• Big Story

    Αγγελική Φράγκου: Από την αρχή του 2017 έχει δώσει 196 εκατ. δολ. για πλοία!

    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc ναυτιλία

    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc


    Συνεχίζει να επιδίδεται σε μπαράζ αγοραπωλησιών η Αγγελική Φράγκου, καθώς -για λογαριασμό της ναυτιλιακής της Navios Maritime Partners– προχώρησε στην εξαγορά του δεύτερου φορτηγού πλοίου μέσα σε διάστημα μικρότερο του ενός μηνός.

    Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της ναυτιλιακής, η κα Φράγκου προχώρησε στην εξαγορά ενός ακόμη φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize (χωρητικότητας 180.274-dwt και κατασκευής 2009 σε ιαπωνικά ναυπηγεία) για το οποίο κατέβαλε το ποσό των 28,3 εκατ. δολαρίων.

    Ενώ η ταυτότητα του πλοίου δεν γνωστοποιήθηκε από τη Navios Maritime Partners, υπάρχουν ωστόσο, τρία bulkers τύπου capesize που αντιστοιχούν σε αυτές τις προδιαγραφές. Ο λόγος για τα Cape Violet, Cape Miron και Triton Condor, τα οποία ανήκουν στις ιαπωνικές ναυτιλιακές Semo Kisen, XT Group και Sumitomo Group αντίστοιχα.

    Όπως ανακοίνωσε η ναυτιλιακή της κας Φράγκου, το εν λόγω capesize θα μπορέσει να συνεισφέρει έσοδα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) της τάξεως των 3,7 εκατ. δολαρίων σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα τρέχοντα επίπεδα της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου. Η Navios Maritime Partners θα χρηματοδοτήσει την εξαγορά αυτή με μετρητά που προέρχονται από τη διαθέσιμη ρευστότητά της και τραπεζικό δανεισμό που θα συμμορφώνεται με τους όρους των υφιστάμενων δανειακών της συμβάσεων.

    Η διοίκηση της ναυτιλιακής που ελέγχει η κα Φράγκου ανέφερε επίσης ότι κατά τη διάρκεια των πρώτων τεσσάρων μηνών του 2017 έχει συμφωνήσει να εξαγοράσει 4 φορτηγά πλοία (2 τύπου panamax και 2 τύπου capesize) συνολικής χωρητικότητας 500.000-dwt για το ποσό των 83 εκατ. δολαρίων.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, η Navios Maritime Partners συμφώνησε για την εξαγορά ενός πλοίου capesize χωρητικότητας 178.132 dwt, κατασκευής 2010, έναντι 27,5 εκατομμυρίων δολαρίων, χωρίς να δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ποιο είναι το πλοίο αυτό.

    Λίγες μέρες νωρίτερα, προχώρησε σε μία εντυπωσιακή κίνηση, ανακοινώνοντας την εξαγορά ολόκληρου του στόλου από δεξαμενόπλοια της εισηγμένης στη Σιγκαπούρη Rickmers Maritime -συνολικά 14 πλοία- έναντι 113 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για έντεκα πλοία χωρητικότητας 4.250 teu και τρία χωρητικότητας 3.450 teu, με μέση ηλικία στα 9,5 έτη.

    Με λίγα λόγια, συνολικά από την αρχή του έτους έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 196 εκατ. δολαρίων!

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Ο Βασίλης Μαυρολέων πουλάει τα πιο παλιά πλοία του

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πήτερ Λιβανός: Ρεκόρ κερδοφορίας για την εταιρεία του

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Εντυπωσιακό: Έλληνας εφοπλιστής πούλησε πλοίο πιο ακριβά από την τιμή αγοράς!



    ΣΧΟΛΙΑ