array(0) {
}
        
    
Menu
-0.2%
Τζίρος: 57.28 εκατ.

Γεωργιάδης: Εξετάζουμε οι ογκολογικοί ασθενείς να φέρνουν τα δικά τους σκυλιά στο “Μεταξά”

AUTO

Οδηγούμε το ηλεκτρικό Ford Puma (video)

Ford Puma Gen-E

Υπάρχουν διακοπές που θυμάσαι για τις παραλίες, άλλες για το φαγητό και κάποιες για την παρέα. Οι δικές μας στη Σέριφο θα μείνουν χαραγμένες για όλα αυτά αλλά και για το γεγονός ότι το ηλεκτρικό Ford Puma έκανε το ταξίδι μας πιο άνετο, πιο ευχάριστο και κυρίως χωρίς καθόλου άγχος φόρτισης.

Η Σέριφος είναι ένα νησί που σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. Η γραφική Χώρα, σκαρφαλωμένη στην πλαγιά, έχει στενάκια που μοιάζουν φτιαγμένα για να τα περπατάς, μικρά μαγαζάκια και δυστυχώς πολύ λίγες θέσεις στάθμευσης, κάτι που μας ανάγκασε να περπατάμε αρκετά.

1

Ακόμη και εκεί, το Puma απέδειξε πόσο βολικό είναι: μικρό σε διαστάσεις για να τρυπώνει παντού, ευέλικτο χωρίς να στριμώχνεται στους στενούς δρόμους του νησιού, αλλά αρκούντως μεγάλο σε χώρους για να χωρέσει βαλίτσες, πετσέτες, καρεκλάκια, ομπρέλες και τις κλασικές τσάντες με «λίγα ακόμη πράγματα που ίσως χρειαστούμε».

Ford Puma Gen-E

Η ψηλή απόσταση από το έδαφος ήταν σωτήρια στους λιγοστούς χωματόδρομους του νησιού, χωρίς φόβο και άγχος μήπως «βρει» από κάτω. Όντας ηλεκτρικό έχει και ομοιόμορφο πάτωμα.

Στις ανηφόρες, η ροπή του ηλεκτροκινητήρα το εκτόξευε σχεδόν παιχνιδιάρικα, ενώ στις μεγάλες κατηφόρες, όπως προς το Μέγα Λιβάδι, η ανάκτηση ενέργειας ήταν αποτελεσματική που πραγματικά φόρτιζες κατεβαίνοντας.

Εξαιρετική αποδοτικότητα από την Ford που φαίνεται να έχει το πάνω χέρι τουλάχιστον στο κομμάτι αυτό στην κατηγορία B-SUV.

Ford Puma Gen-E

Μιλώντας για το Μέγα Λιβάδι, εκεί βρήκαμε έναν από τους πιο όμορφους συνδυασμούς φύσης και ιστορίας. Τα παλιά μεταλλεία, οι σκουριασμένες ράγες και οι αποθήκες στον ορίζοντα, με το ηλιοβασίλεμα να βάφει τον ουρανό πορτοκαλί, έγιναν το ιδανικό φόντο για μερικές από τις πιο ατμοσφαιρικές φωτογραφίες με το Puma.

Στον Πλατύ Γιαλό απολαύσαμε θάλασσα, στα Γάνεμα βουτήξαμε στα κρυστάλλινα νερά και παρότι ο δυνατός αέρας δεν μας άφησε να εξερευνήσουμε άλλες παραλίες, δώσαμε ραντεβού με το νησί για την επόμενη χρονιά.

Ford Puma Gen-E

Το ηλεκτρικό Puma εστιάζει στην οδήγηση, στην απόδοση αλλά και στο συναίσθημα, θυμίζοντας πως η Ford ξέρει να προσφέρει οδηγική απόλαυση. Το σχεδόν τετράγωνο τιμόνι παρέχει άψογη πληροφόρηση στον οδηγό και το σύστημα διεύθυνσης αποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά.

Οι διαδρομές στο νησί με συνεχόμενες αλλαγές πορείας, ανηφόρες, κατηφόρες, πέταλα μας έκαναν να νιώσουμε πως το Puma είναι φτιαγμένο για τέτοιου είδους εξορμήσεις.

Παράλληλα η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης απορροφούσε τους κραδασμούς αθόρυβα και ήρεμα, χωρίς να «κοπανάει». Το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό, είναι στιβαρό και αποπνέει σιγουριά με πολύ μικρής κλίμακας κλίσεις στις στροφές.

Ford Puma Gen-E

Μιλώντας για την αυτονομία, αναφέρουμε πως στις τέσσερις μέρες μας στο νησί χρειάστηκε μόλις μία φόρτιση σε ταχυφορτιστή βγαίνοντας από το πλοίο, αφήνοντάς μας να απολαμβάνουμε τις βόλτες χωρίς το παραμικρό άγχος.

Υψηλού επιπέδου η απόδοση και η οικονομία του για τις σχετικά μικρές αποστάσεις που έχει μια νησιώτικη βόλτα. Καταγράψαμε μέση κατανάλωση όσο κινηθήκαμε στο νησί 16 kWh/100 km με αναμμένο κλιματισμό όλη την ώρα.

Ford Puma Gen-E

Στο τέλος, η συνολική εμπειρία ήταν ένας υπέροχος συνδυασμός. Ένα νησί με χαρακτήρα, απολαυστικό και καλό φαγητό που σε κάνει να χαμογελάς σε κάθε μπουκιά και ένα ηλεκτρικό crossover που έδειξε ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε κάθε πρόκληση, από στενάκια, χωματόδρομους και ανηφόρες μέχρι την αναζήτηση των σπάνιων θέσεων στάθμευσης.

Το ηλεκτρικό Ford Puma δεν ήταν απλώς το μέσο μετακίνησης μας στο νησί, ήταν ο ήσυχος, αποδοτικός και σβέλτος «συνοδοιπόρος» που έκανε τη Σέριφο να φαίνεται ακόμα πιο απολαυστική. Κι αν κάτι μάθαμε από αυτό το ταξίδι, είναι ότι οι διακοπές γίνονται καλύτερες όταν έχεις μαζί σου το σωστό αυτοκίνητο.

Στη δική μας περίπτωση, ήταν ηλεκτρικό, μπλε στα χρώματα του Αιγαίου και Puma.

Ford Puma Gen-E

Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma Gen-E

Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη
Ισχύς: 124 kw (168 PS)
Ροπή: 290 Nm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Χωρητικότητα μπαταρίας (ωφέλιμη): 43,0 kWh
Φόρτιση: 11 kW AC, 100 kW DC
Κιβώτιο: Αυτόματο μίας σχέσης
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8,0 sec
Τελική ταχύτητα: 160 km/h (περιορισμένη ηλεκτρονικά)
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 15,1 kWh/100 km
Αυτονομία δοκιμής: 320 km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.214×1.805×1.567 mm
Μεταξόνιο: 2.588 mm
Βάρος: 1.563 kg
Χώρος αποσκευών: 523 lt (συν 43 lt μπροστά)
Τιμή: Από 29.906 ευρώ (δικαιούται επιδότησης 3000 ευρώ από το ΚΗ3)

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ford Transit: Γίνεται 60 ετών
Ford Puma Gen-E: Η ασφάλεια στα καλύτερά της
Ford Puma Gen-E: Η εξέλιξη των ειδών
Ford Puma Gen-E: Xαμηλή κατανάλωση και αυτονομία έως 523 km
Ford Puma Gen-E: Πλήρης συνδεσιμότητα
Ford Power Promise
Σέριφος: Το υπουργείο Πολιτισμού αποφασίζει για το τουριστικό έργο του Mr Φρεσκούλης
Ford: Πλήρη γκάμα ηλεκτρικών
Κυκλάδες: Έως και €25.000 το τετραγωνικό για ένα εξοχικό στη Μύκονο, €20.000 στη Σαντορίνη
Επαναφορτιζόμενο Ford Ranger