Η μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στα ηλεκτρικά και plug in υβριδικά αυτοκίνητα, καθώς και η αντίστοιχη μείωση των υβριδικών μοντέλων τον προηγούμενο μήνα, δείχνει ότι ο Έλληνας καταναλωτής προτιμάει να εισέλθει γρηγορότερα στην ηλεκτροκίνηση.
Έχει θέσει πλέον ως προτεραιότητά του τις μετακινήσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Παρά τα προβλήματα που εξακολουθούν να υπάρχουν στην ηλεκτροκίνηση, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και plug-in υβριδικών μοντέλων (αυτών που έχουν ηλεκτρική αυτονομία) γνώρισαν για άλλον ένα μήνα αύξηση 8,5%, καταλαμβάνοντας συνολικά το 16,2% των συνολικών πωλήσεων, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Η πορεία της Ελλάδας στην ηλεκτροκίνηση μπορεί να θεωρηθεί καλή. Ακολουθεί την τάση της Ευρώπης, όπου το αντίστοιχο ποσοστό των πωλήσεων είναι 21,4%. Όμως κάθε χρόνο οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αυξάνονται όσο πλησιάζουμε το 2035, όπου θα καταργηθούν οι πωλήσεις των συμβατικών αυτοκινήτων.
Οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια γνωρίζουν σταδιακή μείωση. Ενώ κάποια χρόνια πριν το μερίδιο αγοράς ήταν πολύ μεγάλο, σήμερα βλέπουμε να κρατά μόλις το 11,5% από το μερίδιο αγοράς. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζουν και οι κατασκευάστριες εταιρείες όπου έχουν βγάλει από την γκάμα τους τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Αντίθετα σταθερό παρέμεινε το ποσοστό των αυτοκινήτων με κύριο καύσιμο τη βενζίνη. Τον προηγούμενο μήνα οι πωλήσεις αντιπροσώπευαν το 40,2%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη είναι στο 36,5%.
Από την άλλη τα υβριδικά αυτοκίνητα δείχνουν να χάνουν έδαφος. Άλλωστε είναι η κατηγορία που βοήθησε την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Με τίμιες προτάσεις μοντέλων και χαμηλές καταναλώσεις για τα περισσότερα, αποτελούν ακόμη εναλλακτική λύση σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Το φυσικό αέριο και ο υγραέριο γνώρισαν για άλλον έναν μήνα πτώση πωλήσεων, καταγράφοντας ποσοστά 0,2% και 2,8% αντίστοιχα. Αυτά τα ποσοστά συμβαδίζουν με τον μέσο όρο της Ευρώπης (3%).
Για άλλον έναν μήνα, η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων οδηγών αναδείχθηκε η «Β», παίρνοντας συνολικό μερίδιο αγοράς 50,2%. Αυτό σημαίνει ότι ένα στα δύο αυτοκίνητα που βγαίνουν στους ελληνικούς δρόμους ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Είναι η κατηγορία που συνδυάζει χώρους, άνεση, και επιδόσεις. Τώρα από το συνολικό ποσοστό των πωλήσεων της κατηγορίας, τα SUV κατέχουν το 23,2%, που δείχνει ότι οι προτιμήσεις των Ελλήνων έχουν να κάνουν με ένα αυτοκίνητο που μπορεί να συνδυάσει τα πάντα.
Δηλαδή άνετη μετακίνηση στην πόλη λόγω μικρού όγκου και άνετες εξορμήσεις εκτός πόλης. Μάλιστα πολλά μοντέλα έχουν και τετρακίνηση, γεγονός που δίνουν ολοκληρωμένη λύση.
Η αμέσως επόμενη αγαπημένη κατηγορία είναι η «C» με 30,7% και στην 3η θέση βρέθηκε η κατηγορία «Α» που δείχνει να κρατάει τη δυναμική της.
Διαβάστε επίσης:
ΟΤΕ: Πράσινο φως από ΔΣ στο Σχέδιο Σύμβασης για την απορρόφηση της Cosmote
Υπνωτικά χάπια: Οι κίνδυνοι που πρέπει να γνωρίζετε πριν πάρετε
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- To δείπνο στην «Σκορπίνα» στο Νέο Ψυχικό, ο… Σαμαράς που πήγε στο Πεντάγωνο, που έφαγε προβατίνα ο Καραμανλής και οι πρώτες ημέρες της Κίμπερλι
- Μάριος Φούρναρης: Η τέχνη μου είναι ένας διάλογος ανάμεσα στη φύση και τον άνθρωπο
- Jaeger-LeCoultre Master Control Calendar: Ο κλασικισμός σε νέα, τολμηρή όψη
- Louis Vuitton x Murakami: με χταπόδια και μανιτάρια οι ψυχεδελικές τσάντες πλημμύρισαν την Art Basel
 
                                Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
 
                        Έσοδα από μερίσματα που ισοδυναμούν με… 4,4 τόνους χρυσού έχουν Βαρδινογιάννης και Χόλτερμαν από την Ελλάκτωρ
Οι αχώριστοι Μητσοτάκης και Δένδιας, το ράλι της ΔΕΗ και της ΜΟΗ, το fit & proper στον Ορσέλ, το super deal της Αγγελικούση, ο Ταξίαρχος Μυτιληναίος, ποιο σπίτι αγόρασε ο Ολλανδός, τι ζήτησε από τον αθόρυβο εφοπλιστή η …αθώα Σταχτοπούτα και το Lady Vera σε ταινία
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        