ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί έχουν κέφια JUMBO, AEM και Intralot, το τσακάλι της αγοράς, το ράλι της Metlen, η dream team του Πιερ, το «γκελ» του Άδωνι, οι νέες business του Δέτση, και η ιστορία μιας ερώτησης για τον Greg
Δε μ’αρέσει να βλέπω βίντεο με δυστυχήματα, ούτε φωτογραφίες με κομμένα κεφάλια, δε μ’αρέσει να βλέπω ανθρώπους γεμάτους αίμα, δεν καταλαβαίνω γιατί δημοσιεύονται, δεν έχω λόγια όταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα, θεωρώ τον θάνατο φρικτό, φρικτότατο, ειδικά όταν συμβαίνει σε νέους ανθρώπους ανεξάρτητα από την αιτία και με φρικάρει η αμετροέπεια μπροστά σε τέτοια γεγονότα, ειδικά όταν τη μια στιγμή γράφεις για όλα αυτά με περισπούδαστο ύφος του απόλυτου δικαστή και την επόμενη στιγμή μπουκώνεσαι με ταραμοσαλάτα.
Δεν θέλω καμία απολύτως σχέση με αυτό το είδος των ανθρώπων.
Δε μπορώ καν να φανταστώ πως αισθάνεται ο πατέρας που έχασε τον γιο του, ο πατέρας που έχασε την οικογένειά του, δε χωρά ο νους μου ότι σκοτώθηκαν τόσοι νέοι άνθρωποι κι ένα μικρό παιδί.
Ελπίζω μόνο να μη μάθουν ποτέ όσα γράφτηκαν στα social media με τόση ευκολία. Κανείς δεν αντέχει να αισθάνεται ότι ζει σε μια κοινωνία που δεν περισσεύει λίγος οίκτος για το ότι έθαψε το παιδί του.
Είναι ανήθικο αυτό που κάνετε και είναι πολύ κομψή η λέξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τραγική ειρωνεία για το Γιώργο Βακάκη: Η Porsche δεν ήταν δικιά του
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Η Porsche μπορεί να πήγαινε ακόμα και με 300 χλμ/ώρα» λέει αυτόπτης μάρτυρας του δυστυχήματος
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θλίψη για την μητέρα και τον 3 ετών γιo της: Ποια ήταν η 33χρονη που έχασε τη ζωή της από την porsche του Γ. Βακάκη (pics)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τοξικά ανθρωπάκια και haters σιωπήστε: Η Εθνική σας ξεπέρασε, ο Γιάννης, ο Σπανούλης και τ’ άλλα παιδιά σας απάντησαν
- Γιατί έκαναν ράλι τράπεζες και Aktor, το μεγάλο μυστικό της Intralot, o θρίαμβος Κούστα και δικηγόρων, τι λένε οι «σουπερμαρκετάδες» για το Holiday Inn, το ηθικό της Φραγγιά των Σπετσών, και η Βίσση, η ΕΛΠΙΔΑ και η D&A productions
- Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Όπως με βοήθησαν και εμένα, έτσι θέλω να βοηθήσω τώρα τα νέα παιδιά να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα
- Ποιοι εργολάβοι διεκδικούν διαγωνισμούς ΣΔΙΤ ύψους 1,1 δισ. ευρώ
