Η ονοματοδοσία του πλοίου Grande Shanghai πραγματοποιήθηκε στο Jiangsu της Κίνας. Το πλοίο αυτό είναι το πρώτο από τα δέκα πλοία PCTC (Pure Car & Truck Carrier) τελευταίας γενιάς που παρήγγειλε ο όμιλος Grimaldi από το ναυπηγείο China Merchants Heavy Industries.

Από αυτά, οι πρώτες πέντε μονάδες μπορούν να μεταφέρουν 9.000 CEU (Car Equivalent Units), ενώ οι επόμενες πέντε θα προσφέρουν μεγαλύτερη χωρητικότητα 9.800 CEU.

1

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Sichuan Wu, πρόεδρος της China Merchants Industry, και ο Luigi Pacella Grimaldi, διευθυντής της Automotive Intercontinental του ναυτιλιακού ομίλου της Νάπολης.

Παρούσα στην τελετή ήταν επίσης η Γενική Πρόξενος της Ιταλίας στη Σαγκάη, Tiziana D’Angelo, η οποία λειτούργησε ως νονά του πλοίου, το οποίο φέρει συμβολικά το όνομα της οικονομικής πρωτεύουσας της Κίνας.

«Το Grande Shanghai είναι ένα πραγματικό τεχνολογικό κόσμημα, ικανό να συνδυάζει υψηλή χωρητικότητα φορτίου και οικολογική βιωσιμότητα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου ανά μονάδα μεταφερόμενου φορτίου κατά 50% σε σύγκριση με τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων προηγούμενης γενιάς», αναφέρει σε δήλωση του, εκπρόσωπος του ομίλου Grimaldi.

«Ο σχεδιασμός του είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ του Ομίλου Grimaldi και της εταιρείας ναυπηγικής αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού Knud E. Hansen. Το πλοίο έχει μήκος 220 μέτρα και πλάτος 38 μέτρα, έχει ολική χωρητικότητα 93.145 τόνους και ταχύτητα πλεύσης 18 κόμβων. Τα 14 καταστρώματά του μπορούν να μεταφέρουν τόσο ηλεκτρικά όσο και παραδοσιακά καύσιμα οχήματα».

Το Grande Shanghai είναι επίσης το πρώτο πλοίο του Ομίλου Grimaldi που θα μπορεί να χρησιμοποιεί καύσιμο αμμωνίας και έχει πιστοποιηθεί από τον Νηογνώμονα Rina, πιστοποιώντας ότι μπορεί να μετατραπεί για χρήση αμμωνίας ως εναλλακτικό καύσιμο μηδενικών εκπομπών άνθρακα. Το πλοίο έχει επίσης λάβει τις αξιολογήσεις κατηγορίας Green Plus, Green Star 3, Comfort Vibration και Comfort Noise Port.

Πολυάριθμες πράσινες τεχνολογίες έχουν υιοθετηθεί στο Grande Shanghai. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες λιθίου mega με συνολική χωρητικότητα 5 MWh, 2.500 τετραγωνικά μέτρα ηλιακών πάνελ και θα μπορεί να λαμβάνει ηλεκτρική ενέργεια από την ακτή κατά τη διάρκεια των ελλιμενισμών (cold ironing) σε λιμάνια με την απαραίτητη υποδομή.

Επιπλέον, χρησιμοποιεί όλες τις καλύτερες τεχνολογίες για βελτιστοποίηση ενέργειας: από σιλικονούχες βαφές για τη μείωση της αντίστασης έως έξυπνα συστήματα ελέγχου εξαερισμού και κλιματισμού. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος κινητήρας είναι εξοπλισμένος με συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων για τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου (SOx ) και σωματιδίων (PM), καθώς και με ένα σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής για οξείδια του αζώτου (NOx ) κάτω από τα επίπεδα TIER III.

Περαιτέρω τεχνολογικές καινοτομίες που συμβάλλουν στην μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου περιλαμβάνουν ένα σύστημα λίπανσης με αέρα, έναν βελτιστοποιημένο σχεδιασμό κύτους και ένα καινοτόμο πηδάλιο πύλης που εγκαταστάθηκε για πρώτη φορά σε σκάφη PCTC, το οποίο αποτελείται από δύο πτερύγια αλουμινίου τοποθετημένα στις πλευρές της προπέλας που βελτιώνουν την πρόωση και την ευελιξία.

Διαβάστε επίσης

Κάιλι Τζένερ: Το βαρύ οικονομικό όπλο του K-Factor, έχει μεγάλο ταλέντο στα χείλη

Toyota Ελλάς: Γεμίζει τα ταμεία της μητρικής – Εντυπωσιακές επιδόσεις

Ολο το παρασκήνιο με τη μείωση των προμηθειών στα ΑΤΜ – Η απόφαση Πιερρακάκη, η κίνηση – ματ Βρεττού και πόσα χάνουν οι τράπεζες