ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τις αντιδράσεις των καταναλωτών να εκφράζονται πλέον άμεσα και με ένταση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε τρεις περιπτώσεις το τελευταίο εξάμηνο η οργή των χρηστών του διαδικτύου έφερε ανατροπές σε ισάριθμα περιστατικά που αφορούσαν σε μεγάλες εταιρείες.
Άλλωστε, πριν από το #cancel_Lidl που βρίσκεται από χθες στα πιο δημοφιλή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είχαν προηγηθεί, το #cancel_Jumbo και το #cancel_efood.
Πρόκειται για τρεις διαφορετικές -ως προς την αφορμή- περιπτώσεις, οι οποίες ωστόσο τους τελευταίους μήνες ξεσήκωσαν σφοδρές αντιδράσεις, με τις εταιρείες στη συνέχεια να προχωρούν σε διευκρινίσεις – ανακοινώσεις οι οποίες και ερμηνεύτηκαν ως κινήσεις κατευνασμού από πλευράς τους.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών: Από 2 Οκτωβρίου πληρώνεται το προσωρινό μέρισμα ύψους 0,11 ευρώ ανά μετοχή
- Tο δολάριο υποχωρεί μετά τα αδύναμα στοιχεία για την απασχόληση στις ΗΠΑ
- Mυλωνάς (ΕΤΕ): Επενδύσεις ύψους €30 δις μπορούν να μετατρέψουν την άνοδο των ΑΠΕ σε ευσταθές σύστημα ενέργειας ως το 2030
- Live η εξειδίκευση των οικονομικών που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός
