ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η ελληνόκτητη ναυτιλία χάνει την πρωτοκαθεδρία από τους Κινέζους – Το «ελληνικό ναυτικό δαιμόνιο» παραμένει πανίσχυρο στα δεξαμενόπλοια
Στην τελευταία έκθεση της UNCTAD «Review of Maritime Transport 2023», αναφέρεται ότι οι Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν 4.936 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 393.033.425 dwt, που αντιπροσωπεύουν το 17,4% του παγκόσμιου στόλου σε όρους χωρητικότητας.
Η Κίνα, σύμφωνα με την ίδια έκθεση, ακολουθεί στην δεύτερη θέση με 8.839 πλοία χωρητικότητας 301.997.355 dwt. Συνεπώς, το χάσμα μεταξύ Ελλάδας και Κίνας παραμένει χαοτικό, μεγαλύτερο από 90 εκατ. dwt.
Την πρώτη δεκάδα χωρών συμπληρώνουν, η Ιαπωνία (10,5%), η Σιγκαπούρη (6,2%), το Χονγκ Κονγκ (5,2%), η Νότιος Κορέα (4,3%), η Γερμανία (3,4%), η Ταϊβάν (2,6%), το Ηνωμένο Βασίλειο (2,6%) και η Νορβηγία (2,5%).
Ο ελληνικός και ελληνόκτητος στόλος βρίσκεται στην κορυφή και σε όρους αξίας στόλου, με ποσοστό 11,8% της αξίας του παγκόσμιου στόλου. Η Κίνα βρίσκεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 11,04% και η Ιαπωνία εκ νέου στην τρίτη με ποσοστό 10,73%.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η αξία του παγκόσμιου στόλου ανέρχεται σε 1,26 τρισ. δολάρια.
Διαβάστε επίσης
Τσάκος Ναυτικά Εκπαιδευτήρια: Εγκαίνια Εργαστηρίου Ασφαλούς Πρόσδεσης Πλοίων
Νέα παραλαβή ρυμουλκού από την Vernicos
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Ναυπήγηση δύο πλοίων αξίας 92 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η ρήξη Ζούλα – Παπαδρόσου, το πορτοκαλί τηλέφωνα και η σπόντα της Σίας, αλλαγές στον ΑΝΤ1, λεφτά στο Open
- Eurobank: Γιατί η τράπεζα πάει και στο Χρηματιστήριο της Κύπρου
- Γιατί ο Κ.Μ. πήρε το όπλο του, το παρασκήνιο της κρίσης, ποιοι μπαίνουν στην κυβέρνηση και γιατί οι Λίβυοι είναι.. διπρόσωποι
- Metlen: Θερμό επενδυτικό ενδιαφέρον φέρνει η ανταλλαγή μετοχών
