ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αμέσως μετά το ξέσπασμα της πληθωριστικής καταιγίδας, στην Ευρώπη, ο Όμιλος JUMBO επέλεξε την στρατηγική της πολύ προσεκτικής και αυστηρής επιλογής των προϊόντων που διαθέτει στο δίκτυο του, ώστε σε κάθε περίπτωση η σχέση τιμής – ποιότητας να αποβαίνει, σταθερά και αδιαμφισβήτητα, προς όφελος του καταναλωτή.
Το καταναλωτικό κοινό συνεχίζει να επιβραβεύει στην πράξη την πολιτική αυτή, όχι μόνον – κατά κύριο λόγο- στην Ελλάδα αλλά και σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος JUMBO.
Κατά συνέπεια, και ο μήνας Οκτώβριος 2022, έκλεισε με μια νέα εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά +12% περίπου, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021.
Το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουάριος- Οκτώβριος 2022 ανήλθε στο 11% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- To δείπνο στην «Σκορπίνα» στο Νέο Ψυχικό, ο… Σαμαράς που πήγε στο Πεντάγωνο, που έφαγε προβατίνα ο Καραμανλής και οι πρώτες ημέρες της Κίμπερλι
- Μάριος Φούρναρης: Η τέχνη μου είναι ένας διάλογος ανάμεσα στη φύση και τον άνθρωπο
- Jaeger-LeCoultre Master Control Calendar: Ο κλασικισμός σε νέα, τολμηρή όψη
- Louis Vuitton x Murakami: με χταπόδια και μανιτάρια οι ψυχεδελικές τσάντες πλημμύρισαν την Art Basel
 
                             
                         
                         
                         
                         
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        