ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

500+ CFOs παρευρέθηκαν στο 23ο CFO Forum – την ετήσια κορυφαία συνάντηση των Οικονομικών Στελεχών – της KPMG στην Ελλάδα
Με τις luxury εταιρείες να είναι οι κερδισμένοι του πρώτου εξαμήνου του 2022, όλο και περισσότερες εταιρείες με προσιτά σε τιμές προϊόντα στρέφονται στην επιλογή των premium, αυξάνοντας τη τιμές για τον καταναλωτή, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν από τον πληθωρισμό.
«Ενισχύοντας τα premium προϊόντα, οι εταιρείες διατηρούν το κοινό τους, κερδίζουν νέο κοινό και μειώνουν την παραγωγή τους», εξηγεί ο ο Paul Martin, επικεφαλής λιανικής της KPMG.
«Μπορεί οι καταναλωτές να γίνονται όλο πιο προσεκτικοί με τα χρήματά τους, όμως ακόμα φαίνεται ότι διαθέτουν χρήματα για προϊόντα υψηλής ποιότητάς», συνεχίζει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μεσσηνία: Φωτιά στον Νερόμυλο – Ήχησε το 112 για προληπτική εκκένωση
- H ελληνική πολυεθνική που κυριαρχεί στη βρετανική αγορά εδώ και 25 χρόνια
- Ζαχαράκη: Μετά από 15 αιώνες η Ιερά Μονή Σινά αποκτά νομική προσωπικότητα στην Ελλάδα
- LVMH: Νότα αισιοδοξίας για «φρένο» στην πτώση των πωλήσεων – Ανακάμπτει η μετοχή
