ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Εμφύλιο» στην Κίνα ξεκινά η Alibaba, δεσμεύοντας ακόμη ένα 1 δισεκατομμύριο γιουάν (140 εκατομμύρια δολάρια), προκειμένου να δώσει κίνητρα και να προσελκύσει περισσότερη επισκεψιμότητα σε μία από τις πιο δημοφιλείς διαδικτυακές υπηρεσίες της, εντείνοντας την πίεση στους ανταγωνιστές JD.com και Meituan.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η Alibaba ενισχύει με νέες δυνατότητες την πιο χρησιμοποιούμενη υπηρεσία πλοήγησης τύπου Google στη χώρα, με την ονομασία Amap.
Οι νέες δυνατότητες αφορούν – μεταξύ άλλων – features Τεχνητής Νοημοσύνης για τοπικές επιχειρήσεις, από εστιατόρια έως ξενοδοχεία και τουριστικά αξιοθέατα.
Τα νέα κίνητρα αναμένεται να βοηθήσουν στην ενίσχυση των δαπανών των καταναλωτών σε καθημερινές δραστηριότητες όπως οι μετακινήσεις με αυτοκίνητο και η εστίαση, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Η μετοχή της Alibaba βρίσκεται σε άνοδο στο Χονγκ Κονγκ, καθώς ετοιμάζεται να κλείσει 26 χρόνια λειτουργίας.
Ο διαδικτυακός κολοσσός αποφάσισε να παρουσιάσει την αναβαθμισμένη εφαρμογή Amap, την ίδια ημέρα που διοργανώνει εκδήλωση στο Χανγκτζόου.
Εντείνεται ο ανταγωνισμός
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η νέα λειτουργία στο Amap, ανταγωνίζεται άμεσα την κύρια δραστηριότητα του Dianping της Meituan, όπου οι χρήστες περιηγούνται σε κριτικές φαγητού και ταξιδιωτικούς οδηγούς, προτού πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες του Dianping έχουν κατηγορήσει την πλατφόρμα για έλλειψη αξιοπιστίας όσον αφορά τις αξιολογήσεις εστιατορίων.
Η αναβάθμιση του Amap προκάλεσε την άμεση απάντηση της Meituan, η οποία σε ανάρτησή της ανέφερε ότι θα αναβαθμίσει το δικό της σύστημα αξιολόγησης χρησιμοποιώντας εσωτερική Τεχνητή Νοημοσύνη, ενώ αναμένεται μα λανσάρει μια νέα σειρά εκπτώσεων σε γεύματα σε πακέτο.
Επίσης, σημείωσε ότι δοκιμάζει ένα νέο εργαλείο για τους χρήστες της εφαρμογής Meituan, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός μιας εβδομάδας.
Η μετοχή της εταιρείας σημείωνε άνοδο άνω του 2% στις 11:27 ώρα Ελλάδος σήμερα Τετάρτη, ενώ η μετοχή της JD σημείωνε άνοδο άνω του 4%.
Ωστόσο, οι επενδυτές δηλώνουν επιφυλακτικοί, καθώς οι συγκεκριμένες κινήσεις θυμίζουν την ένταση που ξεκίνησε η JD.com του Ρίτσαρντ Λιου (Richard Liu), όταν ξεκίνησε να ξοδεύει μεγάλα ποσά, προκειμένου να ανταγωνιστεί την Meituan του Wang Xing στην παράδοση γευμάτων.
Τα κέρδη της JD μειώθηκαν στο μισό το τρίμηνο του Ιουνίου, ενώ η Meituan προειδοποίησε για σημαντικές απώλειες, πυροδοτώντας μια πώληση μετοχών των τριών εταιρειών κατά 27 δισεκατομμύρια δολάρια τον Αύγουστο.
«Ράπισμα» από τις ρυθμιστικές αρχές
Ο έντονος ανταγωνισμός έχει προκαλέσει και την κινητοποίηση των ρυθμιστικών αρχών της Κίνας, που προέτρεψε τις εταιρείες να «σταματήσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό».
Ωστόσο, η Alibaba έχει δεσμευτεί να επενδύσει συνολικά 50 δισεκατομμύρια γιουάν σε επιδοτήσεις.
Ο επικεφαλής ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας, Jiang Fan, υπερασπίστηκε αυτή την προσέγγιση στην ανακοίνωση κερδών τον περασμένο μήνα, λέγοντας ότι είχε ήδη οδηγήσει τους χρήστες στην ηλεκτρονική αγορά Taobao.
Διαβάστε επίσης:
WSC: Εντοπίστηκαν προβλήματα ασφαλείας του φορτίου στο 11,39% των πλοίων που επιθεωρήθηκαν
ExxonMobil: Η ΕΕ θα υπογράψει μακροπρόθεσμα συμβόλαια αερίου με τις ΗΠΑ
TSMC: Άλμα 34% στα έσοδα του Αυγούστου για τον μεγαλύτερο κατασκευαστή τσιπ στον κόσμο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κούβα: Γενικό μπλακ-άουτ – Το πέμπτο μέσα σε έναν μήνα
- Ισραήλ: Εξαπέλυσε επίθεση στην Υεμένη με πολλούς νεκρούς
- Helleniq Energy: Η ανακοίνωση στο Χρηματιστήριο για τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό για τα θαλάσσια οικόπεδα
- ΕΧΑΕ: Στο 6,7 % η PRAUDE ASSET MANAGEMENT – Στο 1,59% το ποσοστό της JEFFERIES
