Όταν μια θαλαμηγός κοστίζει πάνω από 100 εκατ. δολάρια και φέρει την υπογραφή της γερμανικής Abeking & Rasmussen, ξέρεις πως δεν είναι μια οποιαδήποτε αγορά. Η M’BRACE, η εντυπωσιακή ροή πολυτέλειας στη θάλασσα, σχεδιάστηκε για να κόβει την ανάσα. Πλέον ανήκει στον Μάικλ Τζόρνταν, ο οποίος λέγεται πως την απέκτησε τον Δεκέμβριο του 2022, εμπλουτίζοντας τη συλλογή του από πολυτελή αποκτήματα και προσθέτοντας ένα νέο σύμβολο ισχύος στο χαρτοφυλάκιό του.

Η θαλαμηγός δεν είναι διαθέσιμη ούτε για ναύλωση, ούτε για πώληση. Ανήκει σε εκείνους που δεν αγοράζουν απλώς αντικείμενα, αλλά επενδύουν σε εμπειρίες που κόβουν την ανάσα.

1

Η υπογραφή της Abeking & Rasmussen: Τέχνη και μηχανική σε αρμονία

Η M’BRACE είναι δημιούργημα του κορυφαίου γερμανικού ναυπηγείου Abeking & Rasmussen, με ιστορία από το 1907 και φήμη για αριστοτεχνικά custom-built superyachts. Το σκάφος κατασκευάστηκε το 2018 και ξεχωρίζει για τη μοναδική του πλώρη τύπου Atlantic Bow, που συνδυάζει κομψότητα με θαλάσσια σταθερότητα.

Με σκελετό από ατσάλι και υπερκατασκευή από αλουμίνιο, η M’BRACE παντρεύει την ανθεκτικότητα με την ελαφρότητα – ιδανική για απαιτητικά ταξίδια στα διεθνή ύδατα.

M’BRACE: Το πλωτό παλάτι του Michael Jordan
M’BRACE: Το πλωτό παλάτι του Μάικλ Τζόρνταν

Τεχνικά χαρακτηριστικά που πλέουν στην κορυφή

Η θαλαμηγός κινείται από δύο πανίσχυρους κινητήρες Caterpillar diesel, προσφέροντας ταχύτητα που φτάνει τους 14 κόμβους, ενώ η ιδανική ταχύτητα πλεύσης της είναι 12 κόμβοι. Αυτή η ισορροπία ανάμεσα στην ισχύ και την άνεση καθιστά την εμπειρία μοναδική για τον ιδιοκτήτη και τους φιλοξενούμενούς του.

Το κόστος λειτουργίας αγγίζει τα 10 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, επιβεβαιώνοντας ότι η πολυτέλεια δεν είναι ποτέ φθηνή υπόθεση – ούτε και προορισμένη για όλους.

Η εσωτερική αρχιτεκτονική: Όταν η άνεση αγγίζει την τέχνη

Το εσωτερικό της M’BRACE έχει επιμεληθεί η Harrison Eidsgaard Design, με έμφαση στη διακριτική πολυτέλεια, την αισθητική λεπτομέρεια και τη λειτουργικότητα. Το σκάφος φιλοξενεί 12 επισκέπτες και ένα πλήρωμα 24 ατόμων, δημιουργώντας ένα περιβάλλον απόλυτης εξυπηρέτησης και ιδιωτικότητας.

Η πισίνα στο ανώτερο κατάστρωμα λειτουργεί ως κορωνίδα του design, προσφέροντας μια εμπειρία ανεμπόδιστης θέας και απόλυτης χαλάρωσης. Κάθε λεπτομέρεια σχεδιάστηκε για να προσαρμόζεται στις επιθυμίες των πιο απαιτητικών επιβατών.

Η προηγούμενη ζωή της M’BRACE: Από το Elandess στο Elysian

Πριν καταλήξει στον Μάικλ Τζόρνταν, το σκάφος ανήκε στον Βρετανό επιχειρηματία Lloyd Dorfman – γνωστό για την εταιρεία Travelex. Ο Dorfman την είχε αποκτήσει έναντι 87 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας (περίπου $115 εκατ.) και πριν από αυτήν είχε στην κατοχή του ένα μικρότερο σκάφος επίσης από την Abeking & Rasmussen: το αρχικό Elandess, που αργότερα μετονομάστηκε σε Elysian.

Το παλαιότερο σκάφος είχε σχεδιαστεί από τους Bannenberg & Rowell και μπορούσε να φτάσει τους 16 κόμβους, με αυτονομία 5.000 ναυτικών μιλίων. Αντικατοπτρίζει μια διαδρομή πάθους για τη θαλάσσια πολυτέλεια και εμπιστοσύνης στο γερμανικό ναυπηγείο.

Η υπεροχή δεν μοιράζεται – επιλέγεται

Η M’BRACE δεν προσφέρεται προς ενοικίαση. Δεν ανήκει στη λίστα αγοραπωλησιών. Είναι η δήλωση ισχύος ενός ανθρώπου που έχει κατακτήσει τον κόσμο του αθλητισμού και επενδύει σε μια ζωή που γράφεται με γράμματα χρυσά – πάνω στο μπλε του Ατλαντικού.

Για τον Mάικλ Τζόρνταν, το σκάφος δεν είναι status symbol. Είναι μια ακόμη αρένα κυριαρχίας.

Διαβάστε επίσης :

Μάικλ Τζόρνταν: Τι έφαγαν με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο στο Καβούρι

Το Βιετνάμ των κροίσων: Superyachts, ιδιωτικά jets και μια νέα παγκόσμια τάση πολυτέλειας

Πωλητήριο στο superyacht των $193 εκατ. – Απίστευτη πολυτέλεια και design για το Gigia

Porsche 356: Το αυτοκίνητο-σύμβολο που άνοιξε δρόμους στην κλασική πολυτέλεια