ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Alphaliner, οι πωλήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκαν κατά το ήμισυ σε συνολικά 295 μονάδες, με μεταφορική ικανότητα 950.300 TEU (-53% χωρητικότητα σε σχέση με το 2021) το 2022, επιστρέφοντας σύμφωνα με τους μέσους όρους που παρατηρήθηκαν την προηγούμενη δεκαετία.
Ο όμιλος MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε ήταν ο πιο ενεργός αγοραστής το 2022, δεδομένου ότι εξασφάλισε το 44% της χωρητικότητας που πουλήθηκε. Συνολικά αγόρασε 92 πλοία, μεταφορικής ικανότητας 420.000 TEU.
Επίσης, η CMA CGM ήταν ο δεύτερος πιο ενεργός μεταφορέας, αγοράζοντας 31 πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 102.500 TEU.
Η Alphaliner διευκρίνισε στην έκθεσή της ότι λόγω της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας που προκλήθηκε από το μνημειώδες υπόλοιπο παραγγελιών, οι προοπτικές για την αξία των πλοίων είναι απίθανο να βελτιωθούν σύντομα.
Διαβάστε επίσης:
Αριστοτέλης Ωνάσης: 117 χρόνια από τη γέννηση του Έλληνα μεγαλοεφοπλιστή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυρανάκης: 1.100 νέα λεωφορεία ως τον Μάρτιο του 2026 στην Αθήνα – Μπαίνουν 600 κάμερες σε λεωφορεία
- Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά στη νέα πράσινη εποχή της ναυτιλίας – Εντάχθηκαν στο πρόγραμμα Green Award ως Incentive Provider
- Χατζηδάκης: Η Κομισιόν ενέκρινε το σχέδιο δράσης για τις αγροτικές επιδοτήσεις – Στην τελική ευθεία για τις πληρωμές
- Reuters: ΟΙ ΗΠΑ έτοιμες για νέα φάση μυστικών επιχειρήσεων στη Βενεζουέλα