ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η αποτυχία Βρούτση με το μπάσκετ, το Helikon (πιο) δυνατά στην Alpha, το νέο deal του Ψάλτη, το παλτό του Λύκου, τα 6 πλοία της Λούλου Ζειν, η ΑΜΚ του Λάμπρου, και η συγκίνηση της Κεραμέως
Η Capital Maritime Group του Έλληνα εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, σύμφωνα με πληροφορίες ναυλομεσιτικών οίκων, υπέγραψε συμβόλαιο με την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering για τη ναυπήγηση δύο πλοίων, συνολικής αξίας 179 δισεκατομμυρίων KRW (γουόν), περίπου 142 εκατ. δολάρια, που θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard.
Το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. γνωστοποίησε την Τετάρτη ότι εξασφάλισε μια παραγγελία 179 δισεκατομμυρίων γουόν για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (CO2) για μια ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία.
Η Hyundai Mipo Dockyard θα κατασκευάσει τα πλοία των 22.000 κυβικών μέτρων στο ναυπηγείο της, ανέφερε η HD Korea Shipbuilding σε ανακοίνωση της.
Τα πλοία, θα μπορούν να μεταφέρουν υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα (LCO2), θα είναι τα μεγαλύτερα του είδους τους στον κόσμο, πρόσθεσε η HD Korea Shipbuilding.
Αξιωματούχος του ναυπηγείου πρόσθεσε ότι «αναμένεται πως οι παραγγελίες για μεγάλα και εξαιρετικά μεγάλα σκάφη LCO2 θα συνεχιστούν στο μέλλον» και «θα ηγούμαστε στην αγορά σε αυτόν τον τομέα με βάση τα επιτεύγματα τεχνολογικής ανάπτυξης που έχουμε προληπτικά συσσωρεύσει».
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Ξεκάθαρο μήνυμα στη Λιβύη πως δεν αποδεχόμαστε ως Ευρώπη κανένα τέτοιο τετελεσμένο
- Da Paolino: Η εκπληκτική ιστορία του λεμονόκηπου που πήγαινε ο Νιάρχος – Εκεί που Γιάννης και Δήμητρα Κούστα θα βαφτίσουν το γιο τους
- Ελληνικό: Ρήτρες ως 5 εκατ. ευρώ θα πληρώσει η Lamda Development αν καθυστερήσει ο Riviera Tower
- Morgan Stanley και J.P. Morgan για Metlen: Η μεταφορά στο Λονδίνο δίνει ώθηση στη μετοχή
