OPEN: Γιατί ξαφνικά ο Ιβάν αποτιμά την αξία του «Έθνους» και της «Ημερησίας»;
Μια κίνηση με ιδιαίτερο συμβολισμό –αλλά και ξεκάθαρο επιχειρηματικό στίγμα– καταγράφηκε στις 4 Ιουνίου 2025, με την καταχώρηση στο Γ.Ε.ΜΗ. της αποτίμησης των ιστορικών σημάτων «Έθνος» και «Ημερησία» που ανήκουν στη DIMERA MEDIA INVESTMENTS του Ιβάν Σαββίδη. Η αποτίμηση κρίθηκε αναγκαία για να μεταφερθούν ως εισφορά σε είδος στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ Α.Ε. (OPEN), και δείχνει πως ο επιχειρηματίας επανατοποθετεί τα brands στον πυρήνα των media assets του.
Σύμφωνα με την «Ελληνική Ελεγκτική Α.Ε.», η αξία των δύο σημάτων κυμαίνεται συνολικά από 7,8 έως 9,1 εκατ. ευρώ, με κεντρική τιμή 8,46 εκατ. ευρώ. Η αποτίμηση βασίστηκε στη μέθοδο Greenfield – δηλαδή σε προβολή ταμειακών ροών για 35 χρόνια – αναγνωρίζοντας ότι παρά τις ζημιές, το «Έθνος» παρουσιάζει θετική τάση. Το σήμα του τίτλου αποτιμάται έως 7 εκατ. ευρώ, ενώ η «Ημερησία» αγγίζει τα 2 εκατ.
Η κίνηση ερμηνεύεται ως στρατηγική αναδιάταξη της παρουσίας του Σαββίδη στον χώρο των media: μια έμμεση επαναξιολόγηση του εκδοτικού του χαρτοφυλακίου με στόχο είτε την αξιοποίηση, είτε την ενίσχυση της αξίας του OPEN, είτε ακόμη και την προετοιμασία για νέες επιχειρηματικές κινήσεις. Σε κάθε περίπτωση, η αποτίμηση αυτών των σημάτων λειτουργεί και ως δήλωση – πως τα ιστορικά brand names έχουν ακόμη ρόλο να παίξουν.
Τα trolls της αυλής – ΣΚΑΙ, το «γλέντι» με το come back Κουτσαυτάκη, οι συμμαχίες Ζούλα και η ηχηρή μεταγραφή από ΕΡΤ
Αναβρασμός στο Νέο Φάληρο, καθώς ο ΣΚΑΪ προετοιμάζει τη νέα του τηλεοπτική σεζόν με προσθήκες αλλά και έντονο παρασκήνιο. Η απογευματινή ζώνη αποκτά νέα πνοή με τον Κώστα Τσουρό λίγο πριν τις 16:00, σε μια εκπομπή απέναντι από το «Στούντιο 4» και τον Νίκο Ευαγγελάτο. Τη σκυτάλη, στις 17:45, θα παραλαμβάνει η Τατιάνα Στεφανίδου, η οποία –φυσικά– αποφεύγει επιμελώς να βρεθεί «απέναντι» από τον σύζυγό της.
Στα παρασκήνια, ωστόσο, οι ζυμώσεις δεν έχουν τελειωμό. Οι φήμες περί επιστροφής της Εύης Κουτσαυτάκη σε επιτελική θέση φουντώνουν, με διαρροές που αποδίδονται σε «εσωτερικούς νοσταλγούς» της παλιάς διοικητικής εποχής. Επισήμως, καμία τέτοια επιστροφή δεν επιβεβαιώνεται – ούτε αποκλείεται. Παράλληλα, το κενό που άφησε η αποχώρηση του διευθυντή ειδήσεων Τηλεόρασης, Γιάννη Αδαμίδη προς το Mega παραμένει ανοιχτό. Στο τραπέζι βρίσκεται το όνομα του Φώτη Καφαράκη πρώην γενικού διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης της ΕΡΤ, θέση που έχει καταλάβει ήδη ο Βασίλης Θωμόπουλος. Η μετακίνηση, ωστόσο, δεν είναι απλή: απαιτεί πολιτική απόφαση και προσωπική τόλμη καθώς ο Καφαράκης είναι μόνιμος εργαζόμενος στην ΕΡΤ και θα είναι δύσκολο να αφήσει τη ζεστή δημόσια αγκαλιά της για να οδεύσει στο νευρικότερο Φάληρο πόσο μάλλον όταν δεν θα μπορεί να επιστρέψει αν κάτι πάει στραβά (touch wood).
Εν τω μεταξύ, το πρόγραμμα του ΣΚΑΪ αναδομείται μεθοδικά. Ο Τσουρός θα προτείνει ένα υβρίδιο ενημέρωσης και τηλεοπτικής ευπρέπειας, ενώ η Στεφανίδου επανέρχεται αυστηρά σε κοινωνικά θέματα, χωρίς lifestyle ατοπήματα – κατά ρητή καθοδήγηση. Στόχος: η ομαλή μετάβαση προς το κεντρικό δελτίο της Σίας Κοσιώνη, που για πρώτη φορά μετά από καιρό, θα έχει μπροστά του ένα lead-in αντάξιο της θεματολογίας του. «Η Σία θα πάρει το lead-in που της αξίζει – όχι αυτό που περίσσεψε», λένε χαρακτηριστικά στους διαδρόμους της Φαληρέως.
Και καθώς η ενημέρωση σταθεροποιείται, ο ΣΚΑΪ ετοιμάζει ένα μεγάλο πολιτιστικό γεγονός: συναυλία-αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη στο Καλλιμάρμαρο, υπό την επιμέλεια του Γιάννη Σπανολιού, ιδρυτή, της ανεξάρτητης μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ». Ένα έργο με συναισθηματική δύναμη και εθνική ανάταση.
Συμπέρασμα; Η οθόνη μπορεί να δείχνει ήρεμη. Το υπέδαφος όμως βράζει.
Στα… κάγκελα οι YouTubers – Έλυσε όλα τα προβλήματα της TV το ΕΣΡ και τώρα τσαλαπατάει στο YT, τα podcasts και το TikTok
Με ένα ρυθμιστικό «άλμα» που αιφνιδίασε ακόμα και τους πιο υποψιασμένους του χώρου, το ΕΣΡ επιχειρεί να επεκτείνει την αρμοδιότητά του πέρα από τα παραδοσιακά τηλεοπτικά πεδία και να αγγίξει το άναρχο –και συχνά ακατάτακτο– οικοσύστημα του ελληνικού διαδικτύου. Ήδη από τις πρώτες κινήσεις του, το Συμβούλιο στέλνει μηνύματα προς δημιουργούς YouTube, ενώ σύντομα θα περιλάβει και TikTokers και podcasters, ζητώντας καταγραφή περιεχομένου και στοιχείων υπευθύνων, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας εποπτείας του online λόγου.
Η κίνηση αυτή, αν και θεσμικά φιλόδοξη, εγείρει σειρά ερωτημάτων.
• Πρώτον, κατά πόσο ένα υπόστελεχωμένο και τεχνολογικά υποβαθμισμένο ΕΣΡ μπορεί να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο.
• Δεύτερον, αν οι ίδιες οι πλατφόρμες –που υπόκεινται σε διεθνή νομικά πλαίσια και όχι σε εθνικές ρυθμιστικές Αρχές– θα συνεργαστούν με ένα τέτοιο εγχείρημα.
• Και τρίτον, αν η ρύθμιση του περιεχομένου στο ελληνικό internet θα οδηγήσει τελικά σε προστασία του δημόσιου χώρου ή σε περιορισμό της ελευθερίας του λόγου.
Η αρχή έγινε με τραγούδια τράπερς που κρίθηκαν προσβλητικά για την ηθική των ανηλίκων· τώρα το βλέμμα στρέφεται στις αυτόνομες φωνές του διαδικτύου, που –είτε συμφωνεί κανείς είτε διαφωνεί– συνιστούν το ζωντανότερο κομμάτι της σύγχρονης δημόσιας σφαίρας. Οι αντιδράσεις είναι ήδη ηχηρές. Ο Jeremy, από τους πιο δημοφιλείς Έλληνες YouTubers, κατήγγειλε «στοχοποίηση των δημιουργών αντί των αληθινών προβλημάτων της χώρας», ενώ άλλοι επικαλούνται ευρωπαϊκές νομικές προστασίες.
Σε κάθε περίπτωση, το ΕΣΡ μοιάζει αποφασισμένο να προχωρήσει σε ένα δύσβατο και θεσμικά αχαρτογράφητο τοπίο. Το ερώτημα πλέον δεν είναι αν θα αντέξουν οι δημιουργοί, αλλά αν θα αντέξει το ίδιο το ΕΣΡ τον ρυθμό και τη φύση του κόσμου που προσπαθεί να ρυθμίσει.
Ώρα εκλογών στην ΕΔΕΕ… Και αλλαγής σελίδας. Ο Παπαπολύζος φεύγει (;) – Ποιος έρχεται…
Η Ετήσια Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας) πλησιάζει και φέτος αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον: στις 26 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο Semiramis, εκτός από τα καθιερωμένα, περιλαμβάνει και αρχαιρεσίες. Δύο χρόνια μετά τις τελευταίες εκλογές, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδος ανανεώνεται – και όλα δείχνουν πως ήρθε η ώρα για την αλλαγή σκυτάλης.
Ο Μανόλης Παποπολύζος, ο άνθρωπος που καθόρισε τη φυσιογνωμία του κλάδου, ετοιμάζεται να παραδώσει τη σκυτάλη, 21 χρόνια μετά. Ηγήθηκε της ΕΔΕΕ από το 2013 μέχρι σήμερα, ενώ είχε διατελέσει πρόεδρος και την περίοδο 2005–2009. Αν επαληθευτεί η πρόθεσή του να αποχωρήσει –όπως υπαινίχθηκε στην πρόσφατη τελετή των Ermis Awards– θα ολοκληρώσει έναν κύκλο σχεδόν δύο δεκαετιών.
Και το ερώτημα πλέον είναι: ποιος θα πάρει το δαχτυλίδι;
Όλα δείχνουν ότι μετά από πολλά χρόνια διακυβέρνησης Παποπολύζου, ο Χάρης Παριανός είναι ο επικρατέστερος για να αναλάβει τα ηνία. Θετικός απέναντι στην πρόκληση, ο Παριανός έχει πίσω του μια διαδρομή σταθερή και πολυσχιδή μέσα στον ίδιο οργανισμό.
Γεννημένος και «αναθρεμμένος» στη McCann, ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του το 1993 στο Account Management της McCann Athens. Το 1996 μετακινήθηκε για τέσσερα χρόνια στη Βουλγαρία, μεταφέροντας την τεχνογνωσία της πολυεθνικής σε μια τοπική διαφημιστική που εξαγοράστηκε από το δίκτυο. Επιστρέφοντας στην Αθήνα, ανέλαβε κρίσιμους ρόλους ως Business Unit Director και Deputy General Manager, χειριζόμενος κορυφαίους πελάτες (Coca-Cola Hellenic, Nestlé, Microsoft, Unilever κ.ά.) και κρατώντας ζωντανή την κουλτούρα της McCann μέσα σε περιόδους διοικητικής αβεβαιότητας.
Σήμερα, ως CEO του McCann Worldgroup Ελλάδος, εποπτεύει ένα ολόκληρο οικοσύστημα εταιρειών (McCann Athens, Momentum, MRM//McCann, Weber Shandwick), διαθέτοντας την εμπειρία, το προφίλ και την αποδοχή να οδηγήσει την ΕΔΕΕ στη νέα εποχή.
Οι ζυμώσεις συνεχίζονται, οι υποψηφιότητες ακόμα διαμορφώνονται – όμως η επόμενη μέρα για την Ένωση μοιάζει να έχει ήδη βρει τον φυσικό της διάδοχο.
Η Μάρα (Ζαχαρέα), τα φαντάσματα της Αγίας Παρασκευής και οι μύωπες διαδρομιστές
Το ομιχλώδες μικροκλίμα πέριξ του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής φαίνεται πως ευνοεί ψευδαισθήσεις, οπτασίες και παιραισθήσεις. Τέσσερις διαφορετικές πηγές —και όχι τυχαίοι περαστικοί— ισχυρίζονται ότι είδαν τη Μάρα Ζαχαρέα να κυκλοφορεί στους διαδρόμους της ΕΡΤ. Εδώ η Μάρα, εκεί η Μάρα… αλλά πουθενά η Μάρα. Ρωτήσαμε μεγαλοστελέχη, ρεπόρτερ, ακόμα και τον σεκιούριτι της βάρδιας· όλοι απάντησαν «δεν έχω ιδέα».
Τι συμβαίνει λοιπόν; Ή η δημοσιογράφος-διευθύντρια-παρουσιάστρια του Star πήγε για καφέ σε φίλο (συνήθως δεν πίνεις φρέντο στο γραφείο του Προέδρου της ΕΡΤ αν δεν θέλεις να σε δουν), ή δεν πήγε ποτέ και όλο αυτό είναι προϊόν της δημιουργικής φαντασίας κάποιου troll που παίζει σπασμένο τηλέφωνο στα media.
Μέχρι να επιβεβαιωθεί το περιστατικό ή να εμφανιστεί φωτογραφία από το πάρκινγκ, το ερώτημα παραμένει: είναι η Μάρα το επόμενο «χαρτί» της ΕΡΤ ή απλώς ένα φάντασμα στο πλάνο;
Στον Γιάννη Φιλιππάκη ο Music 107.1, στον Χάρη Πολίτη το Newsbreak.gr – Οι νέες ζυμώσεις
Σε μια περίοδο όπου οι συμμαχίες και οι εξαγορές στο μιντιακό πεδίο σπανίως μένουν χωρίς πολιτική χροιά, ο Γιάννης Φιλιππάκης και ο Χάρης Πολίτης προχωρούν σε έναν –όχι και τόσο σιωπηλό– διαμοιρασμό πεδίων επιρροής: ο πρώτος επεκτείνεται στον ραδιοφωνικό χάρτη της Βόρειας Ελλάδας, ενώ ο δεύτερος ενισχύει τη θέση του στον ψηφιακό στίβο.
Ο εκδότης των εφημερίδων Δημοκρατία και Εστία, αφού εξασφάλισε τα 102.7 στην Αθήνα για τον Δημοκρατία FM με τη σφραγίδα του ΛΑΟΣ, βάζει στο χαρτοφυλάκιό του και τον Music 107.1 στη Θεσσαλονίκη – έναν σταθμό με πρόσφατο λανσάρισμα αλλά ήδη δεύτερη αλλαγή ταυτότητας. Σύντομα, το έντεχνο ραδιοφωνικό brand θα δώσει τη θέση του σε ενημερωτικό format, δίνοντας στον Φιλιππάκη διπλή παρουσία στον Βορρά: με εφημερίδα (Θεσσαλονίκη) και ραδιόφωνο.
Την ίδια στιγμή, ο Χάρης Πολίτης προχωρά στην απόκτηση του Newsbreak.gr, ενός από τα ισχυρότερα portals του Φιλιππάκη στο διαδίκτυο, με σημαντική απήχηση και viral χαρακτήρα. Το deal έρχεται να προστεθεί στην ήδη επιθετική στρατηγική εξαγορών του επικεφαλής του Politis Group, ο οποίος είχε αποκτήσει νωρίτερα φέτος και το Rosa.gr, παίρνοντας τις μετοχές των Δημήτρη Ραπίδη και Χρήστου Παπαγιάννη. Το Pride.gr, βέβαια, δεν είχε την ίδια τύχη: έκλεισε αιφνιδίως, αφήνοντας εκτός τους εργαζόμενους. Όσο για τον Pride 98.6, αναμένονται εξελίξεις.
Αποχώρησε η Μαργαρίτα Μυτιληναίου από τον Politis Group – Στη διεύθυνση της ΕΡΑ
Σε τροχιά σημαντικών αλλαγών βρίσκεται ο Politis Group, μετά την εξαγορά των Newsbeast.gr και Rosa.gr από τον Γιάννη Φιλιππάκη, αλλά και την πώληση του ραδιοφωνικού σταθμού Music 107.1 στον ίδιο. Στο πλαίσιο αυτών των εξελίξεων, η Μαργαρίτα Μυτιληναίου ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τον Όμιλο.
Η γνωστή ραδιοφωνική παραγωγός υπήρξε διευθύντρια των σταθμών Pride 98.6 και Ελληνικός 93.2, εκπροσωπώντας για ενάμιση χρόνο ένα εναλλακτικό, ποιοτικό ραδιοφωνικό στίγμα στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
Η Μυτιληναίου αναλαμβάνει πλέον τη διεύθυνση της ΕΡΑ, στη θέση του Φώτη Απέργη, ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, μετακινείται σε ρόλο συμβούλου του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ, Κώστα Παπαβασιλείου
Showbiz με Βιτριόλι: Γιατί η Κατερίνα Καινούργιου «αποκαθηλώνει» τους Αταίριαστους;
Η Κατερίνα Καινούργιου δεν μάσησε τα λόγια της. Με ύφος «νυχοκόφτη σε mood επίθεσης», η παρουσιάστρια του Alpha ξεσπάθωσε on air κατά του τηλεπαιχνιδιού του ΣΚΑΙ «Η Ελλάδα Ψηφίζει», του project των Χρήστου Κούτρα και Γιάννη Ντσούνου, λέγοντας ευθέως ότι ήταν ένα «πολύ κακό project», που – αντί να διασκεδάζει – εξέθετε τους ίδιους τους δημοσιογράφους.
«Ήταν τόσο κίτρινες οι ερωτήσεις και τόσο κακές…» είπε δηλώνοντας ούτε λίγο ούτε πολύ ότι «Αν το είχε κάνει αυτό ο Λιάγκας, εγώ ή η Τσιμτσιλή, θα είχαν πέσει να μας φάνε!».
Το MEGA επενδύει στην πολυφωνία – Νέα προσθήκη ο Αλέξανδρος Κλώσσας στο κεντρικό δελτίο
Με σταθερό στόχο την ενίσχυση της ενημερωτικής του ταυτότητας, το MEGA συνεχίζει να διαμορφώνει ένα δημοσιογραφικό προφίλ που συνδυάζει την εγκυρότητα με την πολυφωνία. Στο πλαίσιο αυτό, το κανάλι προχωρά στην ένταξη του Αλέξανδρου Κλώσσα στο δυναμικό του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, σε ρόλο σχολιαστή και οικονομικού συντάκτη, στη θέση του Νίκου Φιλιππίδη, ο οποίος αποχώρησε για τον ΣΚΑΪ.
Ο Κλώσσας διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο των media, με θητεία στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στον ραδιοφωνικό σταθμό Στο Κόκκινο, στον Capital.gr, στον τηλεοπτικό σταθμό Star και πρόσφατα στο Attica TV, όπου παρουσίαζε την εκπομπή «Restart». Η δημοσιογραφική του προσέγγιση χαρακτηρίζεται από νηφαλιότητα, αναλυτικότητα και κοινωνική ευαισθησία.
Η ένταξή του έρχεται να προστεθεί σε μια ομάδα που ήδη περιλαμβάνει δημοσιογράφους με σαφές πολιτικό και κοινωνικό στίγμα, όπως η Ράνια Τζίμα, η οποία έχει καθιερωθεί ως η βασική παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου και διατηρεί σαφείς πολιτικές αναφορές – είναι σύζυγος του πρώην κυβερνητικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υφυπουργού στον πρωθυπουργό Γαβριήλ Σακελλαρίδη. Αντίστοιχα, η Αναστασία Γιάμαλη, που παλαιότερα το GPS της ήταν συντονισμένο με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Το νέο σχήμα δείχνει ότι το MEGA επιχειρεί διεύρυνση του πολιτικού φάσματος της ενημέρωσής του, αφήνοντας πίσω μια πιο στενά οικονομικοκεντρική προσέγγιση υπέρ μιας πολιτικά πιο σύνθετης και κοινωνικά πολυδιάστατης αφήγησης.
Μετά την «Καλημέρα», τι; Ο ΑΝΤ1 αλλάζει σελίδα
Ο ΑΝΤ1 ετοιμάζεται για μια νέα εποχή, αφήνοντας πίσω του το ιστορικό «Καλημέρα Ελλάδα» και τον Γιώργο Παπαδάκη, ο οποίος μετά από 34 χρόνια αποχωρεί από την «πρώτη γραμμή» της τηλεοπτικής ενημέρωσης. Το κανάλι του Αμαρουσίου σχεδιάζει αναδιάταξη της πρωινής και μεσημεριανής ζώνης, συνδυάζοντας ενημέρωση και lifestyle. Ο Γιώργος Γρηγοριάδης θα δίνει τον παλμό της επικαιρότητας νωρίς το πρωί, ενώ η Κατερίνα Καραβάτου προορίζεται για καθημερινή ψυχαγωγική εκπομπή. Στο πάνελ του «Πρωινού» φημολογείται η παρουσία των Σάσας Σταμάτη και Κωνσταντίνου Μπογδάνου. Το μεσημέρι ενδέχεται να «παίξει» ο Πέτρος Κουσουλός, με εκπομπή που θα κοντραριστεί με τη Ζήνα Κουτσελίνη. Παράλληλα, σχεδιάζεται νέο μαγειρικό project με τον Αλέξανδρο Παπανδρέου, ενώ στα υποψήφια πρόσωπα περιλαμβάνονται οι Νικολέττα Ράλλη και Φλορίντα Πετρουτσέλι. Οι τελικές αποφάσεις αναμένονται έως τα μέσα Ιουλίου.
Ο Βαγγέλης Ιωάννου στο δυναμικό του Athletiko.gr
Σημαντική προσθήκη για το Athletiko.gr, που ενισχύει περαιτέρω το δημοσιογραφικό του επιτελείο με την ένταξη του Βαγγέλη Ιωάννου. Ο έμπειρος δημοσιογράφος, με πολυετή παρουσία στο αθλητικό ρεπορτάζ, αναλαμβάνει από αυτή την εβδομάδα τη συστηματική κάλυψη της Basket League και της Εθνικής ομάδας μπάσκετ, με αναλύσεις και ρεπορτάζ σε σταθερή βάση.
Ο Ιωάννου παραμένει ενεργός στην ΕΡΤ, ενώ τον Ιούνιο του 2024 εξελέγη πρόεδρος του ΠΣΑΤ. Παράλληλα, με απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΤ είχε επί θητείας Κατερίνας Κασκανιώτη (πρώην διευθύνουσα σύμβουλος) οριστεί άμισθος σύμβουλός της επί θεμάτων αθλητικού περιεχομένου, ενώ το όνομά του είχε ακουστεί έντονα και για την ηγεσία του αθλητικού τμήματος της δημόσιας τηλεόρασης.
ALTER EGO MEDIA: Τακτική Γενική Συνέλευση με στρατηγικές αποφάσεις
Η ALTER EGO MEDIA Α.Ε. προσκαλεί τους μετόχους της σε Τακτική Γενική Συνέλευση την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 14:00, με υβριδικό τρόπο συμμετοχής – τόσο με φυσική παρουσία στο Χρηματιστήριο Αθηνών όσο και μέσω τηλεδιάσκεψης.
Η ημερήσια διάταξη περιλαμβάνει μια σειρά από καίρια οικονομικά και θεσμικά θέματα: έγκριση των οικονομικών καταστάσεων του 2024, διάθεση αποτελεσμάτων και διανομή μερίσματος, εκ νέου εξουσιοδοτήσεις για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, καθώς και η έγκριση τριετούς προγράμματος επανεπένδυσης μερισμάτων (2025–2027).
Επιπλέον, θα τεθούν προς έγκριση η απαλλαγή του Δ.Σ. και των ορκωτών ελεγκτών, η εκλογή νέας ελεγκτικής εταιρείας για το 2025, καθώς και οι ετήσιες εκθέσεις της Επιτροπής Ελέγχου και των ανεξάρτητων μη εκτελεστικών μελών.
Στην ατζέντα περιλαμβάνονται ακόμη η Έκθεση Αποδοχών, η προέγκριση αμοιβών και η αναθεώρηση της Πολιτικής Αποδοχών, όπως και δύο στρατηγικής σημασίας αποφάσεις: η θέσπιση προγράμματος δωρεάν διάθεσης μετοχών με αντίστοιχη εξουσιοδότηση για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και η έγκριση προγράμματος απόκτησης ιδίων μετοχών.
Ημερομηνία καταγραφής δικαιούχων είναι η 12η Ιουνίου 2025, ενώ σε περίπτωση μη απαρτίας, η επαναληπτική συνέλευση έχει οριστεί για τις 30 Ιουνίου. Οι αποφάσεις που θα ληφθούν αναμένεται να διαμορφώσουν τη χρηματοοικονομική και στρατηγική πορεία του Ομίλου για την επόμενη τριετία.
ΕΡΤ: Στο τραπέζι σχέδιο εθελουσίας εξόδου – Με στόχο τo staff rejuvenation
Σε φάση ώριμης επεξεργασίας φαίνεται να βρίσκεται η σκέψη για εφαρμογή εθελουσίας εξόδου στην ΕΡΤ, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής της κυβέρνησης για σταδιακή ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού και εξορθολογισμό του μόνιμου προσωπικού. Ο μέσος όρος ηλικίας των εργαζομένων έχει πλέον φτάσει τα 54 έτη, ενώ ο συνολικός αριθμός απασχολουμένων έχει μειωθεί από 2.249 το 2018 σε 1.804 το 2023.
Η προσέγγιση δεν στοχεύει σε βίαιη συρρίκνωση, αλλά σε έναν «καλό τρόπο» ανανέωσης, όπως λέγεται χαρακτηριστικά από κυβερνητικά στελέχη. Η ιδέα της εθελουσίας, εφόσον υλοποιηθεί, ενδέχεται να συνοδευτεί από στοχευμένες προσλήψεις νεότερων εργαζομένων, είτε μέσω συμβάσεων είτε –σε δεύτερο χρόνο– με πιο σταθερό καθεστώς. Το μοντέλο δεν είναι καινούργιο: εφαρμόστηκε ήδη μια φορά επί κυβέρνησης Σημίτη με πρόεδρο τον Π. Παναγιώτου, αν και τότε προκάλεσε σημαντική αποδυνάμωση της ΕΡΤ, η οποία αναπληρώθηκε εκ των υστέρων με τις μονιμοποιήσεις του «νόμου Παυλόπουλου».
Παράλληλα, συζητείται η πιλοτική αύξηση αποδοχών κατά 30–50 ευρώ, καθώς και η σύσταση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολικού χαρακτήρα, ως κίνηση καλής θέλησης απέναντι στο προσωπικό. Το αίτημα για αποδέσμευση από το καθεστώς των ΔΕΚΟ, αν και παλιό, δεν έχει προχωρήσει – παρά το γεγονός ότι η ΕΡΤ δεν επιχορηγείται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Σε κάθε περίπτωση, η αναζήτηση ισορροπίας ανάμεσα στην εμπειρία και στην ανανέωση, παραμένει κεντρικό ζητούμενο για τη διοίκηση της ΕΡΤ – ιδίως ενόψει των κρίσιμων εξελίξεων στο πεδίο της ψηφιακής μετάβασης και της θεσμικής αναδιοργάνωσης της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.
Φιλιππάκης «σπάει» το μέτωπο των εκδοτών – Ανοικτός σε διάλογο για ΣΣΕ με την ΕΣΗΕΑ
Σε μια περίοδο άρνησης από την πλειονότητα των εκδοτών απέναντι σε οποιαδήποτε συζήτηση για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, ο Γιάννης Φιλιππάκης επιλέγει να διαφοροποιηθεί. Ο εκδότης των εφημερίδων Δημοκρατία, Εστία και Live Sport επικοινώνησε απευθείας με την πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ Μαρία Αντωνιάδου, εκφράζοντας την πρόθεση να ξεκινήσει διάλογο, ακόμη και σε άτυπο επίπεδο, για επιχειρησιακές συμβάσεις που θα λαμβάνουν υπόψη τα αιτήματα των εργαζομένων.
«Τα αιτήματα είναι κοινά, γιατί και ο στόχος είναι κοινός: η επιβίωση του Τύπου», φέρεται να δήλωσε ο ίδιος, διαχωρίζοντας ξεκάθαρα τη θέση του από το μέτωπο των μεγάλων εκδοτικών σχημάτων που αντιμετωπίζουν κάθε διαπραγμάτευση ως ταμπού.
Την ίδια ώρα, η ΕΣΗΕΑ καταγγέλλει την επίμονη άρνηση των υπολοίπων εκδοτών ακόμη και να συζητήσουν για ομαλοποίηση αμοιβών τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, πόσο μάλλον για ΣΣΕ.
ΕΔΟΕΑΠ à la carte: Εισφορές για λίγους, ασυλία για… παραγωγούς και πολιτικά γραφεία
Ενοχλήσεις προκαλεί στον δημοσιογραφικό χώρο η απόφαση της ΕΣΗΕΑ να εντάξει στους κόλπους της στελέχη πολιτικών γραφείων υπουργών και βουλευτών, τα οποία με τη σειρά τους θα ασφαλιστούν στον ΕΔΟΕΑΠ χωρίς όμως να ισχύει η υποχρεωτική εισφορά του 2% επί των εσόδων – καθώς οι συγκεκριμένοι εργοδότες δεν θεωρούνται διαφημιστικώς αξιοποιήσιμα Μέσα. Αντιθέτως, δεν φαίνεται να υπάρχει ανάλογη ευαισθησία για τις εταιρείες παραγωγών, που παρέχουν ενημερωτικές εκπομπές σε τηλεοπτικούς φορείς. Οι εργαζόμενοί τους ασφαλίζονται κανονικά στον ΕΔΟΕΑΠ, ωστόσο οι ίδιες οι εταιρείες –ως μη ΜΜΕ αλλά «προμηθευτές προγράμματος»– εξαιρούνται από την καταβολή της εισφοράς 2%, δημιουργώντας ένα σιωπηρό καθεστώς άνισης μεταχείρισης στον κλάδο.
Το ηχείο που δεν έφτασε ποτέ και ο Λιάγκας που… έμεινε κόκκαλο
Ήταν να μη γίνει η σύνδεση. Στην πανηγυρική ανταπόκριση με τις πρωταθλήτριες του πόλο της Βουλιαγμένης, η αρχηγός Μαρίνα Κοτσιώνη άφησε άναυδους τους πάντες – πρώτα και κύρια τον Γιώργο Λιάγκα. Όχι για τα μετάλλια, αλλά για την αποκάλυψη πως η συμπαίκτριά της, Δέσποινα Καλογεροπούλου, είχε κερδίσει σε διαγωνισμό της εκπομπής ένα ηχείο που… δεν ήρθε ποτέ.
«Μας ξεφτίλισαν!» αναφώνησε ο παρουσιαστής, προσπαθώντας να χρυσώσει το χάπι με χιούμορ και αυθορμητισμό, πριν δεσμευτεί on air ότι θα αναλάβει προσωπικά – και αν χρειαστεί θα πληρώσει κιόλας. «Δώρο από εμένα», είπε, αφήνοντας να εννοηθεί πως δεν χαρίζεται ούτε στα logistics.
Την επομένη, ήρθε και η… επίσημη γραμμή: δεν ήταν λάθος, ήταν μπέρδεμα. Η κλήρωση είχε γίνει στο Instagram, δύο ονόματα εμφανίστηκαν, και τελικά –όπως γίνεται συχνά στα παρασκήνια της «καθημερινής τηλεοπτικής γενναιοδωρίας»– το δώρο εξαφανίστηκε κάπου μεταξύ DM και αποθήκης.
Ευτυχώς, η τηλεόραση έχει και live αποκατάσταση. Ο Λιάγκας έσωσε την παρτίδα, το ηχείο –λένε– θα φτάσει, και όλοι συνεχίζουν με την ψευδαίσθηση ότι τα τηλεοπτικά giveaways είναι υπόθεση τιμής. Ή έστω… σωστής συνεννόησης με το brand.
Άρης Πορτοσάλτε: Ο θεός του πολέμου… τώρα και σημαιοκριτής
Ο Άρης Πορτοσάλτε δεν χάνει ποτέ ευκαιρία να βγει στη μάχη – ακόμη κι όταν δεν υπάρχει πεδίο. Αυτή τη φορά, άφησε στην άκρη κυβερνήσεις, κόμματα, συνδικάτα και στράφηκε προς έναν πιο σταθερό του «αντίπαλο»: την ΕΣΗΕΑ, στην οποία δεν είναι μέλος, αλλά επιμένει να ασχολείται μαζί της σαν να είναι ισόβιος πολέμιός της.
Αφορμή, η ανακοίνωση της Ένωσης που τον στηλίτευε για τον χαρακτηρισμό της σημαίας της Παλαιστίνης ως «πατσαβούρας». Αντί συγγνώμης ή έστω υπαινιγμού υπαναχώρησης, ο Πορτοσάλτε διπλασίασε την επίθεση. Από το στούντιο του ΣΚΑΪ, μίλησε για «δολοφονία χαρακτήρα», για «παράσταση μιζέριας» και για συνδικαλιστές που ασχολούνται μαζί του χωρίς λόγο – ενώ ο ίδιος… συνεχίζει να ασχολείται μαζί τους, και με πάθος.
Το πιο ενδιαφέρον όμως –και ίσως το πιο πικρό για τον ίδιο– ήταν ότι βρήκε αντίθετους ακόμη και παραδοσιακούς συμμάχους του στο τηλεοπτικό οικοσύστημα. Η Φαίη Σκορδά, σε μια σπάνια δημόσια αντίρρηση, τον κατηγόρησε ανοιχτά για προσβολή της νοημοσύνης του κοινού, αποδομώντας το –αλησμόνητο πλέον– «επιχείρημα υφάσματος»: πως η σημαία δεν τον ενόχλησε ως σύμβολο, αλλά ως κατασκευή κακής ποιότητας.
Ο Άρης (#2), η απεργία και οι άλλοι
Ο Άρης Πορτοσάλτε δούλεψε – ξανά – την ημέρα της απεργίας. Δεν είναι είδηση. Είναι ρουτίνα. Όπως ρουτίνα είναι και η αμηχανία του κλάδου απέναντί του. Είπε ότι δεν απεργεί «κατ’ εντολή σωματείου που τον καθυβρίζει». Τοποθετήθηκε. Έκανε και εκπομπή.
Το ερώτημα δεν είναι γιατί δεν απέργησε. Ούτε αν έπρεπε. Ούτε καν αν έχει δίκιο ή άδικο. Το ερώτημα είναι ποιον αφορά αυτή η επιλογή. Τον ίδιο; Τους συναδέλφους του; Το κοινό του; Το σωματείο που σιχαίνεται
Ο Πορτοσάλτε δεν αναδιπλώθηκε – απλώς μετακινήθηκε σε άλλο ύψος μάχης. Από τις πολιτικές αναλύσεις πέρασε στη… ραπτομηχανή. Από θεός του πολέμου, σε θεματοφύλακας της αισθητικής σημαιών. Γιατί, όταν ο πόλεμος είναι ιδεολογικός και μόνιμος, κάθε πανί είναι πεδίο σύγκρουσης.
Το MEGA στην κορυφή και τον Μάιο – Μια σεζόν που του ανήκει
Ο Μάιος επιβεβαίωσε αυτό που φαίνεται πλέον αδιαμφισβήτητο: η πρωτιά στην τηλεθέαση έχει σταθερή διεύθυνση, και γράφει MEGA. Καθώς πλησιάζουμε στο φινάλε μιας σεζόν με σκληρό ανταγωνισμό, το κανάλι παραμένει αταλάντευτα στην πρώτη θέση, χτίζοντας μεθοδικά και με συνέπεια μια σχέση εμπιστοσύνης με το τηλεοπτικό κοινό.
Με μέσο μερίδιο 13,6% στο σύνολο του κοινού και 15,4% στο prime time, το MEGA δεν καταγράφει απλώς νούμερα, αλλά αποτυπώνει δυναμική: από την ψυχαγωγία και την ενημέρωση, μέχρι τις σειρές μυθοπλασίας και τις κορυφαίες αθλητικές μεταδόσεις.
Το «Φως στο Τούνελ» της Αγγελικής Νικολούλη συνεχίζει να κυριαρχεί στις Παρασκευές με 22,3% στο σύνολο του κοινού, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό με διαφορά άνω των 12 μονάδων. Το «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά, σε μια απαιτητική πρωινή ζώνη, διατήρησε την κορυφή στο δυναμικό κοινό με 13,7%, ενώ η «Γη της Ελιάς» συνεχίζει ακάθεκτη στον τέταρτο κύκλο της με 18,9% και κάλυψη πάνω από 1,4 εκατ. τηλεθεατές.
Η απογείωση, όμως, ήρθε με τον τελικό του UEFA Champions League, που άγγιξε το 31,5% στο σύνολο του κοινού και εκτοξεύθηκε στο 45,1% στο ανδρικό κοινό. Ήταν μια βραδιά που δεν παρακολουθήθηκε απλώς· καταγράφηκε σαν τηλεοπτικό φαινόμενο.
Χατζηνικολάου – Μαλέλης: Φιλίες, σήματα και… clopy paste
Ένα κομψό αλλά δηλητηριώδες καρφί πέταξε ο Νίκος Χατζηνικολάου στον παλιό του φίλο Σταμάτη Μαλέλη, με αφορμή την… άδοξη εξαφάνιση του σήματος του Real FM από τις οθόνες του MEGA. Αφορμή στάθηκε η συνέντευξη του Κώστα Τσουκαλά στον Real, η οποία –όπως παρατήρησε ακροατής on air– αναπαρήχθη αυτούσια στο MEGA, χωρίς αναφορά στην πηγή.
Ο Χατζηνικολάου, σε ρόλο ιππότη της δεοντολογίας, δεν άφησε την παρατήρηση ασχολίαστη: «Εμείς πάντα βάζουμε την πηγή, είτε είναι ΕΡΤ είτε ΣΚΑΪ είτε Mega». Και για να δώσει έμφαση, επαίνεσε τον ΣΚΑΪ, που –όπως είπε– έπαιξε συνεντεύξεις του Real FM με το σχετικό σήμα, τόσο στη Ζωή Κωνσταντοπούλου όσο και στον Νίκο Ανδρουλάκη. «Είναι προς τιμήν τους», είπε δύο φορές. Το MEGA δεν είχε την ίδια τύχη.
Και κάπου εκεί ήρθε το πλήγμα με χαμόγελο: «Επικεφαλής είναι ένας παλιός, καλός φίλος… Δεν πειράζει. Να είναι καλά». Η φράση είχε τη χάρη του σαρκασμού και τη βαρύτητα της απόστασης που πλέον τους χωρίζει. Γιατί άλλο η φιλία, άλλο η τηλεθέαση – κι άλλο η δεοντολογία που μένει στο μοντάζ.
Δυνατό χαρτί της ΕΡΤ η Μεγάλη Χίμαιρα, για πού παίρνει διαβατήριο με το καλημέρα σας
Βάζοντας ψηλά τον πήχη για τη νέα σεζόν, η ΕΡΤ «ξαναχτυπά» στο πεδίο της μυθοπλασίας, με ένα φιλόδοξο χαρτοφυλάκιο σειρών που απλώνεται από κοινωνικά δράματα μέχρι κωμωδίες χαρακτήρων και διεθνείς συμπαραγωγές. Στο επίκεντρο βρίσκεται η υπερπαραγωγή «Η Μεγάλη Χίμαιρα», με προϋπολογισμό 6 εκατ. ευρώ, σενάριο του Παναγιώτη Ιωσηφέλη και σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη. Η σειρά, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Μ. Καραγάτση, γυρίζεται σε Αθήνα, Μύκονο, Δήλο, Σύρο και Φλωρεντία, με VFX εποχής και την Φωτεινή Πελούζο στον πρωταγωνιστικό ρόλο της Μαρίνας. Η Beta Film έχει αναλάβει τη διεθνή διανομή, με στόχο αγορές όπως η Γαλλία, η Ιταλία και οι ΗΠΑ.
Στα σχέδια της ΕΡΤ ξεχωρίζει επίσης το κοινωνικό δράμα «Το Παιδί», που καταπιάνεται με τη ζωή ενός παιδιού στο φάσμα του αυτισμού, με τους Αλέξανδρο Λογοθέτη και Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους στους βασικούς ρόλους. Το σενάριο υπογράφει και εδώ ο Ιωσηφέλης, ενώ τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο Στέφανος Μπλάτσος. Η σειρά έχει πάρει έγκριση για 150 επεισόδια και προγραμματίζεται να προβάλλεται τέσσερις φορές την εβδομάδα, καλύπτοντας πιθανόν το κενό που αφήνει «Η Παραλία».
Τη σκυτάλη της καθημερινής ψυχαγωγίας παίρνει η κωμωδία «Καλά θα πάει κι αυτό» του Δημήτρη Αποστόλου, με τους Κώστα Κόκλα, Μαρία Λεκάκη, Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Ντόρα Μακρυγιάννη και Μαρία Κωνσταντάκη. Η σειρά έχει εγκριθεί για 100 επεισόδια, με συνολικό κόστος 4,8 εκατ. ευρώ.
Στη λίστα και η λογοτεχνική μεταφορά «Από ήλιο σε ήλιο», με φόντο τη Σέριφο, καθώς και το νέο κοινωνικό δράμα «Αύριο» του Γιώργου Γκικαπέπα, αλλά και ο νέος κύκλος της σειράς «Δίχτυ», που αναβιώνει την τελευταία ιδέα του Μανούσου Μανουσάκη, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση Γρηγόρη Καραντινάκη και Θοδωρή Αθερίδη.
Τέλος, εγκρίθηκαν από τον Υφυπουργό Παύλο Μαρινάκη δύο ακόμη παραγωγές: ο 3ος κύκλος της «Ηλέκτρας» (κόστος 4,3 εκατ. ευρώ για 2026-2027) και το νέο πρόγραμμα «Πρωΐα σε είδον» (κόστος 1,09 εκατ. ευρώ).
Η στρατηγική εξωστρέφειας με αιχμή το ERTFLIX, οι διεθνείς συνεργασίες και η στόχευση στη «δεύτερη ζωή» των σειρών στο εξωτερικό, αποδεικνύουν ότι η ΕΡΤ παίζει ξανά πρωταγωνιστικό ρόλο – όχι μόνο στην ελληνική τηλεόραση, αλλά και στην ευρωπαϊκή οπτικοακουστική αγορά.
Το OPEN αναζητά ξανά τον βηματισμό του – Νέο σχέδιο, αλλαγές και προσδοκίες
Με σαφή πρόθεση να αναγεννηθεί από τις στάχτες του, το OPEN επενδύει σε νέα στρατηγική, ενισχυμένη διοίκηση και αναδιάταξη του προγράμματός του. Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και η δέσμευση του Ιβάν Σαββίδη να παραμείνει ιδιοκτήτης του σταθμού δείχνουν πως το project του OPEN όχι μόνο συνεχίζεται, αλλά αποκτά νέο βάθος και προοπτική.
Το τηλεοπτικό πεδίο είναι ρευστό, όμως το κανάλι ήδη υλοποιεί βασικά βήματα: ο Σπύρος Χαριτάτος μετακινείται στη ζώνη Δευτέρα-Παρασκευή, χτίζοντας έναν ισχυρό ενημερωτικό κορμό από τις 6 το πρωί ως το κεντρικό δελτίο, ενώ συζητείται η επιστροφή του Νίκου Στραβελάκη στη μεταμεσημβρινή ενημέρωση. Την ίδια ώρα, η αποχώρηση του Πέτρου Κουσουλού, που μετακινείται στον ΑΝΤ1 για να ενισχύσει την ερευνητική-δικαστική δημοσιογραφία, άφησε κενό, το οποίο η διοίκηση αντιμετωπίζει ως ευκαιρία ανασχεδιασμού.
Σημαντικό πλήγμα, αλλά και πρόκληση επαναπροσδιορισμού, αποτέλεσε και ο αποχαιρετισμός της Ελένης Τσολάκη, της οποίας η παρουσία σφράγισε για χρόνια την πρωινή ζώνη του σταθμού. Η αποχώρησή της ανοίγει τον δρόμο για νέα πρόσωπα και ιδέες στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα – με τη διοίκηση να κρατά κλειστά τα χαρτιά της για το ποιοι θα αναλάβουν τον επανασχεδιασμό.
Μπορεί οι αστάθμητοι παράγοντες και οι «άγνωστοι Χ» να παραμένουν, όμως για πρώτη φορά μετά από καιρό, το OPEN δείχνει να κινείται με σχέδιο, όχι με σπασμωδικότητα. Το αν θα αποδώσει, μένει να φανεί – όμως η πρόθεση επανεκκίνησης είναι σαφής.
Που ποντάρει ο ΑΝΤ1
Ο ΑΝΤ1 καταστρώνει ήδη δυναμικά το πρόγραμμά του για τη σεζόν 2025–2026, επενδύοντας σε τρείς νέες σειρές μυθοπλασίας και άλλες τέσσερις επιτυχημένες παραγωγές που συνεχίζουν. Στην κορυφή των νέων projects βρίσκεται το φιλόδοξο «Ο Δικαστής», διασκευή της διεθνώς επιτυχημένης σειράς «Your Honor», με τον Δημήτρη Λάλο και τον Νίκο Ψαρρά στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, σε σενάριο Βασίλη Σπηλιώπουλου και σκηνοθεσία Κώστα Αναγνωστόπουλου. Η σειρά θα αποτελείται από 70 επεισόδια, με διπλή εβδομαδιαία μετάδοση, και φιλοδοξεί να ταξιδέψει σε περισσότερες από 10 χώρες, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Ισπανία και η Ινδία.
Τη δραματική διάσταση συμπληρώνει η κωμική σειρά «Γιατί ρε πατέρα;», με πρωταγωνιστές τους Τσιμιτσέλη, Βλάχο, Ρώπα και Κυριακίδη, που μπλέκει ένα κληρονομικό μπέρδεμα με μια σκοτεινή ληστεία του παρελθόντος. Παράλληλα, επανέρχονται οι «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη, το «Grand Hotel», το ανατρεπτικό «V.I.Π. – Καλά Γεράματα» και τα «Παιχνίδια Εκδίκησης», βασισμένα στο βρετανικό «Doctor Foster».
Στο τραπέζι υπάρχει και η φιλόδοξη σκέψη για τη μεταφορά του «Νίκη» του Χρήστου Χωμενίδη, σφραγίζοντας μια σεζόν με έντονο άρωμα υψηλής παραγωγής και τηλεοπτικής εξωστρέφειας.
Τα Village Cinemas φέρνουν την τεχνολογία IMAX® with Laser στην Ελλάδα
Την πιο προηγμένη κινηματογραφική εμπειρία φέρνουν στην Ελλάδα τα Village Cinemas, με την εγκατάσταση της τεχνολογίας IMAX® with Laser στο The Mall Athens. Η νέα αίθουσα αναμένεται να ανοίξει μέσα στον Ιούνιο και θα διαθέτει προβολή σε 4K ανάλυση, βαθύτερες αντιθέσεις, πιο ζωντανά χρώματα και πολυκαναλικό ηχοσύστημα για απόλυτη ακουστική ακρίβεια.
Το IMAX with Laser θεωρείται η κορυφαία τεχνολογία της IMAX παγκοσμίως και περιλαμβάνει τεράστια κυρτή οθόνη και αμφιθεατρική διάταξη καθισμάτων για καθηλωτική εμπειρία από κάθε θέση.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη στρατηγική αναβάθμισης των Village Cinemas και σηματοδοτεί την είσοδο της Ελλάδας σε μια νέα εποχή κινηματογραφικής προβολής.
Μάρκετινγκ στα… θρανία: Στον Alpha έπιασαν ξανά μολύβι με την Knowcrunch!
Στο θρανίο κάθισαν τα στελέχη του Alpha TV, καθώς ολοκληρώθηκε με επιτυχία η τριήμερη εντατική εκπαίδευση που διοργάνωσε η Knowcrunch, με στόχο την αναβάθμιση των γνώσεών τους στον στρατηγικό σχεδιασμό και τις marketing πρακτικές της digital εποχής.
Οι συμμετέχοντες εμβάθυναν σε θέματα όπως η δημιουργία ολοκληρωμένης στρατηγικής για την προώθηση εκπομπών, ο σωστός καθορισμός κοινού-στόχου, η αξιολόγηση ενεργειών και η επιλογή των κατάλληλων εργαλείων – από above μέχρι below the line.
Η εκπαίδευση ήταν προσαρμοσμένη στις ανάγκες του τηλεοπτικού σταθμού, με την Αγγέλα Αλεσσάνδρη, HR Director του Alpha TV, να δηλώνει: «Όλοι οι εκπαιδευόμενοι έμειναν πλήρως ευχαριστημένοι από την πρακτική και στοχευμένη εκπαίδευση που λάβαμε». Η επένδυση αυτή επιβεβαιώνει τη στρατηγική επιλογή του Alpha να εξελίσσει τα στελέχη του και να προσαρμόζεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου τηλεοπτικού marketing.
Νικολούλη: Σιγά μη δεν ανανέωνε το Mega τέτοιο λαχείο τηλεθέασης
Όταν έχεις στα χέρια σου ένα «χρυσό εισιτήριο» εμπιστοσύνης και τηλεθέασης, δεν το αφήνεις να φύγει. Η συνεργασία MEGA – Νικολούλη ήταν και παραμένει ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά του σταθμού. Μετά από 1.000 εκπομπές και δεκάδες υποθέσεις που βγήκαν από το σκοτάδι στο φως, η ανανέωση της συνεργασίας είναι όχι απλώς φυσική εξέλιξη, αλλά τηλεοπτική αναγκαιότητα. Γιατί όσο υπάρχουν μυστήρια, θα υπάρχει και μια Αγγελική να τα ερευνά. Και ένα MEGA να της δίνει τον χώρο που της αξίζει.
Ο Λάκης Λαζόπουλος επιστρέφει εκτάκτως την Πέμπτη 12 Ιουνίου στις 21:00 στο MEGA, με νέο επεισόδιο του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ». Η σατιρική εκπομπή αλλάζει μέρα και εκπέμπει με καλοκαιρινή διάθεση και πολλή επικαιρότητα, ενώ φιλοξενεί τους Πυξ Λαξ, ένα από τα πιο αγαπημένα συγκροτήματα των τελευταίων δεκαετιών, που θα ερμηνεύσουν μεγάλες επιτυχίες τους ζωντανά. Ο Λαζόπουλος θα παρουσιάσει επιθεωρησιακό δρώμενο, θα σχολιάσει την πολιτική και κοινωνική επικαιρότητα, ενώ θα μεταμορφωθεί –με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης– σε γνωστά πρόσωπα της δημόσιας ζωής.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
