbots της Meta είχαν εμπλακεί σε προκλητικές συνομιλίες με παιδιά για θέματα σεξουαλικότητας και φυλής, ενώ πληροφοριοδότες αποκάλυψαν αυτόν τον μήνα ότι οι ερευνητές είχαν λάβει εντολή να μην μελετούν τις αρνητικές συνέπειες της εικονικής πραγματικότητας για τα παιδιά.
Νέα Γυαλιά Oakley για Αθλητές
Η Meta παρουσίασε επίσης την Τετάρτη ένα νέο ζευγάρι γυαλιών με την υπογραφή Oakley, τα Vanguard, τα οποία προορίζονται για αθλητές και κοστίζουν 499 δολάρια. Η συσκευή ενσωματώνεται με πλατφόρμες γυμναστικής όπως το Garmin και το Strava, παρέχοντας στατιστικά σε πραγματικό χρόνο και ανασκοπήσεις προπόνησης μετά την άσκηση, ενώ προσφέρει 9 ώρες αυτονομίας. Θα είναι διαθέσιμη από τις 21 Οκτωβρίου.
Επίσης, ανανέωσε τη σειρά Ray-Ban, η οποία δεν διαθέτει ενσωματωμένη οθόνη, αλλά προσφέρει σχεδόν διπλάσια διάρκεια μπαταρίας σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και καλύτερη κάμερα στην τιμή των 379 δολαρίων, πιο ακριβή από την προηγούμενη τιμή των 299 δολαρίων.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Προβλέψεις για τις Πωλήσεις των Νέων Γυαλιών
Παρά τις αντιδράσεις γύρω από την ασφάλεια των παιδιών και τη συντηρητική εκτίμηση των αναλυτών για τις πωλήσεις των νέων Display γυαλιών, πολλοί πιστεύουν ότι η κυκλοφορία τους μπορεί να είναι το πρώτο βήμα προς την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία των «Orion» γυαλιών της Meta το 2027. Η Meta παρουσίασε ένα πρωτότυπο του Orion πέρυσι και ο Ζούκερμπεργκ το χαρακτήρισε ως «μηχανή του χρόνου για το μέλλον».
Ο αναλυτής της Forrester, Μάικ Προυλξ, δήλωσε ότι η κυκλοφορία των Display γυαλιών του Meta του θύμισε την παρουσίαση του Apple Watch ως εναλλακτική του smartphone. «Τα γυαλιά είναι μια καθημερινή, μη κουραστική φόρμα», είπε. Ωστόσο, η Meta θα πρέπει να πείσει το κοινό ότι τα οφέλη αξίζουν την τιμή, αν και «υπάρχει πολύς δρόμος για να κερδίσει μερίδιο αγοράς».
Διαβάστε επίσης
Ελβετικά ρολόγια: Κατάρρευση των εξαγωγών λόγω Κίνας και αμερικανικών δασμών
Εφιάλτης στη Nestlé: Η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο αντιμετωπίζει κρίση
Mediobanca: Παραιτείται ο CEO και το Δ.Σ. μετά την εξαγορά της από τη Monte Paschi
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
