ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα εν οίκω έβγαλαν στο δήμο, το επιβατικό κοινό εν προκειμένω, οι υπάλληλοι στην αποβάθρα του σταθμού του μετρό, Μοναστηράκι, καθώς ξέχασαν το μικρόφωνο των ανακοινώσεων ανοιχτό, με αποτέλεσμα ένας διάλογος μεταξύ τους να ακούγεται δυνατά και προς πάσα κατεύθυνση!
Βίντεο που τράβηξε ένας επιβάτης και μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, αποτυπώνει τον διάλογο μεταξύ των δύο υπαλλήλων, με περιεχόμενο που σίγουρα δεν ήθελαν να ακουστεί δημόσια.
«Δεν ήξερα πού πήγαινα, πήγαινα πάνω μ….α. Το γα…ι ρε», ακούγεται να λέει ο ένας από τους υπαλλήλους. «Όλοι ρε λιώμα ήμασταν σου λέω ρε, εκεί είναι το καλύτερο».
Οι επιβάτες έκαναν νοήματα στους υπαλλήλους ότι ακούγονταν, χωρίς να είναι σίγουρο ότι καταλάβαιναν ότι ακούγονται σε όλη την αποβάθρα, η οποία όπως κάθε μέρα είχε αρκετό κόσμο.
Δείτε το βίντεο:
Διαβάστε επίσης:
Αστυνομική επιχείρηση στις φυλακές Λάρισας: Αυτοσχέδια μαχαίρια, κινητά και smartwatch
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Νίκος Τσάκος με καπέλο Knicks σε δείπνο με τις δίδυμες κόρες του και τον γιο του
- Wall Street: Βουτιά στα futures του Nasdaq – Στο επίκεντρο οι τεχνολογικές μετοχές – Πτώση πάνω από $2 τρισ. στη SpaceX
- Τραμπ για Στενά του Ορμούζ: Πέρασαν 19 εκατ. βαρέλια πετρελαίου – Ο κόσμος είναι πλέον πιο ασφαλής
- Γιάννης Στουρνάρας: Ελπίδες για αποκλιμάκωση του πληθωρισμού από τη συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν – Στο 3,8% φέτος
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.