ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Λειψυδρία: Πώς θα γίνει το εμβληματικό έργο «Εύρυτος» των 500 εκ. ευρώ – Γιατί επικράτησε το σχέδιο Παπασταύρου
Αυξημένη προσοχή εφιστά η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων στους καταναλωτές που δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για την προώθηση προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας .
Όπως αναφέρει, το τελευταίο χρονικό διάστημα δέχεται καταγγελίες πολιτών για τηλεφωνικές απάτες. Συγκεκριμένα, αναφέρουν ότι επιτήδειοι επικοινωνούν τηλεφωνικά μαζί τους εμφανιζόμενοι ως εκπρόσωποι της “Ανεξάρτητης Αρχής Ενέργειας, της ΡΑΕ”, προκειμένου να ενημερώσουν για τα νέα τιμολόγια και να συνδράμουν στην επιλογή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι επιτήδειοι ζητούν, μάλιστα, από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους λογαριασμούς τους και τα συμβόλαιά τους, προτρέποντάς τους να τους τα αποστείλουν είτε μέσω εφαρμογών (viber), είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Η ΡΑΑΕΥ, βάσει των αρμοδιοτήτων της, ενημερώνει τους καταναλωτές ότι ουδεμία αρμοδιότητα έχει να επικοινωνεί μαζί τους, καθώς και ουδεμία αρμοδιότητα έχει να υποδείξει ή να προτείνει τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος.
Ουδείς υπάλληλος της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων δεν έχει επικοινωνήσει και δεν θα επικοινωνήσει με καταναλωτές για θέματα που αφορούν στην επιλογή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.
Διαβάστε επίσης:
ΟΛΠ: Συμμετοχή στην 1η Έκθεση «Logistics & Transports Thessaloniki Expo»
Σεισμός 5,6 Ρίχτερ στην Τουρκία
Βεστάγκερ: «Όχι» σε συγχωνεύσεις στις τηλεπικοινωνίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πράσινα τιμολόγια Νοεμβρίου: Το φθηνότερο από τη ΔΕΗ στα 13,9 λεπτά- Οι τιμές όλων των παρόχων
- Σκότωσαν με καλάσνικοφ τον Γιάννη Λάλα, ο οποίος είχε κατηγορηθεί για τη δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ
- Ρύθμιση δανείου και ευθύνη του εγγυητή: Πότε η τράπεζα μπορεί να στραφεί εναντίον του για ολόκληρο το χρέος
- Forbes 2025: Οι σταρ που συνεχίζουν να βγάζουν εκατομμύρια μετά θάνατον