Με το πρόσχημα της κινηματογράφησης στο βροχερό Σίλβερστον η W14 έβαλε τους πρώτους γύρους της.
Η W14 συμπλήρωσε τα πρώτα της χιλιόμετρα με τον Τζόρτζ Ράσελ να την οδηγεί πρώτος το πρωί στο βρεγμένο οδόστρωμα και το Χάμιλτον να αναλαμβάνει το απόγευμα. Οι μηχανικοί είχαν την ευκαιρία να πάρουν τα πρώτα τους δεδομένα και οι μικροκάμερες να καταγράψουν εικόνες. Μετά το πέρας των δοκιμών οι οδηγοί δήλωσαν:
Λιούις Χάμιλτον: «Ήταν ευχάριστο που οδήγησα για πρώτη φορά τη W14. Είναι πάντα μια πολυαναμενόμενη στιγμή για όλους στο εργοστάσιο που έχουν δουλέψει τόσο σκληρά. Είμαι απίστευτα ευγνώμων για όλη την προσπάθεια που έγινε. Η μέρα ήταν ομαλή το πρόγραμμα βγήκε και μάθαμε μερικά πράγματα. Ένιωθα άνετα στο μονοθέσιο και είμαι ενθουσιασμένος που θα πάω στο Μπαχρέιν».
Τζορτζ Ράσελ: «Είναι σημαντικό ότι ξεκινήσαμε καλά με την W14. Είχε πολύ κρύο και υγρασία εκεί έξω σήμερα, αλλά το μονοθέσιο έτρεξε ομαλά και ολοκληρώσαμε όλους τους γύρους που επιτρέπεται να κάνουμε. Οι δοκιμές εξέλιξης στο Μπαχρέιν πριν τον πρώτο αγώνα θα δείξουν τι πραγματικά έχουμε κάνει. Παρόλα αυτά, η W14 δείχνει υπέροχη στην πίστα και η οδηγική αίσθηση είναι πολύ καλή.

Από την πλευρά του ο Άντριου Σόλβιν τεχνικός διευθυντής της Mercedes, πρόσθεσε: «Ξεκινήσαμε καλά με το πρόγραμμα της W14. Οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές ούτε για κινηματογράφηση ούτε για αγωνιστική οδήγηση, αλλά ολοκληρώσαμε τα επιτρεπόμενα 100 χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Οι δύο οδηγοί μπόρεσαν να μας δώσουν μια καλή αξιολόγηση για τις πρώτες εντυπώσεις τους από το μονοθέσιο. Το Μπαχρέιν θα είναι πολύ διαφορετικό από το κρύο Σίλβερστον, αλλά όλα δείχνουν να λειτουργούν καλά. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τις τρεις ημέρες των δοκιμών εξέλιξης που έχουμε μπροστά μας». Οι δοκιμές εξέλιξης είναι προγραμματισμένες για τις 23-25/2 στην πίστα του Σακχίρ.

1. Το κάθετο στοιχείο της εμπρός αεροτομής φέρει πριονωτή απόληξη στο κάτω μέρος για να «χτενίζει» τους στροβιλισμούς στο κάτω μέρος.
2. Διευθυντής ροής που εκτονώνει την πίεση στο κάτω μέρος, μειώνοντας το φαινόμενο των αναπηδήσεων.
3. Έδραση του πατώματος μέσω συρματόσχοινου
4. Μικρό πτερύγιο που «χτενίζει» τους στροβιλισμούς πάνω από το Halo στην κρίσιμη περιοχή εισαγωγής αέρα της μηχανής.
5. Τα χρόνια περνούν αλλά ο δοκιμαστικός σωλήνας pitot για τη μέτρηση της ταχύτητας παραμένει αναντικατάστατος.
6. Διευθυντές ροής που χτενίζουν τον αέρα κάτω από τον καθρέπτη μειώνοντας τους στροβιλισμούς.
1. Οι στροβιλισμοί του νερού δείχνουν πως βγαίνει ο αέρας κυματιστά από το πλάι του πατώματος
2. Υπερυψωμένο το εμπρός ρύγχος επιτρέπει να μπει περισσότερος αέρας κάτω.


Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καραμανλής και Σαμαράς άνοιξαν τον δρόμο της εσωτερικής φθοράς
- Τι θα ανακοινώσει ο Εξάρχου για τη μεταφορά LNG – O ρόλος της αμερικανικής DFC
- Metlen: Τι θα γίνει με τη μετοχή μέχρι τις 24 Νοεμβρίου – Πού ποντάρουν αυτοί που πουλούσαν χθες
- Λαμίν Γιαμάλ: Ο 18χρονος των 350 εκατ. ευρώ που αλλάζει τους κανόνες της αγοράς!
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
«Έχω ένα κομμάτι του Παρθενώνα» – Τιμητική εκδήλωση για τον Χιλιανό που επέστρεψε θραύσμα από την Ακρόπολη
H πρέσβης τον αγαπά κι αυτός αγαπά τη Μύκονο – Ο Olivier Rousteing είπε αντίο στον Balmain μετά από 14 χρόνια στον ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή