ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί έχουν κέφια JUMBO, AEM και Intralot, το τσακάλι της αγοράς, το ράλι της Metlen, η dream team του Πιερ, το «γκελ» του Άδωνι, οι νέες business του Δέτση, και η ιστορία μιας ερώτησης για τον Greg
Αμέσως μετά το ξέσπασμα της πληθωριστικής καταιγίδας, στην Ευρώπη, ο Όμιλος JUMBO επέλεξε την στρατηγική της πολύ προσεκτικής και αυστηρής επιλογής των προϊόντων που διαθέτει στο δίκτυο του, ώστε σε κάθε περίπτωση η σχέση τιμής – ποιότητας να αποβαίνει, σταθερά και αδιαμφισβήτητα, προς όφελος του καταναλωτή.
Το καταναλωτικό κοινό συνεχίζει να επιβραβεύει στην πράξη την πολιτική αυτή, όχι μόνον – κατά κύριο λόγο- στην Ελλάδα αλλά και σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος JUMBO.
Κατά συνέπεια, και ο μήνας Οκτώβριος 2022, έκλεισε με μια νέα εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά +12% περίπου, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021.
Το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουάριος- Οκτώβριος 2022 ανήλθε στο 11% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΚΑΙ σε νευρική κρίση: Tο «Rosebud» του Γιάννη Αλαφούζου, ο πόλεμος εξωδίκων με Ρέβη-Κουρδή και στο βάθος Ζούλας και Μαραγκουδάκη σε σύγχυση ρόλων
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Η προσφορά της Chevron ισχυρό μήνυμα αναγνώρισης της ενεργειακής και γεωπολιτικής σημασίας της Ελλάδας αλλά και de facto αναγνώριση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στα χωρικά μας ύδατα νότια της Κρήτης
- Imperial Petroleum (Χάρης Βαφειάς): Θα δώσει μέρισμα 0,546875 στους μετόχους, ενώ διαθέτει 19 πλοία και αγοράζει άλλα 3 πλοία
- Από τις ΑΠΕ στην αποθήκευση ενέργειας: Πόσο θα κρατήσει …το νέο ελ ντοράντο;
