ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
To cheap chic ήταν εκείνο που εκτόξευσε το brand του Zara τα προηγούμενα χρόνια. Οι οίκοι πολυτελείας κατέγραφαν όλο και υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης και ο επιδέξιος ιδρυτής Amancio Ortega φρόντισε να καλύψει το κενό που είχε δημιουργηθεί στο mainstream κοινό παραποιώντας το στυλ των οίκων μόδας και πουλώντας τα προϊόντα σε πολύ χαμηλότερες τιμές.
Οι «χρυσές ημέρες» για τους οίκους πολυτελείας έχουν τελειώσει μέχρι νεωτέρας, καθώς ο πληθωρισμός αν και καθυστερημένα, έχει ανακόψει τον ρυθμό πωλήσεων. Η Zara στοχεύει να καλύψει κι αυτό το κενό.
Στροφή σε luxury επιλογές
Η αρχή έχει ήδη γίνει με την πώληση premium ρούχων με υψηλή ποιότητα και αυξημένες τιμές, προσφέροντας chic επιλογές για επίσημες περιπτώσεις.
Περιορισμένες εκδόσεις σε προϊόντα δείχνουν ήδη την στροφή του ομίλου σε μία πιο exclusive συλλογή. Όπως αναφέρει το Bloomberg μια περιορισμένης έκδοσης συλλογή από πραγματικό δέρμα, που διατίθεται στην ιστοσελίδα της και σε ορισμένα φυσικά σημεία, διαθέτει ένα καμηλό παλτό που κοστίζει 699 δολάρια και ένα φόρεμα στα 489 δολάρια. Τιμές που ξεπερνούν κατά πολύ το μέσο όρο τιμών που βρίσκει κανείς στη κορυφαία αλυσίδα fast fashion με 30 δολάρια τη μπλούζα.
Μία ματιά και στο συνολικό μέσο όρο τιμών υπογραμμίζει τη νέα τάση που ακολουθεί η Zara.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Intralot και τα μυστήρια της Intracom, τι συμβαίνει με την Βιοχάλκο, o Πιέρ «έκοψε» τον υπερ-Τειρεσία, γιατί λιποθύμησε ο Γιάννος ο Α’ και η αλησμόνητη περιπέτεια της Νιάρχου με την τζαμπατζού δημοσιογράφο
- Bentley Residences στο Μαϊάμι: καθορίζοντας νέους ορίζοντες για τις κατοικίες υψηλών προδιαγραφών
- Startups: Ποιες εταιρείες «σήκωσαν» τα περισσότερα κεφάλαια το πρώτο μισό του 2025
- Η Μέρκελ πίσω από τις γραμμές: Δεν φώναξε ποτέ — τα είπε όλα με υπονοούμενα
